Ambiciozno u razvoj

Potez koji je pozicinirao hotelski lanac Marriott International kao svjetskog lidera u hotelskoj industriji bilo je prošlogodišnje preuzimanje hotelskog lanca Starwood za 12,41 milijardu dolara, pri čemu je postojećem portfelju dodao brandove Sheraton, W i Aloft. Ta akvizicija, iako najvaljena 2015, realizirana je u rujnu prošle godine.
Tu se, međutim, menadžement poznatog lanca nije zaustavio te su ove godine objavili ambiciozni trogodišnji plan rasta, kako za tržište Europe, tako i za cijeli svijet. Plan podrazumijeva da do kraja 2019. uvećaju broj soba za 300.000 diljem svijeta.
U Europi namjeravaju, prije svega, širiti brandove lanca Starwood.
Amy McPherson, predsjednica i generalna direktorica Marriott International Europe, istaknula je da je 2016. bila vrlo značajna godina za tvrtku kada je preuzimanjem lanca Starwood portfelju dodano 40.000 soba u Europi. Na taj su način, kako kaže, ostvarili cilj i utrostručili broj soba u Europi sa 40.000 u 2010. godini na 134.000 na kraju 2016.
– Sada, gledajući u budućnost, postavili smo vrlo ambiciozne planove do 2020. godine. Namjeravamo ojačati vodeću poziciju u luksuznom segmentu i segmentu kompletne usluge, kreiramo najveći portfelj u višoj kategoriji hotela, ali i privučemo generaciju "milenijalaca" ponudom povoljnog smještaja – rekla je McPherson.
Marriott u svom portfelju ima 30 različitih brandova, među kojima su i Ritz Carlton, Courtyard i Residence Inn, više od 6 tisuća hotela (1,2 milijuna soba) u 124 zemlje. Lanac se širi i davanjem franšize, a hotele ima i u zemljama balkanske regije – u Srbiji, Hrvatskoj, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini ..
Najveći broj hotela, Marriott International i dalje ima na matičnom tržištu, u Sjedinjenim Američkim Državama –više od četiri tisuće.
pročitajte članke

– Turistički sektor se oporavlja, samim time raste i interes za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.