Steakhouse, franšiza finih okusa
Obiteljska tvrtka Cantus Group iz Latvije djeluje u području ugostiteljstva od 1992. Njihov gastronomski portfelj uključuje i lanac restorana Steiku Haoss, poznat po svom vrhunskom specijalitetu – odrescima od govedine, ali i po prepoznatljivom uređenju koje evocira duh vesterna i američkog zapada. – Konstantno inoviramo i poboljšavamo svoje koncepte, nastojeći biti iznad prosjeka, donoseći najbolje u kvaliteti, dizajnu i okusu – kaže David Cima, regionalni menadžer lanca Steiku Haoss.
Pod ovim brandom za sada posluju tri restorana u Rigi, glavnom gradu Latvije. No, tvrtka je od prošle godine fokusirana i na međunarodnu ekspanziju, a franšiza je dostupna i za zemlje ove regije.
– Tražimo ambiciozne i motivirane poduzetnike, primatelje franšize, koji će koristiti naš know-how i iskustvo te voditi i razvijati ovaj gastronomski koncept i na svom tržištu – kaže Cima.
Kandidati za primatelje franšize, dodaje Cima, trebali bi imati detaljnu poslovnu strategiju i razvojni plan za tržište (teritorij) na kojem će poslovati Steiku Haoss. Odgovarajući prostor i dobra lokacija restorana također igraju ključnu ulogu u odabiru budućeg partnera. Međutim, to nije sve. – Od primatelja se franšize očekuje da ima i određeno poslovno iskustvo, prvenstveno u području marketinga, financija, upravljanja troškovima. Poželjno je, naravno, i da bude dobar poznavatelj lokalne kulture i lokalnih gastronomskih navika – objašnjava David Cima.
Preporučuje se da restoran bude smješten na atraktivnoj i prometnoj lokaciji – to mogu biti trgovački centri ili pješačke i poslovne zone. Optimalna veličina lokala kreće se od 350 do 550 m2, a idealno mjesto je zgrada na uglu, s otvorenim prostorom i velikim prozorima ili izlogom.
– Tijekom ovih 25 godina postojanja, Steiku Haoss usavršio je pripremu vrhunskih odrezaka i danas s ponosom možemo reći da imamo reputaciju restorana s prvoklasnom kuhinjom i izuzetnom uslugom. To će, u svakom slučaju, biti prva prednost za naše buduće primatelje franšize – kaže Cima.
Osim toga, partner može računati na podršku davatelja franšize u svim fazama razvoja - od pronalaska odgovarajuće lokacije, dizajniranja i uređenja prostora, preko obuke i pomoći u odabiru radnika, do osmišljavanja marketinških strategija i otvaranja restorana. S druge strane, za preneseno znanje i stalnu podršku davatelja, primatelj će franšize izdvajati za mjesečnu franšiznu naknadu (6% mjesečne prodaje).
Ukupna investicija za pokretanje franšize Steiku Haoss iznosi oko 300 tisuća eura. Tvrtka nudi single-unit franšizu (za otvaranje jednog restorana), ali je moguće uzeti i master franšizu (za više restorana na jednom većem teritoriju).

pročitajte članke

Kako se razvija poslovanje u uvjetima pandemije te gdje se još može očekivati otvaranje franšiznih slastičarnica pod brandom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Straňák
Minimalni kontakt s klijentima, redovita uporaba dezinficijensa i stalne provjere zdravlja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako jedan franšizni sustav primjenjuje ova načela u praksi?
Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i slastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regiji, ali i zemljama EU. U mreži imaju već dvije franšizne jedinice.
Priča o „Jeti fritulama“ iz Makarske dobar je primjer kako se od malog obiteljskog biznisa može napraviti franšiza. Kako se gradio ovaj koncept, što je potrebno za profitabilno poslovanje i tko bi bili poželjni primatelji franšize?
Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Tvrtka Svesa Natura, primatelj talijanske franšize Let’s Pizza za zemlje bivše Jugoslavije i Austriju, nakon uspješnog starta u Hrvatskoj, traži nove primatelje franšize.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
Fetućinima do slave
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO”, NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO ALFREDO” – “ALFREDO DI...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?