Steakhouse, franšiza finih okusa
Obiteljska tvrtka Cantus Group iz Latvije djeluje u području ugostiteljstva od 1992. Njihov gastronomski portfelj uključuje i lanac restorana Steiku Haoss, poznat po svom vrhunskom specijalitetu – odrescima od govedine, ali i po prepoznatljivom uređenju koje evocira duh vesterna i američkog zapada. – Konstantno inoviramo i poboljšavamo svoje koncepte, nastojeći biti iznad prosjeka, donoseći najbolje u kvaliteti, dizajnu i okusu – kaže David Cima, regionalni menadžer lanca Steiku Haoss.
Pod ovim brandom za sada posluju tri restorana u Rigi, glavnom gradu Latvije. No, tvrtka je od prošle godine fokusirana i na međunarodnu ekspanziju, a franšiza je dostupna i za zemlje ove regije.
– Tražimo ambiciozne i motivirane poduzetnike, primatelje franšize, koji će koristiti naš know-how i iskustvo te voditi i razvijati ovaj gastronomski koncept i na svom tržištu – kaže Cima.
Kandidati za primatelje franšize, dodaje Cima, trebali bi imati detaljnu poslovnu strategiju i razvojni plan za tržište (teritorij) na kojem će poslovati Steiku Haoss. Odgovarajući prostor i dobra lokacija restorana također igraju ključnu ulogu u odabiru budućeg partnera. Međutim, to nije sve. – Od primatelja se franšize očekuje da ima i određeno poslovno iskustvo, prvenstveno u području marketinga, financija, upravljanja troškovima. Poželjno je, naravno, i da bude dobar poznavatelj lokalne kulture i lokalnih gastronomskih navika – objašnjava David Cima.
Preporučuje se da restoran bude smješten na atraktivnoj i prometnoj lokaciji – to mogu biti trgovački centri ili pješačke i poslovne zone. Optimalna veličina lokala kreće se od 350 do 550 m2, a idealno mjesto je zgrada na uglu, s otvorenim prostorom i velikim prozorima ili izlogom.
– Tijekom ovih 25 godina postojanja, Steiku Haoss usavršio je pripremu vrhunskih odrezaka i danas s ponosom možemo reći da imamo reputaciju restorana s prvoklasnom kuhinjom i izuzetnom uslugom. To će, u svakom slučaju, biti prva prednost za naše buduće primatelje franšize – kaže Cima.
Osim toga, partner može računati na podršku davatelja franšize u svim fazama razvoja - od pronalaska odgovarajuće lokacije, dizajniranja i uređenja prostora, preko obuke i pomoći u odabiru radnika, do osmišljavanja marketinških strategija i otvaranja restorana. S druge strane, za preneseno znanje i stalnu podršku davatelja, primatelj će franšize izdvajati za mjesečnu franšiznu naknadu (6% mjesečne prodaje).
Ukupna investicija za pokretanje franšize Steiku Haoss iznosi oko 300 tisuća eura. Tvrtka nudi single-unit franšizu (za otvaranje jednog restorana), ali je moguće uzeti i master franšizu (za više restorana na jednom većem teritoriju).

pročitajte članke

Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije

Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
Sretna vam svima nova godina, ovo je još jedna godina i ja sam među prvima koje je Bog blagoslovio početkom ove godine. Tražio sam zajmodavca i hrvatska služba za...
Investirati u razvoj franšize
Sretna vam svima nova godina, ovo je još jedna godina i ja sam među prvima koje je Bog blagoslovio početkom ove godine. Tražio sam zajmodavca i hrvatska služba za...
Zaradi na jeftinoj kavi
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Japanska kuhinja u malom formatu
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Riblje delicije i franšiza
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
Fetućinima do slave
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO”, NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO ALFREDO” – “ALFREDO DI...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?