Od limuna do profita
Obiteljska tvrtka Lemonbar sa sjedištem u talijanskom gradu Treviso osnovana je 2001. godine. Marca Luccettu, bivšu nogometnu zvijezdu i idejnog tvorca koncepta Lemonbar, ulazak u poduzetničke vode je, zapravo, vratio korijenima i prirodi. Želio je ponuditi prirodan, svjež i ručno spravljen proizvod.
-- U samom obliku citrusnog voća sam pronašao savršenu polazišnu točku za konstrukciju pokretnog bara. Uzor mi je bila sama priroda. Dok sam studirao u Kaliforniji, ideja je konačno sazrela u zaokružen poslovni plan: počevši od porijekla voća, preko ručne proizvodnje do doživljaja jedinstvenog okusa. To je čitava ideologija. Priroda je bez premca u svojoj čistoti, oblicima i funkcionalnosti, pokazala je da je vanredan dizajner -- priča Luccetta o svojoj poslovnoj ideji.
Vođen krilaticom "svježe - prijateljski - brzo" (eng. FFF: fresh - friendly - fast) Luccetta je svoj poslovni koncept vrlo brzo počeo širiti putem franšize -- i to vrlo uspješno. Impresivan rast, prema tvrdnjama samih vlasnika, duguju upravo uspješnom poslovanju franšiznih partnera. Ukupan prihod koji ostvaruje grupa iznosi tri milijuna eura godišnje, navodi se na službenom portalu. U Italiji, Lemonbar ima već više od 80 franšiza.
Za instalaciju ovog interesantnog pokretnog bara potrebno je svega 4,5 kvadrata, najbolje na nekoj prometnoj lokaciji. "Veliki limun" iz kojeg se poslužuju svježe cijeđeni napici može biti smješten bilo gdje na otvorenom: plaži, pješačkim zonama, bazenima, koncertnim mjestima na otvorenom... Od zatvorenih lokacija, ovakvi se barovi mogu instalirati u zračnim lukama, na autobusnim ili željezničkim postajama, shopping centrima, supermarketima i slično.
U Lemonbaru se može probati 15 bezalkoholnih i 20 blago alkoholnih koktela, a u isto vrijeme, potrošače može usluživati četvero ljudi. Upravo u zaposlenicima koji rade "u limunu" je ključ uspjeha same franšize, ističu davatelji. Zbog toga se za njih organiziraju specijalne obuke, te samo iskustvo u ugostiteljstvu nije neophodno, kako za same primatelje franšize, tako i za radnike.
Kao jedna od prednosti za potencijalne primatelje franšize navode se i niska ulaganja. Franšiza Lemonbara stigla je između ostalog u Mađarsku, Francusku, a nedavno i u američku državu Floridu.
Tvrtka je članica Franšizne asocijacije Italije.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?