Surf ’n’ Fries

Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Surf'n'Fries je osmišljen kako bismo vam ponudili najbolji pomfrit ikada napravljen! Pomfrit je, praktično, sastavni dio svake ugostiteljske ponude, ali su jedino kod nas u Surf'n'Fries-u krumpirići glavni dio ponude! Osmislili smo 15 posebnih umaka kako bismo vam pružili dodatno uživanje u okusu krumpirića, kao što je i ambalaža u kojoj se poslužuje Surf’n’Fries pomfrit osmišljena tako da se krumpirići mogu jesti u hodu kroz urbanu gradsku sredinu, u udobnosti vlastitog doma, te u uredima ili – gdje god to poželite! Surf'n'Fries je brand koji je, tako, postao sinonim za specijalizirane pomfrit-barove koji nude izuzetno kvalitetne krumpiriće.
Fokus menadžmenta Surf'n'Fries je na inovativnom poslovnom modelu baziranom na jedinstvenoj metodi proizvodnje i pažljivo osmišljenom principu pakiranja i posluživanja pomfrita. Vlasnici tvrtke započeli su razvoj još 2008. godine. Nakon zaštite žiga i uspostavljanja branda Surf'n'Fries, prvo je zaštićena ambalaža za posluživanje pomfrita, a potom je započet i razvoj Surf'n'Fries franšize, prvo u Hrvatskoj, a potom i u inozemstvu. Za upravljanje i razvoj svog inovativnog koncepta, vlasnici su koristili stručnu pomoć – u inovativnom, tehnološkom i pravnom segmentu razvoja. Inovacija je, zapravo, "osnovni sastojak" proizvodnje, posluživanja i pakiranja Surf'n'Fries pomfrita!
Za jedinstvenost branda zaslužne su tri inovacije razvijane unutar preduzeća i u saradnji s vanjskim stručnjacima – specijaliziranim tvrtkama. Prva inovacija se odnosi na zaobljeni oblik pomfrita koji se postiže korištenjem specijalno dizajniranog noža. Takav oblik daje najbolji okus svakom pojedinačnom pomfritu, jer je krumpirić hrskav izvana, a sočan iznutra, a istovremeno, ovaj oblik je najpogodniji za umakanje u umake. Druga ključna inovacija je da se izrezani krumpirići prže bez kapi ulja, u posebno dizajniranoj pećnici koja umjesto vrućeg ulja koristi vrući zrak. Takvim postupkom se dobiva zdraviji pomfrit, ali bez gubitka prepoznatljivog okusa! Na kraju, treća inovacija je vezana za specijalno dizajniranu višenamjensku ambalažu koja omogućava da kupac u jednoj ruci, s lakoćom nosi 1) porciju pomfrita, 2) dva umaka, 3) porciju pilećih krilaca ili medaljona (nuggets-a) i 4) čašu pića – dok mu druga ruka u potpunosti ostaje slobodna! Ambalaža je zaštićena kao intelektualno vlasništvo tvrtke.
Surf'n'Fries koncept je utemeljen na entuzijazmu, partnerstvu s primateljima franšize i tvrtkama iz lanca nabave i, prije svega, na inovativnom poslovnom modelu za prodaju jednog od najpopularnijih jela na svijetu – pomfrita. Razvili smo 3 forme kroz koje širimo koncept i franšiznu mrežu: Store ("klasičan" Surf'n'Fries restoran), Trailer (koncept "na kotačima" koji je nadgradnja Mobile koncepta – uključuje prikolicu s integriranom, potpuno opremljenom kuhinjom koja se može bazirati i na tehnologiji pripreme krumpirića sa ili bez ulja) i Mobile (optimalno dizajnirani mobilni koncept – pult – za prodaju pomfrita na svim mogućim lokacijama. Pult je opremljen fritezom na plin (17kW), koja se "napaja" iz klasičnih boca za plin, a opremljena je nizom posebnih tehnologija i u svim aspektima zadovoljava sve zakonski propisane standarde. Pult je posebno opremljen atraktivnom večernjom LED rasvjetom, za ljepši dojam).
Broj vlastitih poslovnica
1
Broj franšiznih poslovnica
>50 u više od 15 zemalja (Hrvatska, BiH, Slovenija, Mađarska, Austrija, Njemačka, Vijetnam, Crna Gora, Srbija, Rumunjska, Norveška, Turska, Švedska, Irska, Iran, Rusija...).
Fotografija jedinice sustava

Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Kada primalatelj franšize s kojim se dogovorimo o saradnji pronađe adekvatnu lokaciju ili se opredijeli za neki od dva "mobilna" koncepta, suradnja se odvija u slijedećim koracima, sa slijedećim levelima naše podrške:
- Potpisivanje franšiznog ugovora – zajedno;
- Odobravanje lokacije – Davatelj franšize
- Izrada tlocrta i 3D plana prostora - Davatelj franšize
- Dizajn i plan za Opremanje kuhinje (uključujući plan nabave) - Davatelj franšize;
- Građevinski radovi u objektu – zajedno, tj. uz podršku Davatelja franšize;
- Logistika – organizacija i ugovaranje s dobavljačima, odnosno, distributerima – Davatelj franšize
- Opremanje lokala – zajedno, tj. uz podršku Davatelja franšize;
- Obuka za primatelja franšize i zaposlene – zajedno tj. obje strane;
- Otvaranje lokala – zajedno tj. obje strane;
- Vođenje posla – Primalatelj franšize!
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
Surf'n'Fries Store: od 40.000-75.000 EUR
Surf'n'Fries Trailer: od 30.000-40.000 EUR
Surf'n'Fries Mobile: cca 9.400 EUR
Master Franšiza: od 40.000 do 100.000 EUR - točan iznos zavisi od države.
Osnovni zahtjevi sustava
Za Surf'n'Fries Store:
- lokal od 35 do 70m2, u pješačkoj zoni, s prometom od najmanje 20.000 pješaka dnevno, s ventilacijskim sustavom i mogućnošću korištenja 30-50 kW električne energije.
Informacije o davatelju franšize
Surf’n’Fries International ltd.
61 Praed Street, London, W2 1NS United Kingdom
+385 91 418 25 26
Kontakt osoba za kandidate
Andrija Čolak
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije

Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Lanac restorana Surf’n’Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima te origanalnoj ambalaži, stigao je u Srbiju. Prvi restoran ovog franšiznog lanca otvoren je u Beogradu.
Surf'n'Fries, brand iz Rijeke poznat po krumpirićima, otvorio je prvi franšizni objekt u Australiji.
Franšizni lanac pomfrit barova Surf’n’Fries proširio je svoje poslovanje na brojna svjetska odredišta, a uskoro stiže na još jedno tržište ove regije. Za inovacije, također, nema predaha.
Što je ključno za Surf’n’Fries koncept koji posluje na 16 tržišta, koje sve modele suradnje nude te kako kontroliraju sada već veliki franšizni sustav, govori Andrija Čolak

Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Europi – traži primatelje franšize koji bi željeli otvoriti i voditi više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?
Kako se razvija poslovanje u uvjetima pandemije te gdje se još može očekivati otvaranje franšiznih slastičarnica pod brandom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Straňák
Minimalni kontakt s klijentima, redovita uporaba dezinficijensa i stalne provjere zdravlja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako jedan franšizni sustav primjenjuje ova načela u praksi?
Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i slastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regiji, ali i zemljama EU. U mreži imaju već dvije franšizne jedinice.
Priča o „Jeti fritulama“ iz Makarske dobar je primjer kako se od malog obiteljskog biznisa može napraviti franšiza. Kako se gradio ovaj koncept, što je potrebno za profitabilno poslovanje i tko bi bili poželjni primatelji franšize?

Alessandro Lazzaroni, primatelj master franšize branda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih pizzerija u zemlji koja je – „izmislila“ pizzu
Lanac obiteljskih restorana iz Latvije, Steiku Haoss, planira se proširiti izvan granica domaćeg tržišta. Franšiza se nudi i poduzetnicima iz ove regije.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se bazira na pripremi i prodaji sushija „to go“ u okviru trgovačkih lanaca, otvorio je svoje poslovnice u Dubrovniku. Nakon otvaranja i uhodavanja, poslovnice namjeravaju prepustiti – primatelju franšize.
Dobar proizvod i lojalnost kupaca isplaćuju se u teškim vremenima – uvjerili su se u lancu slastičara La Donuteria. Pandemija nije poremetila ni planove za razvoj franšizne mreže.
McDonald’s je odlučio uvrstiti u ponudu restorana u Americi i dva sendviča s piletinom. Pitanje je da li bi se to dogodilo da nije bilo ozbiljnog „pritiska“ njegovih brojnih primatelja franšize.
Domino's, najveći lanac pizzerija u svijetu, ovog proljeća dobiva prvu franšiznu poslovnicu u Hrvatskoj.

PROFIT franchise services, kao deo grupacije PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), kao izdavač Franchising.hr vas obavještava da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt (kontakt forma). Sve informacije unesene u kontakt formu šalju se e-poštom organizatoru franšiznog (partnerskog) sustava, kako je naveden u Katalogu. Sustav koji prima poslane informacije će ih koristiti za pružanje više informacija o vlastitom poslovanju. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podatke iz kontakt forme je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu bilo kakvih osobnih podataka.