Trud se isplatio
Prva je godina u franšizingu za Jasminu Putnik, kako sama kaže, bila sjajna. – Rezultati su bili odlični. Stekli smo 1.500 novih klijenata. Premašili smo plan i od tvrtke Uniqa dobili bonus po dva osnova – dobar poslovni rezultat i ostvaren i prebačen plan – kaže Jasmina Putnik.
Istina, na početku nije bilo lako. Nije sumnjala da će i dalje posao prodaje dobro raditi, više se pribojavala kako će se snaći u suradnji sa knjigovođom, poreznicima, izvještavanju Narodne banke, potrazi za dobrim suradnicima – svemu onome o čemu ranije nije brinula. – Bila sam skeptična da li ću uspjeti sve da postignem, a pri tom da i dalje imam vremena za osnovni posao, a to je prodaja osiguranja – naglašava Putnik.
Ljudi obično počnu razmišljati o osiguranju kada im se desi šteta. Naš zadatak je zato - misioniranje, što znači, idemo među ljude i objašnjavamo im što je osiguranje. Ljudi su nepovjerljivi jer su neobaviješteni. Bez obzira na internet, direktan kontakt je nezamjenjiv. Ako samo uspijemo "ubaciti crva" te čovjek počne razmišljati o osiguranju kao o nečemu dobrom, naša misija je uspjela.
No, dobro je prošlo, zaposlila je još dvije suradnice i zadala sebi nove ciljeve – njena franšizna jedinica treba postati prepoznatljiva po pouzdanosti i povjerenju klijenata. – Uniqa je dovoljno prepoznatljiv brand na tržištu, ali mi se želimo dodatno pozicionirati, prije svega, kao savjetnici koji su pouzdani, na koje se klijenti mogu osloniti i uvijek znati da mislimo prvo na njih – ovako govori Putnik o svojim novim stremljenjima.
Franšiza tvrtke Uniqa – Putnik tim – dobila je i certifikat AA bonitetne izvrsnosti koju joj je dodijelila rejting agencija Bisnode.
Vremena, međutim, nisu jednostavna, i kako kaže Putnik, druga godina je, što se tiče administracije – lakša, ali je poslovno teža. – Mi smo ugovor s Uniqa osiguranjem potpisali na tri godine, s unaprijed definiranim planovima. Za ovu godinu planirano je da ostvarimo tri puta veću premiju nego u prvoj godini. Nadam se da ćemo uspjeti u tome iako je teška godina za sve tvrtke i ljude, posebno one koji plaćaju više polica. Kriza se osjeća – kaže Putnik.
Najviše muke, pored loše ekonomske situacije, zastupnicima, odnosno, prodavačima osiguranja zadaje i nedovoljna svijest građana o osiguranju i nedovoljno poznavanje ovog proizvoda. – Ljudi obično počnu razmišljati o osiguranju kada im se desi šteta. Naš zadatak je zato – misioniranje, što znači, idemo među ljude i objašnjavamo im što je osiguranje! Ljudi su nepovjerljivi jer su neobaviješteni. Bez obzira na internet, direktan kontakt je nezamjenjiv. Zato i želim zaposliti više suradnika da bismo imali više vremena za teren jer je mnogo važnije pričati s ljudima – objašnjava Putnik.
Jedno od uvriježenih mišljenja među ljudima je da je osiguranje skupo i da im nije potrebno. Kolike mogu biti razmjere štete, vidjelo se u svibanjskim poplavama. Jasmina Putink kaže da je neposredno nakon poplava bilo više telefonskih poziva i da je više ljudi ulazilo u agenciju raspitati se o osiguranju imovine, no, kako je vrijeme odmicalo, tako je i interesovanje jenjavalo.
Međutim, da bi i u teškim ekonomskim okolnostima pridobila klijenta i, najzad, da bi klijent bio zadovoljan u svakom trenutku, Putnik kaže da prodavatelj, prije svega, mora biti dobar i pozdan savjetnik. To znači da će osiguraniku objasniti ne samo što pokriva, nego i što ne pokriva polica osiguranja, jer klijent nikad ne smije biti u zabludi. Također, dobar prodavač će svoje klijente upoznati i sa svim procedurama prilikom prijave štete.
– Suradnicima uvijek govorim da ne gledaju koliko će oni zaraditi i što je bolje za njih. Ja sam uspjela tako što sam klijentima nudila ono što im je potrebno. Zato je važno slušati, napraviti od klijenata prijatelje, a ne neprijatelje. Zadovoljni klijenti daju preporuke i to je najbolja reklama. Ljudi u našu agenciju, recimo, dolaze i da se ispričaju, napune pozitivnom energijom, prepričaju kako su se proveli na putovanju. I to je zato što smo mi prvenstveno savjetnici, što ništa ne radimo po svaku cijenu i što znamo da nijedan razgovor nije bio uzaludan. Ako smo samo uspjeli "ubaciti crva" te čovjek počne razmišljati o osiguranju kao o nečemu dobrom, naša misija je uspjela – kaže Putnik.
pročitajte članke
Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže te što nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor tvrtke specijalizirane za e-plaćanja
Nova regulativa Europske unije koja se odnosi na prodaju osiguranja uvodi zahtjevnija "pravila igre". O čemu se radi te što bi ovdašnji osiguravatelji mogli naučiti iz toga?
Raditi u financijskom sektoru te voditi banku – nije posao za svakoga. To potvrđuje i Magdalena Soska iz Poljske, primatelj franšize Getin Noble banke.
Međunarodno poznata tvrtka za pružanje platnih usluga Diners Club International pokreće posao i u Kazahstanu. Nositelj franšize bit će najveća domaća trgovačka banka Kazkommertsbank.
Paysera nudi jednostavna i učinkovita rješenja za elektronička plaćanja za klijente diljem svijeta. Tvrtka sada traži i partnere koji bi posao razvijali u ovoj regiji.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.