Smiješite se slobodno

U Sjedinjenim Američkim Državama, zemljama Europske unije i Australiji u posljednjih nekoliko godina konstantno raste potražnja za svim vrstama kozmetičkih tretmana za izbjeljivanje zubi. Nije čudo. Prema anketama provedenim u spomenutim zemljama, 98% ispitanika smatra da bijeli zubi i lijep osmijeh olakašavaju kontakt i komunikaciju među ljudima, 96% kaže da lijepi zubi i osmijeh povećavaju privlačnost osobe, dok 74% ispitanika vjeruje da lijep i atraktivan osmijeh uvelike može pomoći u karijeri. Stoga ne čudi ni činjenica da je globalno tržište proizvoda za izbjeljivanje zubi u 2013. dostiglo vrijednost od 12 milijardi dolara. Potencijal za razvoj i rast na ovom brzorastućem tržištu uvidjela je i mađarska tvrtka Smile Partner koja je 2013. predstavila svoj koncept salona za izbjeljivanja zubi – Smilepoint. Kako su nam potvrdili iz tvrtke, sada imaju ambiciju ponuditi franšizu i poduzetnim ljudima iz ove regije.
Iako Smilepoint u Mađarskoj postoji tek nešto više od godinu dana, uspjeli su razviti franšiznu mrežu s više od 50 jedinica, što je, kako kažu, bio samo prvi korak u ekspanziji koja bi, pored matičnog tržišta, ubrzo trebala obuhvatiti i susjedne zemlje – Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju.
Smilepoint franšiza je vrlo fleksibilan sustav, ističu u tvrtki. Za najmanji format franšizne jedinice – franšizni korner – potrebno je obezbjediti tek četiri četvorna metra unutar postojećeg kozmetičkog salona, salona za manikuru, spa ili fitness studija, hotela, stomatološke ordinacije. Ulazna naknada za pojedinačnu franšizu iznosi 4.000 eura, a uključuje sve što treba za opremanje prostora i sam tretman – stolice, LED lampa, priručnik, zaštitne naočale, pribor te 100 pojedinačnih setova za izbjeljivanje zubi. Postoji mogućnost uzimanja i master franšize, međutim, u tom slučaju, naknada je viša i određuje se po dogovoru.
U tvrtki kažu da će posebna pozornost biti posvećena edukaciji primatelja i osoblja koje bi radilo na izbjeljivanju zubi. Obuku vodi kvalificirani instruktor koji će partnere detaljno upoznati s procesom izbjeljivanja zubi (definicija, znanje o aktivnim tvarima), pravnim informacijama (specifikacija proizvoda prema propisima EU), najčešće postavljanim pitanjima, kontraindikacijama i svim koracima pri samom tretmanu.
Ostali elementi potpore obuhvaćaju i registraciju svih proizvoda u narečenim institucijama Europske unije, kao i sveobuhvatnu pomoć pri marketingu i promociji koncepta (branding, kampanje, promotivni prodajni alati).
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Tomislav Fain je već 15 godina u poduzetništvu, bavi se turizmom i ugostiteljstvom. Kada je odlučio otvoriti samoposlužnu praonicu rublja, uzeo je franšizu LG Laundry Lounge.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.