Matematika u franšizi

Za razliku od modnih i ugostiteljskih franšiza, u području obrazovanja mali je broj koncepata koji su poznati i dostupni diljem svijeta. Jedan od svijetlih izuzetaka svakako je škola engleskog jezika Helen Doron, koja, između ostalog, edukativne centre ima i u (svim) zemljama ove regije. Međutim, Škola matematike 2plus2 iz Poljske također želi promijeniti ovo pravilo – iako se radi o relativno mladom franšiznom sustavu, škola je do sada otvorila franšize u Ukrajini, Češkoj, Kazahstanu i Srbiji. Ono što je omogućilo širenje na inozemna tržišta jesu djelotvorna metodologija nastave i – prilično niske investicije za pokretanje posla, kaže Marcin Kruszyński, direktor tvrtke 2BLC, zadužen za razvoj franšizne mreže.
– Napravili smo platformu za razmjenu iskustava, koja nam je pomogla unaprijediti nastavne programe na razini cijele mreže. Razgovarali smo o kvaliteti nastave, razmijenili mišljenja i usvojili najbolje prijedloge. Što se franšiznog sustava tiče, naš se poslovni model može nazvati "mekom franšizom", budući da primatelji franšize dobivaju "prostora" za razvoj vlastitih ideja – kaže Kruszyński.
Škola matematike 2plus2, prema prvim najavama, franšize bi trebala dobiti i u Hrvatskoj. Vlasnici koncepta su, naime, već u pregovorima s dva zainteresirana poduzetnika. Za sada se zna da će prva škola biti otvorena u Zagrebu, a druga na Jadranu.
Inače, Škola matematike 2plus2 samo u Poljskoj ima 55 poslovnica. Odnedavno su, pak, počeli razvijati i drugi koncept – školu informatike (Cyfrowa Akademia) koja već ima 15 centara. Marcin Kruszyński kaže da se dva koncepta vrlo dobro nadopunjuju. Između ostalog, i zbog toga što predavači koji tijekom ljeta nemaju previše posla u školi matematike, dobivaju priliku raditi sa djecom u školama informatike. – Poznavanje informatike, rad i programiranje na računalu spadaju u jednu od najbrže rastućih potreba suvremenog doba. U tome vidimo svoju šansu. Svakako i za razvoj nove franšize – naglašava Kruszyński.
_________________
Više o uvjetima i opis franšiznog sustava 2plus2 možete pronaći i u našem Katalogu franšiza.
pročitajte članke

Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
„Naša franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvijek, bitne su danas, a biti će bitne i u budućnosti“, istaknuli su Helena i Hrvoje Tkalčić, primatelji master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“
Škola za intelektualni razvoj djece „Malac Genijalac“ osvojila je „Franšiznu nagradu godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.
Najčitanije

Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.