Kad za školu nema odmora

– Tečajevi informatike i računarstva jesu perspektivne niše – kaže Marcin Kruszyński, direktor poljske tvrtke 2BLC, pod čijim se "krovom" razvijaju dvije edukativne franšize – Škola matematike 2plus2 i škola računarstva Digitalna akademija. – Tijekom ljeta, za školu računarstva ima više zainteresiranih nego za, recimo, učenje stranih jezika ili matematiku. Zbog velikog stupnja kompatibilnosti, vjerujem da naše škole matematike mogu iskoristiti ovaj potencijal – kaže Kruszyński.
Praksa, naime, pokazuje da aktivnost škola matematike naglo opadne čim počnu ljetni praznici te tijekom srpnja i kolovoza ne mogu računati na izvore prihoda. Kada je tvrtka 2BLC prije dvije godine počela razvijati i Digitalnu akademiju, pokazalo se da djeca tijekom ljeta upravo traže ovakvu vrstu izvannastavnih aktivnosti –edukativne kampove koji traju po nekoliko dana i daju nešto više od "školskog gradiva". – Prošle godine, u našoj "centralnoj" Digitalnoj akademiji u Šćećinu organizirali smo sedam kampova u trajanju od po pet dana, što znači da smo radili čitavog ljeta. Očekujemo da će i ove godine biti tako. Registracije su počele, a određeni termini već su popunjeni – kaže Kruszyński.
Dobro iskustvo ih je i navelo preporučiti franšizu Digitalne akademije svojim postojećim i budućim partnerima –primateljima franšize Škole matematike 2plus2. Samo u Poljskoj Škola matematike ima 58 edukativnih centara. Franšize, međutim, imaju i u Ukrajini, Češkoj, Kazahstanu, Srbiji, a od rujna, počet će s radom i u Hrvatskoj.
Franšiza za zlot
Oni koji se odluče za pokretanje Digitalne akademije, neće morati izdvajati za licencu – ona, zapravo, košta više nego simbolično – jedan zlot. – U ovom trenutku ne želimo naplaćivati niti kakve franšizne naknade, jer će primatelji franšize najviše morati uložiti u nabavu opreme – objašnjava Kruszyński te dodaje da za kupnju računala i potrebne opreme treba izdvojiti oko 3.500 eura. Primatelj franšize bi također trebao osigurati prostor od 15 četvornih metara te zaposliti stručne predavače.
Digitalna akademija organizira tečajeve za skupine od po osam polaznika. Program je namijenjen djeci i mladima, u dobi od 7 do 19 godina, ali tečajeve mogu pohađati i odrasli. Uči se programiranje, razvoj igara i mobilnih aplikacija, web-dizajn, kompjuterska animacija, obrada fotografija, uređivanje audio i video-materijala.
U ovom trenutku, Digitalna akademija ima dva edukativna centra u svom vlasništvu i 18 franšiza.
pročitajte članke

Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
„Naša franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvijek, bitne su danas, a biti će bitne i u budućnosti“, istaknuli su Helena i Hrvoje Tkalčić, primatelji master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“
Škola za intelektualni razvoj djece „Malac Genijalac“ osvojila je „Franšiznu nagradu godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.
Najčitanije

Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.