‘s Fahl
![](https://img.franchising.pl/hr/809/0f2/logo_fahl.gif)
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Naš posao je kutija, ili bolje rečeno - puno kutija. Uzeli smo kutiju i dali joj naziv "Fahl" i sada to više nije samo naša kutija, već mini trgovina s proizvodima iz cijele Europe. Fahl trgovina sastoji se od 300 kutija punih kvalitetnim, domaćim proizvodima malih proizvođača, OPG-ovaca, umjetnika, zanatlija, kreativaca koji na ovaj način imaju jedinstvenu priliku za predstavljanje svojih ideja i svojih proizvoda na tržištu, od meda i maslinovog ulja, do nakita i suvenira.
Naša priča bazirana je na shop-in-shop konceptu.
Fahl je počeo kao retail start-up prije 5 godina u Beču. Danas već ima devet Fahl dućana u Austriji, Njemačkoj I Švicarskoj. Volimo za sebe reći da smo dućan s 300 – 400 drvenih kutija na zidu. Te kutije proizvođači iz Hrvatske mogu unajmiti za mjesečnu naknadnu.
Ovaj je poslovni model provjeren i pokazao se kao vrlo uspješan način prodaje. Do danas je na ovaj način, na devet lokacija, dosegnut promet od gotovo 4 milijuna eura. Već 900.000 proizvoda malih proizvođača u zadnjih je pet godina s Fahl trgovinom došlo do svojih potrošača. Ponosni smo što je Fahl postao odskočna daska za male poduzetnike!
Dobiti franšizu Fahla znači imati slobodu i sigurnost, a u isto vrijeme biti samostalan. Franšiza daje priliku za kreativnost i inovativnost.
Hrvatska ima puno malih proizvođača ulja, džemova, meda, maslinovog ulja, sira, nakita… koji svoje proizvode mogu učiniti dostupnim cijeloj Europi kroz koncept Fahl trgovine. Sami birate šta biste htjeli ponuditi u svakoj od 300 kutija.
Fahl je prilika za plasman proizvoda malih proizvođača iz Hrvatske u čak šest outleta u Austriji, dva u Njemačkoj i jedan u Švicarskoj. U pripremi je još nekoliko autleta diljem Europe.
Broj vlastitih poslovnica
-
Broj franšiznih poslovnica
6 u Austriji (Beč, Salzburg, Linz, Graz 2x, Dornbirn), plus 6 franšiznih cornera u Austriji
2 u Njemačkoj (Hamburg, Buxtehude)
1 u Švicarskoj (St. Gallen)
Fotografija jedinice sustava
![](https://img.franchising.pl/hr/762/b73/katalog_.jpg)
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Korisnik franšize iz sjedišta tvrtke u Beču dobiva 0-24 satnu podršku, sedam dana u tjednu. Dobiva sve kutije, informatičku podršku (software, tehniku), sve što će pomoći da se u nekoliko mjeseci osamostali u poslu. Korisnik franšize sam bira proizvode, zaposlenike…
Korisnik franšize dobiva iskustvo u vezi marketing, prodaja i komunikacija.
Korisnik franšize obvezan je osigurati prikladan skladišni prostor od min 80 m2.
Sve upute o načinu i uvjetima dobivanja Fahl franšize detaljno su opisane u posebnom Priručniku.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Ulazna naknada: 35.000€
- Ukupna investicija: 45.000€
- tekuće naknade: 0€
- marketing naknade: 0€
- Redovna naknada: 9-16%
Osnovni zahtjevi sustava
Želimo surađivati s osobama koje su povezane s mjestom gdje žive i dobro poznaju ljude, njihove želje i potrebe, te način komunikacije koji najviše odgovara svima.
Od budućeg korisnika franšize očekujemo:
- Jaku motivaciju za pokretanjem vlastitog posla
- Ljubav prema regiji
- Spremnost na predan rad
- Dobre odnose s klijentima
- Potrebni inicijalni kapital
Primatelj franšize je obvezan osigurati:
- prikladan skladišni prostor od min 80 m2
Zahtjevi za kandidate:
- Jaka motivacija za pokretanjem vlastitog posla
- Ljubav prema regojoe
- Spremnost na predan rad
- Dobri odnosi s klijentima
- Potreban inicijalni kapital
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
Merima Ribic (Hrvatski
Njemacki
Engleski)
Čekamo vas! Fahl tim
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
![](https://img.franchising.pl/hr/d3e/f75/fahl.jpg)
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
![](https://img.franchising.pl/hr/f55/1aa/studenac_lonia.jpg)
Studenac je ovim potezom postao prvi domaći trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavaonica.
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Nakon ukidanja karantene, prvih znakova oporavka poslovanja, ali i inovacija koje su uveli, češki lanac trgovina čaja i kave Oxalis planira proširiti svoju franšiznu mrežu i izvan domaćeg tržišta.
![](https://img.franchising.pl/hr/8b6/b58/dog_style_nas1.jpg)
Ljudi koji vole životinje, a žele pokrenuti posao koji će im donijeti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebali bi razmisliti o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Što se sve dobiva ulaskom u ovaj sustav, a što se, pak, očekuje od primatelja franšize?
Kako je Husse „pobijedio“ pandemiju, zašto je ovo dobar posao za obitelji bez previše kapitala i kakvu potporu mogu dobiti od sustava, govori Saša Milutinović, primatelj master franšize za Srbiju i Crnu Goru
Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.
Kad se primatelji franšize nađu na jednom mjestu, razmjena iskustva je neizbježna. S godišnjeg skupa primatelja master franšize branda Husse, tim iz Hrvatske dolazi bogatiji i za jedno priznanje.
Zahvaljujući kvaliteti proizvoda, usluzi i predanosti primatelja franšize, brand Husse je nedavno proglašen za „omiljeni brand“ vlasnika kućnih ljubimaca.
![](/img-tmp/brand07.png)
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.