Orkin
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Orkin je tvrtka koja djeluje skoro 120 godina i provodi franšizne aktivnosti diljem cijelog svijeta, na svim kontinentima. Bavi se suzbijanjem štetočina kako u privatnim stanovima, tako i u tvrtkama. Orkin ukupna ima preko 2,1 milijuna kupaca širom svijeta, a pružene usluge su ključne za prehrambenu industriju, zdravstvo, prehrambene usluge, farmaceutsku proizvodnju, supermarkete i mnoge druge. Zahvaljujući reguliranim zakonskim propisima u gore spomenutim industrijama, naša je tvrtka otporna na recesiju.
Broj vlastitih poslovnica
Preko 450 lokacija u SAD-u, Kanadi, Australiji, Velikoj Britaniji i Singapuru.
Broj franšiznih poslovnica
- 130 franšiznih lokacija širom svijeta, od čega 62 u Sjedinjenim Državama i 76 u drugim zemljama.
- Za tekuće i ažurne informacije o međunarodnim lokacijama posjetite www.orkinglobal.com
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Orkin nudi sveobuhvatan program obuke usmjeren na osposobljavanje primatelja franšize da profesionalno predstavljaju našu preko 100 godina star brand. Svake godine ulažemo milijune dolara u najmoderniji centar za obuku kako bi osigurali najvišu razinu obuke.
- Zahvaljujući tome primatelj franšize stječe znanja i vještine u vezi s profesionalnom kontrolom štetočina. Pružamo alate i priručnike koji pomažu našim primateljima franšize da uspješno vode svoje poslovanje. Orkin također pruža pristup marketinškim i prodajnim alatima za potporu radu primatelja franšize.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
Naknada za franšizu varirat će ovisno o vrsti teritorija koji se kupuje primatelj franšize - na upit.
Osnovni zahtjevi sustava
- Orkin traži poduzetnike, investitore ili tvrtke koje trenutno posluju u uslužnoj industriji koji žele proširiti svoju ponudu na tržištu dodavanjem usluga suzbijanja štetočina. Također smo spremni surađivati s postojećim tvrtkama za suzbijanje štetočina koje su zainteresirane za pridruživanje našem međunarodnom brendu.
- Kao tvrtka s dugogodišnjim iskustvom možemo donijeti mnoge prednosti vašem postojećem poslovanju.
- Trenutno tražimo primatelje franšize kako u Hrvatskoj tako i u ostalim zemljama Adriatic regije, odnosno ex-YU.
Informacije o davatelju franšize
Orkin International Inc.
2170 Piedmont Road N.E. Atlanta, Georgia 30324 USA
Kontakt osoba za kandidate
Andrija Čolak (zastupnik branda u Adriatic regiji)
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Poznata kurirska služba Mail Boxes Etc. stiže i u Srbiju. Prva je poslovnica otvorena u Beogradu.
Osobe sklone alternativnoj medicini bili bi idealni primatelji franšize centra za biorezonancu Valera Vita. Koje sve još uvjete trebaju ispuniti ako žele otvoriti i voditi franšizni centar pod ovim brandom?
Iz Amerike na tržišta ove regije stiže Signal 88 Security, franšizni sustav specijaliziran za poslove zaštite osoba i imovine. Tko može biti primatelj ove franšize?
Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović
Čak i oni poduzetnici koji odluče kupiti franšizu – dokazani poslovni koncept – ne smiju računati na stopostotni uspjeh. U privatnom biznisu ima tisuću prepreka, ali će uspjeh biti izvjesniji ako se izbjegnu neke od uobičajenih pogrešaka.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Zainteresirani ste za pokretanje novog posla? Razmišljate o kupnji franšize? No, mnogo toga je nepoznato, te vas ta pomisao pomalo i plaši? Pokušajte ovako: popunite poznati australski test ispod – možda vam pomogne doći do odgovora je li franšizing za vas!
Slovenska prevoditeljska agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Tko su poželjni franšizni partneri te koja su tržišta u fokusu za daljnji franšizni razvoj?
Flash Europe, europski lider u pružanju usluga premium transporta, nastavlja franšizno širenje, a od ove godine uvodi i praksu godišnjih skupova franšizne mreže.
Da bi do zračne luke stigli lako i komforno, morali su pokrenuti vlastiti biznis. Tako je nastao GoOpti, tvrtka specijalizirana za putnički prijevoz, koja danas svoje usluge nudi u pet zemalja te namjerava franšiznu mrežu proširiti i izvan ove regije.
ProfitApp International, vlasnik istoimene aplikacije koja se temelji na programu lojalnosti, povezujući tvrtke iz različitih industrija i kupce, prva je crnogorska franšiza koja je započela širenje u regiji.
Signal 88 Security ima više od 350 franšiznih poslovnica, uglavnom u zemljama engleskog govornog područja. Daljnji razvoj franšizne mreže sada pak počinje od Mađarske.
Flash Europe, europski lider u području profesionalnih usluga hitnog transporta, pokreće franšizni program u ovoj regiji. Tko može postati primatelj franšize i što se očekuje od partnera, otkriva franšizni menadžer Frank van Doorn
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.