Signarama

Podaci o franšiznom sustavu

opis franšiznog sustava

Signarama je najveća reklamna agencija na svijetu. Poslujemo u preko 80 zemalja, više od 30 godina. 
Cilj nam je kontinuirani razvoj i povećanje kvalitete i sveobuhvatnosti pruženih usluga.

Ne prodajemo samo oglašavanje - to može učiniti gotovo svatko! Signarama agencije pružaju široku paletu proizvoda i usluga kao dio poslovnih rješenja za uvećanje broja kupaca i izgradnju svijesti o robnoj marki naših klijenata.

Svaka Signarama poslovnica u vlasništvu je primatelja franšize, a u njenome upravljanju pomažu im naši visokokvalificirani stručnjaci koji im nude i pružaju svoje iskustvo i pomoć.

Pridružite se našoj mreži - tražimo partnere u Hrvatskoj i susjednim zemljama. 

Broj vlastitih poslovnica

-

Broj franšiznih poslovnica

>700 diljem svijeta, u više od 80 zemalja.

Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize

Podrška primatelju franšize

  • Trening paket - obuka u sjedištu Signarame u Miamiju, SAD,
  • Dokazana ideja - know-how za uspostaviti i voditi reklamnu agenciju,
  • Puna podrška u svakoj fazi poslovnog razvoja,
  • Marketinška podrška,
  • PR aktivnosti na promicanju brenda.

Procijenjena ukupna vrijednost investicije

Na upit.


Osnovni zahtjevi sustava

-


Informacije o davatelju franšize

Signarama

USA

signaramafranchise.com

Kontakt osoba za kandidate

Andrija Čolak

CFCG (kontakt za Adriatic region)

Saznajte više

Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno Signarama.

Poruka
Ime i prezime *
Mjesto *
Telefon *
E-mail *

pročitajte članke

Najčitanije

Prevođenje u svijetu franšizinga /06.07.2020

Slovenska prevoditeljska agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Tko su poželjni franšizni partneri te koja su tržišta u fokusu za daljnji franšizni razvoj?

Uspostavljanje dobre prakse /03.02.2020

Flash Europe, europski lider u pružanju usluga premium transporta, nastavlja franšizno širenje, a od ove godine uvodi i praksu godišnjih skupova franšizne mreže.

Tri prijatelja, dva vozila i tri rute /12.12.2019

Da bi do zračne luke stigli lako i komforno, morali su pokrenuti vlastiti biznis. Tako je nastao GoOpti, tvrtka specijalizirana za putnički prijevoz, koja danas svoje usluge nudi u pet zemalja te namjerava franšiznu mrežu proširiti i izvan ove regije.

Aplikacijom do profita /13.11.2019

ProfitApp International, vlasnik istoimene aplikacije koja se temelji na programu lojalnosti, povezujući tvrtke iz različitih industrija i kupce, prva je crnogorska franšiza koja je započela širenje u regiji.

Sigurnost uz iskusnog partnera /26.09.2019

Signal 88 Security ima više od 350 franšiznih poslovnica, uglavnom u zemljama engleskog govornog područja. Daljnji razvoj franšizne mreže sada pak počinje od Mađarske.

Hitni transport brzo raste /21.06.2019

Flash Europe, europski lider u području profesionalnih usluga hitnog transporta, pokreće franšizni program u ovoj regiji. Tko može postati primatelj franšize i što se očekuje od partnera, otkriva franšizni menadžer Frank van Doorn

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.

PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.