Plavi slon

Podaci o franšiznom sustavu

opis franšiznog sustava

Glavna poslovna aktivnost izdavačke kuće (Izdavača) Plavi slon (Modrý slon) je tiskanje i izdavanje "personaliziranih knjiga" i sličnih proizvoda. 

Od 1998. godine do danas objavili smo preko 60 originalnih naslova, napisanih i ilustriranih ekskluzivno za ovaj naš inovativni i revolucionarni poslovni koncept. Svaki od ovih naslova postao je bestseller. Počeviši od 2010. godine angažiramo i neafirmirane autore i ilustratore-početnike, koji su uključeni u projekt. 2001. godine smo izdali didaktički alat/igru (tangle book)  "Zaplet" koju su stručnjaci proglasili "izuzetnom igračkom". 2004. godine Tangle book dobila je prvi nagradu u kategoriji "novitet godine) i treću nagradu u kategoriji "najbolji poklon" na internacionalnom natječaju STAR OF 3D ADVERTISING 2004. U 2011. godini začet je projekat "I read" ("čitam"), u kojemu smo participirali skupa sa 477 osnovnih škola, u kojemu se vještina čitanja djece merila pre i posle čitanja personaliziranih knjiga. Rezultat je pokazao da se sposobnost čitanja kod djece uvećala za 28% uz personalizirane knjige, a Ministarstvo edukacije, omladine i sporta proglasilo je personalizirane knjige "izuzetno korisnim alatom za motivaciju čitanja". Od 2016. godine redovito učestvujemo na svim sajmovima koji se tiču beba i djece. Te godine smo na sajmu FOR KIDS u Pragu osvojili Grand Prix Award za personaliziranu knjigu „ROBIN“. U 2017. smo krenuli, kao prvi na svijetu, sa personaliziranim leporello knjigama, i ovaj proizvod odmah je postao iznimno popularan pa čak i najprodavanija knjiga u našem portfoliu.
U 2017. godini naši proizvodi/memorijske igre Morski svet (Sea World) i Na farmi (On the farm) dobile su prestižni CAPARD certifikat.

Poslovanje Plavi slon izdavačke kuće uređeno je po franšiznom modelu. Svatko tko ispuni potrebne uvjete, može postati nositelj licence (franšize) i pridružiti se rastu i poslovanju izdavača. Trenutno, izdavačke kuće (franšize) postoje u Češkoj, Poljskoj, Slovačkoj, Francuskoj, Njemačkoj i Velikoj Britaniji, a od skora i Mađarskoj i Bosni i Hercegovini. 

Plavi slon je na tržištu Češke prisutan već 20  godina i svo to vrijeme konstatno razvija poslovni model, prodajnu mrežu i mrežu svojih partnera. Snažan naglasak je stavljen na poseban pristup postojećim ili potencijalnim partnerima (primateljima franšize). Ne smijemo zaboraviti da, pored osnovne djelatnosti, jedan od najbitnijih zadataka partnera je sudjelovanje u jedinstvenom projektu - poticanju čitanja kod mladih. Zahvaljujući iskustvu s projektima na nacionalnoj razini i različitim modelima suradnje, jamčimo da ćemo s partnerima uvijek pronaći odgovarajući oblik suradnje - prihvatljiv za obje strane.

Zašto Plavi slon franšiza?

  • Dokazan i profitabilan posao.
  • Jedinstveni know-how.
  • Dokazana marketin strategija.
  • Podrška koju pružamo kao Davatelj.
  • Vlastiti kapacitet za tiskanje koji garantira kvalitet.
  • Stalno inoviranje proizvoda.
  • Ekskluzivnost u radu za teritorij koji se dogovorimo.
  • minimum operativnih troškova.

Broj vlastitih poslovnica

1 (Opava, Češka). 

Broj franšiznih poslovnica

Češka, Slovačka, Poljska, Francuska, Njemačka, Velika Britanija, Mađarska, Bosna i Hercegovina.

Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize

Podrška primatelju franšize

  • Tiskanje (Printing Development), Know-How za izradu i kreiranje personaliziranih knjiga i njihovu prodaju.
  • Product delivery.
  • Tehnološka podrška za izradu personaliziranih knjiga (krajnji kupac dobiva knjigu 100% kvalitete).
  • Marketing potpora.
  • Marketinški materijali.
  • Ekskluzivnost za zemlju (ili odabrani dio teritorija).

Procijenjena ukupna vrijednost investicije

Neophodne startne investicije

  • Cca 25000 CZK (1000 EUR) za svakih milion stanovnika (postoji opcija da se uzme dio teritorije a ne čitav teritorij Hrvatske).
  • Nema redovitih naknada.
  • Ugovor se sklapa na 4 godine, sa mogućnošću produženja.

Profit

  • 50% od prodajne cijene proizvoda.

Osnovni zahtjevi sustava

Partner bi dobio ekskluzivna prava za teritorij Hrvatske. Partner treba biti sposoban komunicirati sa tržištem - školama, kompanijama i drugim akterima. Neophodno je biti komunikativan i voditi kvalitetan PR, kako bi se što bolje predstavio naš biznis. Potrebno je biti vešt na internetu i društvenim mrežama (osobito facebook i instagram) a poželjno je, i svakako je plus, imati nešto iskustva u vođenju online shopa.

Kakve kandidate tražimo?

  • Partnera kojemu se dopada naš poslovni koncept.
  • Partnera koji voli pisanu riječ i vjeruje da kroz personalizirane knjige zajedno pomažemo djeci otkriti magiju tih riječi.
  • Partnera koji je samouvjeren i vjeruje da može uspjeti na tržištu.
  • Partnera koji govori engleski jezik.

Informacije o davatelju franšize

MODRÝ SLON s.r.o.

Válečkova 990/16, 747 05 Opava, Češka

info@modryslon.cz

modryslon.cz

Kontakt osoba za kandidate

Marek Halfar (jezici: engleski / poljski / češki).

Saznajte više

Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno Plavi slon.

Poruka
Ime i prezime *
Mjesto *
Telefon *
E-mail *

pročitajte članke

Najčitanije

PROFIT franchise services, kao deo grupacije PROFIT system (PROFIT sp. z.o.o.), kao izdavač Franchising.hr vas obavještava da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt (kontakt forma). Sve informacije unesene u kontakt formu šalju se e-poštom organizatoru franšiznog (partnerskog) sustava, kako je naveden u Katalogu. Sustav koji prima poslane informacije će ih koristiti za pružanje više informacija o vlastitom poslovanju. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podatke iz kontakt forme je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu bilo kakvih osobnih podataka.