Naturhouse
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Naturhouse je vodeća tvrtka na polju dijetetike i prehrane. Tvrtka nudi sveobuhvatne tretmane koji pomažu u borbi protiv ne samo prekomjerne tjelesne težine i pretilosti, već i mnogih drugih prehrambenih problema. Ova sveobuhvatnost je ono što razlikuje Naturhouse od ostalih dijetetičkih/nutricionističkih ureda. Stalna njega i stručna podrška, individualni prehrambeni plan i dodaci na bazi prirodnih ekstrakata ključ su uspjeha! Glavna ideja koja stoji iza tretmana je naučiti ispravne prehrambene navike koje rezultiraju vitkom figurom, dobrim zdravljem i izvrsnom dobrobiti.
Naturhouse posluje od 1992. godine, trenutačno ima preko 2300 podružnica u preko 40 zemalja svijeta! Tvrtka je s radom u Hrvatskoj započela 2015. godine. Planovi tvrtke pretpostavljaju daljnji dinamični razvoj u zemlji u većim gradovima (preko 40 000 stanovnika) i manjim gradovima (oko 20 000 stanovnika1).
Naturhouse je tvrtka koja je više puta nagrađivana od strane Top 100 Global Franchises Awards, Forbes, itd. Prema Franchise Direct, to je jedina španjolska franšiza među 30 najboljih na svijetu!
Tvrtka ne naplaćuje početnu naknadu ili naknadu za promet. Naknada za licencu iznosi 2,3 tisuće HKN + PDV koji se plaća unaprijed za svaku godinu ugovora o franšizi. Rok trajanja ugovora je 5 godina s mogućnošću produljenja. Davatelj franšize nudi niz obveznih tečajeva za osposobljavanje osoblja i osposobljavanje za investitore. Ovi su treninzi besplatni, a primatelj franšize pokriva samo troškove putovanja, smještaja i prehrane za ljude koji prolaze obuku.
Tvrtka nudi 2 rješenja: Naturhouse Standard i Naturhouse MINI.
Naturhouse Standard rješenje je koje se nudi u većim gradovima (preko 40 000 stanovnika) za dijetetičare/nutricioniste i poduzetnike koji nemaju tipično prehrambeno obrazovanje, ali žele voditi vlastiti posao pod imenom poznate marke i zapošljavati kvalificirano osoblje.
Naturhouse MINI savršeno je rješenje kada ste nutricionist i želite otvoriti svoj privatni ured pod natpisom prepoznatljive marke. Ovaj model pruža mogućnost otvaranja podružnice na temelju franšize u manjim gradovima do 20.000. stanovnika i vođenje posla na temelju samozapošljavanja. Primatelj franšize stoga je i dijetetičar/ nutricionist koji radi u tom trenutku i osoba koja upravlja svojim poslom. Ovo rješenje značajno smanjuje troškove rada.
Da biste započeli suradnju s lancem Naturhouse, morate imati iznos od 50-90 tisuća HKN, potreban za prilagodbu prostora mrežnim standardima. Taj iznos uključuje: sredstva za kupnju prodajnog i uredskog namještaja, računalni hardver i softver, troškove vizualne identifikacije. Uz to, za kupnju proizvoda potrebnih za pokretanje posla primatelj franšize mora izdvojiti oko 22,5 tisuća HKN.
Potencijalni primatelj franšize mora imati prostor (vlastiti ili unajmljeni) površine približno 30-50 m2 (ovisno o tome hoće li to biti Standard ili MINI prostor), po mogućnosti smješten u blizini drugih prodajnih mjesta. Troškovi obnove prostorije u kojoj će se provoditi aktivnosti kreću se u rasponu od 7-27 tisuća HKN, ovisno o općem stanju. Razdoblje povrata ulaganja koje procjenjuju predstavnici tvrtke je od 4 do 8 mjeseci.
Broj vlastitih poslovnica
Trenutačno ima preko 2300 podružnica u preko 40 zemalja svijeta, od čega je jedna u Hrvatskoj.
Broj franšiznih poslovnica
Trenutačno u Hrvatskoj postoji jedna franšizna jedinica.
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- savjet o odabiru pravog mjesta i procjeni opravdanosti ulaganja u pojedine gradove ili lokacije u određenom gradu,
- podrška u zapošljavanju osoblja,
- savjetovanje tijekom pripreme prostora u skladu s imidžom i zahtjevima mreže,
- besplatna sveobuhvatna obuka za osoblje i korisnike franšize,
- savjet o organizaciji lokalnih reklamnih aktivnosti,
- dobavljanje širokog spektra proizvoda s robnom markom
- briga o regionalnom koordinatoru,
- aktivnosti oglašavanja i stvaranja pozitivne slike o brandu u cijeloj zemlji,
- promocija objekta u trgovačkom magazinu Peso Perfecto, uključivanjem intervjua s osobljem i klijentima objekta.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- investicijski trošak - 50-90 tisuća HKN
- naknada za licencu - 2,3 tisuće HKN + PDV godišnje.
Osnovni zahtjevi sustava
- prostor površine približno 30-50 m² s izlogom, vlastiti ili unajmljeni,
- dobra lokacija, promjetno mjesto prikladno za vođenje posla, po mogućnosti u blizini drugih trgovačkih i uslužnih mjesta,
- dovoljno sredstva za pokretanje posla,
- zaposlen visoko obrazovan nutricionist.
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
Margita Zlatić
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Španjolski Naturhouse, lanac centara specijaliziranih za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, sada ima više od 2.200 jedinica. Franšizna se mreža i dalje širi.
Zašto su usluge nutricionista sve traženije i što je najveća dobit za primatelje Naturhouse franšize, otkriva Jan Gonda, primatelj master franšize za Češku i Slovačku
Naturhouse, lanac specijaliziran za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, franšiznu mrežu odnedavno širi i na Malti.
Za područje se dijetetike odlučila jer je to voljela. Primateljica Naturhouse franšize postala je jer je to bio najbolji izbor, riječi su Radke Tabačekove iz Slovačke.
Gruppo Dam, talijanska tvrtka specijalizirana za proizvodnju i distribuciju dentalne opreme, traži franšizne partnere u Hrvatskoj i Sloveniji koji bi razvili distributivnu mrežu za fresissima® proizvode ove tvrtke. Koje uvjete trebaju ispuniti budući partneri?
Franšizing je moguć čak i u „osjetljivim“ područjima poput psihoterapije. Potvrđuje to i primjer Psihološkog savjetovališta Centar iz Beograda.
Prodajna mreža slovenskog branda SpinaliS u Poljskoj se razvija kroz franšizu. Partnerima se nude dvije licence – „zlatna“ i „srebrna“.
Naturhouse, španjolski lanac specijaliziran za prodaju dijetetskih proizvoda i savjetovanje o zdravoj prehrani, ponovno se našao na listi 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu.
Primatelj master franšize španjolskog koncepta Naturhouse za teritoriju Češke i Slovačke procjenjuje da na ovim tržištima ima potencijala za dvije stotine poslovnica.
Osmišljena i napravljena u Sloveniji, ergonomska stolica SpinaliS danas se može kupiti diljem Europe. Da bi proširio prodajnu mrežu u Poljskoj, ekskluzivni distributer za to tržište – daje i franšize.
Nova tržišta, rast broja poslovnica te dobiti – obilježit će kraj godine španjolskog lanca za prodaju prirodnih preparata za mršavljenje i dodataka prehrani.
Naturhouse, tvrtka specijalizirana za prodaju dijetetskih preparata i dodataka prehrani, proširila je međunarodnu mrežu franšiza otvorivši poslovnicu u Litvi.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Skinial, njemački koncept za sigurno uklanjanje tetovaža, nastavlja s globalnom ekspanzijom. Primatelje franšize traže i u Hrvatskoj.
Jedan od najuspješnijih španjolskih franšiznih sustava Naturhouse nastavlja širiti međunarodnu mrežu. Primatelja master franšize traži i u Hrvatskoj.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.