UDS

Podaci o franšiznom sustavu

opis franšiznog sustava

UDS (United Digital Solutions) je digitalna platforma za poboljšanje poslovanja srednjih, malih i mikro poduzetnika. Ovaj IT instrument omogućava kompletno digitaliziranje i automatiziranje svih poslovnih procesa poduzetnika omogućavajući mu uštedu vremena i financijskih resursa. Bez obzira na uslužni sektor u kojem se nalazi, bilo koji objekt može pojednostaviti i poboljšati svoje poslovanje implementacijom UDS-a u svoje poslovanje.

Naša filozofija je klijentocentričnost, kao što se vidi i u našem logotipu. UDS je prozvod stvoren za Vas i Vaše klijente, koji ostvaruje glavne svrhe svake tvrtke – prosperitet i rast Vašeg poslovanja. Zajedno prenosimo te vrijednosti na Vaše klijente, fasciniramo ih i usrećujemo. Kupci Vam se stalno iznova vraćaju na način da izražavaju svoje priznanje i odanost Vama i Vašem poslovanju. Jedinstvena i usklađena politika marketinške komunikacije i ideja postavljaju visoke standarde za Vaše poslovanje. Neka Vaši klijenti i djelatnici postaju Vaši ambasadori i partneri!

Neke od funkcija UDS-a:

  • UDS stranica tvrtke
  • digitalizirana usmena preporuka
  • program vjernosti
  • blagajne za UDS operacije
  • neograničen broj adresa/ogranaka
  • neograničen broj blagajničkih računa
  • kontrola i vrednovanje djelatnika
  • poruke sa klijentima
  • prosječna ocjena i povratna informacija o usluzi
  • news feed u UDS-u
  • novosti u obliku push obavijesti
  • cjenik robe i usluga u UDS-u
  • naručivanje i plaćanje preko UDS-a
  • mogućnosti izrade jedinstvenog promotivnog koda
  • statistika i analitika
  • dnevno izvješće na e-poštu
  • integracija s kontrolnim i računovodstvenim sustavima
  • dodavanje upravitelja

Cijena UDS licence iznosi:

  1. najam: 100$ mjesečno
  2. obročno plaćanje: 150$ na 9 mj.
  3. otkup: 900$ + 20$ mjesečno ili 200$ godišnje

Broj vlastitih poslovnica

5 (Dubai, London, Las Vegas, Antalija, Nikozija)

Broj franšiznih poslovnica

+10000 u više od 60 zemlja svijeta

Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize

Podrška primatelju franšize

Partneru/primatelju master franšize pruža se mogućnost neograničene prodaje UDS licenci od čega je određeni broj licenci na ime primatelja franšize (ovisno o vrsti franšize).

Također, partner nastupa kao master franšiza stoga ima mogućnosti sklapati nova poslovna partnerstva neovisno o geolokaciji. Kompanija nagrađuje svakog partnera trenutnim isplatama na temelju 9 načina zarade u ovom poslovanju. Za više informacija, molimo Vas da se javite osobi za kontakt.

Know-how i besplatna edukacija novih poslovnih partnera/primatelja franšize (mogućnost edukacije online).

Mogućnost autobonus programa i korištenja ureda u Zagrebu.


Procijenjena ukupna vrijednost investicije

  • Ulazna franšizna naknada master franšiza:
    1. BUSINESS (1300$, 1 licenca)
    2. PREMIUM (3800$, 6 licenci)
    3. VIP (6200$, 12 licenci)
  • Mjesečna naknada: 40$ mjesečno ili 400$ godišnje (neovisno o ostvarenom prometu)
  • Franšizni ugovor traje 1 godinu (40$ za produžetak ugovora)
  • Maksimalno ulaganje je VIP franšiza (6200$) + održavanje na godišnjoj razini (440$)

Osnovni zahtjevi sustava

  • Obavezno pohađanje edukacije
  • Pametni telefon
  • Prijenosno računalo/tablet

Informacije o davatelju franšize

Global Intellect Service – F.Z.C.

Ajman Free Zone, Shk.Rashid Bin Saeed Al Maktom Street, Block C1

support@uds.app

uds.app/en/

Kontakt osoba za kandidate

Stefan Modrić + 385 95 396 7544 (Hrvatski i srodni jezici

engleski jezik) 

Saznajte više

Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno UDS.

Poruka
Ime i prezime *
Mjesto *
Telefon *
E-mail *

pročitajte članke

Najčitanije

PROFIT franchise services, kao deo grupacije PROFIT system (PROFIT sp. z.o.o.), kao izdavač Franchising.hr vas obavještava da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt (kontakt forma). Sve informacije unesene u kontakt formu šalju se e-poštom organizatoru franšiznog (partnerskog) sustava, kako je naveden u Katalogu. Sustav koji prima poslane informacije će ih koristiti za pružanje više informacija o vlastitom poslovanju. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podatke iz kontakt forme je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu bilo kakvih osobnih podataka.