UDS

Podaci o franšiznom sustavu

opis franšiznog sustava

UDS (United Digital Solutions) je digitalna platforma za poboljšanje poslovanja srednjih, malih i mikro poduzetnika. Ovaj IT instrument omogućava kompletno digitaliziranje i automatiziranje svih poslovnih procesa poduzetnika omogućavajući mu uštedu vremena i financijskih resursa. Bez obzira na uslužni sektor u kojem se nalazi, bilo koji objekt može pojednostaviti i poboljšati svoje poslovanje implementacijom UDS-a u svoje poslovanje.

Naša filozofija je klijentocentričnost, kao što se vidi i u našem logotipu. UDS je prozvod stvoren za Vas i Vaše klijente, koji ostvaruje glavne svrhe svake tvrtke – prosperitet i rast Vašeg poslovanja. Zajedno prenosimo te vrijednosti na Vaše klijente, fasciniramo ih i usrećujemo. Kupci Vam se stalno iznova vraćaju na način da izražavaju svoje priznanje i odanost Vama i Vašem poslovanju. Jedinstvena i usklađena politika marketinške komunikacije i ideja postavljaju visoke standarde za Vaše poslovanje. Neka Vaši klijenti i djelatnici postaju Vaši ambasadori i partneri!

Neke od funkcija UDS-a:

  • UDS stranica tvrtke
  • digitalizirana usmena preporuka
  • program vjernosti
  • blagajne za UDS operacije
  • neograničen broj adresa/ogranaka
  • neograničen broj blagajničkih računa
  • kontrola i vrednovanje djelatnika
  • poruke sa klijentima
  • prosječna ocjena i povratna informacija o usluzi
  • news feed u UDS-u
  • novosti u obliku push obavijesti
  • cjenik robe i usluga u UDS-u
  • naručivanje i plaćanje preko UDS-a
  • mogućnosti izrade jedinstvenog promotivnog koda
  • statistika i analitika
  • dnevno izvješće na e-poštu
  • integracija s kontrolnim i računovodstvenim sustavima
  • dodavanje upravitelja

Cijena UDS licence iznosi:

  1. najam: 100$ mjesečno
  2. obročno plaćanje: 150$ na 9 mj.
  3. otkup: 900$ + 20$ mjesečno ili 200$ godišnje

Broj vlastitih poslovnica

5 (Dubai, London, Las Vegas, Antalija, Nikozija)

Broj franšiznih poslovnica

+10000 u više od 60 zemlja svijeta

Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize

Podrška primatelju franšize

Partneru/primatelju master franšize pruža se mogućnost neograničene prodaje UDS licenci od čega je određeni broj licenci na ime primatelja franšize (ovisno o vrsti franšize).

Također, partner nastupa kao master franšiza stoga ima mogućnosti sklapati nova poslovna partnerstva neovisno o geolokaciji. Kompanija nagrađuje svakog partnera trenutnim isplatama na temelju 9 načina zarade u ovom poslovanju. Za više informacija, molimo Vas da se javite osobi za kontakt.

Know-how i besplatna edukacija novih poslovnih partnera/primatelja franšize (mogućnost edukacije online).

Mogućnost autobonus programa i korištenja ureda u Zagrebu.


Procijenjena ukupna vrijednost investicije

  • Ulazna franšizna naknada master franšiza:
    1. BUSINESS (1300$, 1 licenca)
    2. PREMIUM (3800$, 6 licenci)
    3. VIP (6200$, 12 licenci)
  • Mjesečna naknada: 40$ mjesečno ili 400$ godišnje (neovisno o ostvarenom prometu)
  • Franšizni ugovor traje 1 godinu (40$ za produžetak ugovora)
  • Maksimalno ulaganje je VIP franšiza (6200$) + održavanje na godišnjoj razini (440$)

Osnovni zahtjevi sustava

  • Obavezno pohađanje edukacije
  • Pametni telefon
  • Prijenosno računalo/tablet

Informacije o davatelju franšize

Global Intellect Service – F.Z.C.

Ajman Free Zone, Shk.Rashid Bin Saeed Al Maktom Street, Block C1

support@uds.app

uds.app

Kontakt osoba za kandidate

Stefan Modrić + 385 95 396 7544 (Hrvatski i srodni jezici

engleski jezik) 

Saznajte više

Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno UDS.

Poruka
Ime i prezime *
Mjesto *
Telefon *
E-mail *

pročitajte članke

Najčitanije

PROFIT franchise services, kao deo grupacije PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), kao izdavač Franchising.hr vas obavještava da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt (kontakt forma). Sve informacije unesene u kontakt formu šalju se e-poštom organizatoru franšiznog (partnerskog) sustava, kako je naveden u Katalogu. Sustav koji prima poslane informacije će ih koristiti za pružanje više informacija o vlastitom poslovanju. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podatke iz kontakt forme je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu bilo kakvih osobnih podataka.