Poslastica za male poduzetnike
Sinonim za druženje malih poduzetnika i onih koji to žele biti
Kada je saznala da se 57 posto poslova u regiji sklapa uz kavu, Kristina Ercegović došla je na zanimljivu ideju – osnovati Business Café. Sve je počelo 2011. u Zagrebu, kada je prvi put okupila male poduzetnike te one koji to žele postati na "šalici kave" ne bi li razmijenili iskustva i sklopili nove poslove. Nakon šest godina rada, Business Café je, kako sama kaže, postao svojevrsni pokret.
– Business Café je sinonim za druženje malih poduzetnika i onih koji to žele biti. Organizira se svaka dva mjeseca, sa dvije osnovne poruke – nismo sami, i moguće je uspjeti i sada i ovdje, unatoč svemu i svima. Druženje traje dva do tri sata, u prvom dijelu ugošćujemo tri lokalna poduzetnika, oba spola, različite djelatnosti, različite dobi, zatim dijelimo poklone, a onda slijedi formalni, pa neformalni "networking". U međuvremenu, Business Café je postao najpopularniji regionalni event, ili, kako su nam rekli – uveli smo novi način poslovanja – uz dijeljenje znanja i iskustava koja će drugima poslužiti kao inspiracija i motivacija – objašnjava Ercegović.
Zbog specifične energije i dobrih rezultata, Business Café se vrlo brzo proširio i u druge zemlje regije. Na ideju da potraže partnere došli su nakon prvog upita koji je stigao iz Makedonije. Onda su stigli i upiti iz drugih zemalja. – Naši partneri u svoje ime organiziraju Business Café na svom području, ali prema našim pravilima – kako bi sve bilo isto i kako bi naši gosti u svakom gradu i zemlji mogli očekivati isto iskustvo – objašnjava Ercegović.
Uz know-how o samoj organizaciji događaja, partneri mogu računati na kontinuiranu razmjenu informacija, dnevnu komunikaciju, uz potporu i razmjenu iskustava svih partnera, budući da su povezani u zajedničkom chatu. Asistentica davatelja franšize pomaže im pri pisanju izvještaja nakon događaja, zajedno ga podižu na web, prezentiraju na društvenim mrežama te kroz newsletter. Zauzvrat, partneri dio svojih prihoda od organizacije i sponzorstava odvajaju za davatelja franšize.
Trenutno imaju partnere u Sloveniji, Crnoj Gori, Makedoniji, Bosni i Hercegovini, dok u Srbiji imaju partnera za Vojvodinu, a u Hrvatskoj za Istru, Dubrovnik, sjevernu Hrvatsku. Događaje samostalno organiziraju u Zagrebu i Beogradu. – Niš, Rijeka, Banjaluka i Mostar gradovi su koji nam nedostaju, a postoji interes. Da bi netko postao partner Business Caféa, treba biti mali poduzetnik i, zapravo, najboljim se pokazalo da netko radi posao za koji su mu mali poduzetnici ciljna skupina, pa kroz partnerstvo s Business Caféom, ostvaruje sinergiju – objašnjava ona.
Do sada je u šest zemalja organizirano više od 100 događaja na kojima je prisustvovalo više od 10.000 posjetitelja koji su dobili priliku razmjeniti iskustva i sklapati poslove. Usto, događaji su otvoreni i za one koji tek razmišljaju o pokretanju posla te im je korisno čuti tuđe priče. – Neki kažu da smo postali pokret, neki da smo već institucija, neki da smo "Kinder jaje" za odrasle, neki čak i misle da nas treba propisati kao obveznu terapiju. Mnogi planiraju svoje poslovne obveze i putovanja prema terminima naših događaja, a svi koji su ikad bili, slažu se da je neopisivo dobra atmosfera koja ih nosi još danima i danima nakon događaja – kaže Kristina Ercegović.
pročitajte članke
Osobe sklone alternativnoj medicini bili bi idealni primatelji franšize centra za biorezonancu Valera Vita. Koje sve još uvjete trebaju ispuniti ako žele otvoriti i voditi franšizni centar pod ovim brandom?
Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović
Slovenska prevoditeljska agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Tko su poželjni franšizni partneri te koja su tržišta u fokusu za daljnji franšizni razvoj?
Iz Amerike na tržišta ove regije stiže Signal 88 Security, franšizni sustav specijaliziran za poslove zaštite osoba i imovine. Tko može biti primatelj ove franšize?
Čak i oni poduzetnici koji odluče kupiti franšizu – dokazani poslovni koncept – ne smiju računati na stopostotni uspjeh. U privatnom biznisu ima tisuću prepreka, ali će uspjeh biti izvjesniji ako se izbjegnu neke od uobičajenih pogrešaka.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Šansa u grupnoj kupovini
Jesu li makar isporučili dječja kolica?
Šansa u grupnoj kupovini
Nažalost, Item Studio je propao. Uzeo novce od klijenata te zatvorio poslovanje. Čini se da je to bila jedna od onih tvrtki "Uzmi novac i zatvori" u vlasništvu Pola Popovića.
Prva računovodstvena franšiza
...Sve pohvale za ideju...Kao racunovodja, kao kreator edu sajta, nadam se da postoji prostor i za saradnju... S postovanjem, Radmila Cvetkovic, dipl.ecc
Dobra vremena za reciklažu
Veoma dobro osmišljen posao i adekvatna ideja obzirom na vremena.. Mala firma iz RS -Banja Luka, je zainteresovana za poslovnu saradnju u smislu dobijanja franšize. Tim...