Personalizirane knjige kao online biznis
Može li čitatelj u isto vrijeme biti i glavni junak priče? Zahvaljujući češkoj izdavačkoj kući "Plavi slon" (Modry slon), djeca iz svih krajeva svijeta mogu doživjeti nešto što je doskora bilo gotovo nezamislivo. "Plavi slon" je, naime, još 1998. predstavio relovucionaran proizvod – personalizirane knjige, u kojima su djeca mogla postati junaci priče. Dovoljno je da osoba koja naručuje i kupuje knjigu odabere u kojoj od ponuđenih priča želi da se dijete pojavi, a zatim navede ime djeteta kojem će knjiga biti poklonjena. Mali su čitatelji, tako, mogli spašavati princeze, susresti Crvenkapicu, Jednooko Čudovište ili se družiti sa životinjama iz Afrike.
Ne samo što su postale popularne i rado čitane, personalizirane su knjige prerasle i u ozbiljan biznis. S razvojem franšize, tiskanje i prodaja personaliziranih knjiga preselila se i izvan granica Češke, a s razvojem online trgovine, ističu u "Plavom slonu", poslovanje je sada i dodatno olakšano.
Vlastita online knjižara?
Biznisi temeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja, a knjige su, općenito, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Kako ističe češki izdavač, popularnost elektroničkih knjiga i skeniranih verzija polako opada te se čitatelji nanovo vraćaju klasičnim, papirnatim izdanjima knjiga. "Plavi slon" je spojio ova dva svijeta sa željom da utječe i na obrazovanje djece. Prema istraživanju koje je prošle godine provedeno u Češkoj, čak jedna trećina školske djece ne zna dobro čitati. Jedan od razloga tomu je i što suviše vremena provode pred račinalom te što knjige nisu u domeni njihovih interesovanja.
Cilj "Plavog slona" je, stoga, probuditi kod djece ljubav prema pisanoj riječi, uvesti ih u svijet mašte, ali i educirati, kažu u ovoj tvrtki. Personalizirane su knjige prihvaćene i kao sofisticirano didaktičko sredstvo koje značajno utječe na razvoj čitalačke pismenosti kod djece. Pored toga, "Plavi slon" nudi i jedan apsolutno jedinstven proizvod – personaliziranu slikovnicu-preklapalicu za djecu od godinu dana starosti. Pored personaliziranih priča, nudi se i široka paleta knjiga za djecu od jedne do 11 godina.
Foto: Plavi slon
Međunarodna se ekspanzija također nastavlja te "Plavi slon" sada traži primatelje franšize (partnere) u svim europskim zemljama. Pored Češke, Slovačke, Poljske i Velike Britanije, popisu zemalja u kojima su razvili franšize, nedavno su se pridružile Njemačka i Francuska.
Uz govoto 20 godina iskustva, "Plavi slon" nudi primateljima franšize priliku započeti zanimljiv i profitabilan posao. – Nudimo ekskluzivno pravo zastupanja branda te prodaje svih naših knjiga na lokalnom tržištu. Partner će, pored toga, dobiti i sve potrebne internetske alate te obuku za vođenje poslovanja i marketing. Ukupna investicija iznosi od 4.000 do 10.000 – kaže Marek Halfar, osnivač i direktor tvrtke. Kandidat treba imati iskustva u online prodaji, ali i biti izuzetno elokventan te naklonjen radu s djecom.
Više o konceptu te uvjetima suradnje pogledajte i ovdje.
pročitajte članke
Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"
Personalizirane knjige za djecu bi se uskoro mogle pojaviti i na ovim prostorima. Kako nastaju te kako se do njih može doći? Poduzetnima se daje prilika.
Za malu izdavačku djelatnost ponekad su potrebni samo računalo i pisač – kaže Rafał Kwiatkowski, primatelj master franšize izdavačke kuće "Plavi slon" u Poljskoj
Već nakon mjesec dana, biznis je profitabilan – kaže Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer izdavačke kuće "Plavi slon"
Ulazak na nova tržišta. To je, u najkraćem, plan za sljedeću godinu češkog franšiznog koncepta "Plavi slon". Primatelje franšize traže i u zemljama ove regije.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.