Dobro „programirana“ franšiza
RoboCamp je dobro poznat među radoznalom i maštovitom djecom u Poljskoj. Od 2006. tvrtka RoboNet, vlasnik koncepta, smišlja i organizira radionice za djecu koja se kroz igru uvode u svijet znanosti. Tvrtka je do sada pokrenula dva edukativna centra u svom vlasništvu i osam kroz franšizu.
- Naglasak je stavljen na razvoj kreativnosti i mašte kod djece, koja se uče promatrati i razumijevati svijet. U programu koristimo suvremene komplete LEGO We Do i LEGO Mindstorms kockice, koji su razvijeni u suradnji s istraživačima s prestižnog Massachusetts Institute of Technology. A Lego kockice su jednostavne i zabavne i lako ih mogu koristiti čak i djeca od šest godina - kaže Adam Barzowski iz tvrtke RoboNet.
- Učenje kroz igru je, u stvari, najbolji način da djeca prevladaju strah od učenja koji vuku iz škole i shvate da znanost može biti i zabavna - dodaje Barzowski.
Potencijalni primatelji RoboCamp franšize bi trebalo izdvojiti nešto više od 7.000 eura (30.000 zlota). Primatelji franšize dobivaju pristup korporativnom IT sustavu koji pruža potrebnu tehničku potporu svim RoboCamp centrima. Dostupan je i sustav učenja online (e-learning) koji mogu koristiti i nastavnici i polaznici programa. Franšizni centri, također, mogu računati na punu podršku centralnog korisničkog servisa, ali i na marketinške aktivnosti, kao što su oglašavanje u medijima ili mailing kampanje.
Prije stupanja u sustav, primatelji franšize i njihovi zaposlenici prolaze kroz obuku i pohađaju predavanja o prodaji i pružanju usluge klijentima. Mogu iskoristiti i pomoć odgajatelja i psihologa koji će ih savjetovati kako raditi sa djecom.
pročitajte članke
Znanstvena kuhinjica – znanost kroz igru
/08.09.2025
Znanstvena kuhinjica spaja znanost i igru kroz eksperimente i radionice za djecu, dok franšizerima nudi stabilan i perspektivan poslovni model diljem Europe.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedna je od rijetkih domaćih franšiznih mreža koja već godinama uspješno odolijeva svim izazovima i stalno raste.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
Najčitanije
Top 100 franšiza na svijetu
/14.01.2013
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?