Dobro „programirana“ franšiza

RoboCamp je dobro poznat među radoznalom i maštovitom djecom u Poljskoj. Od 2006. tvrtka RoboNet, vlasnik koncepta, smišlja i organizira radionice za djecu koja se kroz igru uvode u svijet znanosti. Tvrtka je do sada pokrenula dva edukativna centra u svom vlasništvu i osam kroz franšizu.
- Naglasak je stavljen na razvoj kreativnosti i mašte kod djece, koja se uče promatrati i razumijevati svijet. U programu koristimo suvremene komplete LEGO We Do i LEGO Mindstorms kockice, koji su razvijeni u suradnji s istraživačima s prestižnog Massachusetts Institute of Technology. A Lego kockice su jednostavne i zabavne i lako ih mogu koristiti čak i djeca od šest godina - kaže Adam Barzowski iz tvrtke RoboNet.
- Učenje kroz igru je, u stvari, najbolji način da djeca prevladaju strah od učenja koji vuku iz škole i shvate da znanost može biti i zabavna - dodaje Barzowski.
Potencijalni primatelji RoboCamp franšize bi trebalo izdvojiti nešto više od 7.000 eura (30.000 zlota). Primatelji franšize dobivaju pristup korporativnom IT sustavu koji pruža potrebnu tehničku potporu svim RoboCamp centrima. Dostupan je i sustav učenja online (e-learning) koji mogu koristiti i nastavnici i polaznici programa. Franšizni centri, također, mogu računati na punu podršku centralnog korisničkog servisa, ali i na marketinške aktivnosti, kao što su oglašavanje u medijima ili mailing kampanje.
Prije stupanja u sustav, primatelji franšize i njihovi zaposlenici prolaze kroz obuku i pohađaju predavanja o prodaji i pružanju usluge klijentima. Mogu iskoristiti i pomoć odgajatelja i psihologa koji će ih savjetovati kako raditi sa djecom.
pročitajte članke

Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
„Naša franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvijek, bitne su danas, a biti će bitne i u budućnosti“, istaknuli su Helena i Hrvoje Tkalčić, primatelji master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“
Škola za intelektualni razvoj djece „Malac Genijalac“ osvojila je „Franšiznu nagradu godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.