Dobro „programirana“ franšiza

RoboCamp je dobro poznat među radoznalom i maštovitom djecom u Poljskoj. Od 2006. tvrtka RoboNet, vlasnik koncepta, smišlja i organizira radionice za djecu koja se kroz igru uvode u svijet znanosti. Tvrtka je do sada pokrenula dva edukativna centra u svom vlasništvu i osam kroz franšizu.
- Naglasak je stavljen na razvoj kreativnosti i mašte kod djece, koja se uče promatrati i razumijevati svijet. U programu koristimo suvremene komplete LEGO We Do i LEGO Mindstorms kockice, koji su razvijeni u suradnji s istraživačima s prestižnog Massachusetts Institute of Technology. A Lego kockice su jednostavne i zabavne i lako ih mogu koristiti čak i djeca od šest godina - kaže Adam Barzowski iz tvrtke RoboNet.
- Učenje kroz igru je, u stvari, najbolji način da djeca prevladaju strah od učenja koji vuku iz škole i shvate da znanost može biti i zabavna - dodaje Barzowski.
Potencijalni primatelji RoboCamp franšize bi trebalo izdvojiti nešto više od 7.000 eura (30.000 zlota). Primatelji franšize dobivaju pristup korporativnom IT sustavu koji pruža potrebnu tehničku potporu svim RoboCamp centrima. Dostupan je i sustav učenja online (e-learning) koji mogu koristiti i nastavnici i polaznici programa. Franšizni centri, također, mogu računati na punu podršku centralnog korisničkog servisa, ali i na marketinške aktivnosti, kao što su oglašavanje u medijima ili mailing kampanje.
Prije stupanja u sustav, primatelji franšize i njihovi zaposlenici prolaze kroz obuku i pohađaju predavanja o prodaji i pružanju usluge klijentima. Mogu iskoristiti i pomoć odgajatelja i psihologa koji će ih savjetovati kako raditi sa djecom.
pročitajte članke

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedna je od rijetkih domaćih franšiznih mreža koja već godinama uspješno odolijeva svim izazovima i stalno raste.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.