Biznis iz druge ruke

-- Prodaja rabljene odjeće je odavno prestala izazivati negativne asocijacije. Danas je to vrlo unosan posao i privlači veliki broj kupaca koji traže zanimljivu i kvalitetnu odjeću, po povoljnoj cijeni -- kaže Magdalena Sulwinska, vlasnica tvrtke Family Shop.
Family Shop se, naime, razvija u okviru matične tvrtke Family Textiles, koja se bavi nabavom, veleprodajom i distribucijom second-hand odjeće. Da je posao bio ozbiljno organiziran i dobro razrađen, govori i podatak da je ubrzo nakon otvaranja vlastite trgovine, Family Shop dao franšizu za pokretanje još pet second-hand dućana. Prvi franšizni dućan bio je otvoren u Poznanu, a tvrtka i dalje aktivno traga za primateljima franšize -- za sada isključivo diljem Poljske.
Budući primatelj franšize trebao bi osigurati prostor od 50 do 200 četvornih metara, koji bi uključivao i skladište. Inicijalna ulaganja iznose oko 2.500 eura (10.000 zlota). Poželjno je da primatelj franšize ima iskustva u trgovini, ali ne i nužno iz sektora prodaje odjeće. -- Ono što mi možemo pružiti našim partnerima je -- najbolji odabir odjeće, koja se nabavlja iz Engleske, Švicarske, Italije, Francuske i Danske. Osim toga, veliki broj artikala je pokupljen ravno s polica i još uvijek ima originalne etikete i pakiranje -- što se događa kad robu dobijemo iz trgovine koja se zatvara ili kad se određena kolekcija odjeće povlači iz prodaje -- dodaje Sulwinska.
Primatelj franšize može računati na pomoć u odabiru robe za svoje dućane i savjete o optimalnom korištenju prostora. Svi zaposlenici i vlasnici dućana bit će obučeni za prodaju i rad s klijentima te izlaganje robe i aranžiranje izloga. Tvrtka pruža pomoć i za dobivanje financijskih sredstava za pokretanje biznisa. Marketinška potpora i svi elementi vizualnog identiteta također ulaze u franšizni paket.
Izvor: Franchising.pl
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.