Vjerujem u kvalitetu

Arna Tomić
Da Helen Doron metoda dobro funkcionira, uvjerila se i Arna Tomić još dok je radila kao učiteljica u školi u Zagrebu. Zato se nakon dvije godine rada ohrabrila i uzela njihovu franšizu i sama počela rukovodi centrom, ali ne u glavnom gradu, već na primorju, u Rijeci. Tako je i zakoračila u privatni biznis.
Pored nje u centru trenutno radi još jedna kolegica. Iako financijska situacija u ovom trenutku nije u potpunosti zadovoljavajuća, ima velika očekivanja. - S obzirom da ne sumnjam u metodu rada i da znam da je proizvod koji prodajem kvalitetan, očekujem da će svaka sljedeća godina biti sve uspješnija. Isto tako se nadam da će s tim doći i povoljnija financijska situacija - kaže Arna Tomić.
O samom franšiznom poslovanju nije znala mnogo prije no što se zaposlila kao predavač u Helen Doron školi. - Tek nakon što sam dobila posao učiteljice u Helen Doron školi, počela sam proučavati ideju franšiznog poslovanja. Iskustvo je, općenito, pozitivno. Mislim da je puno lakše započeti posao ako već imate neki background i sustav podrške - objašnjava ona.
Najviše joj se dopada to što su svi osnovni materijali za rad (udžbenici, upustava za rad učitelja) unaprijed spremni. Metode rada su razvijene, te na to nije potrebno trošiti dodatno vrijeme što bi, kako kaže, da sama pokreće školu jezika, bilo neizbježno. - Osim toga, uvijek se mogu obratiti nekom kolegi ili nadređenom u sustavu s bilo kojim problemom, dilemom ili upitom - kaže ona.
U samom funkcioniranju franšiznog sustava Arna Tomić ne bi ništa mijenjala. - Naravno da se zna dogoditi da vam neke odluke donesene u centrali ne odgovaraju, ali nijedna od tih odluka za mene nije bila nešto zbog čega bih razvila ikakvo negativno mišljenje - kaže ona.
Helen Doron centar u Rijeci otvoren je 2011.
Helen Doron Early English je metoda učenja engleskog jezika koji djeci od 3 mjeseca do 14 godina omogućuje da se s novim jezikom upoznaju kroz igru, pjesmu, pjevanje i zabavne pokrete.
pročitajte članke

Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.