Mali vozači, spremni za budućnost
Jumicar je jedan od najoriginalnijih edukativnih programa za djecu, koji se već 26 godina, i kao dokazan poslovni koncept, širi kroz franšizu. Poduzetni je Finac Jukka Nappari 1989. došao na ideju da od jednostavnog, zabavnog auto-poligona napravi edukativni centar – ponudio je djeci mogućnost da voze prave male automobile, ali po poligonu koji je simulirao i prave uvjete prometa. Pored toga što su učili kako se vozi, djeca su morala tumačiti prometne znakove, poštivati semafor, prvenstvo prolaza...
Međutim, iako je novi koncept zabave nametao veliku odgovornost, djeca su obožavala Jumicar –neusporedivo su brže i lakše učila i prihvaćala pravila, a bilo je očito i da su s više entuzijazma željela učiti, jer, osim priče i predavanja, mogla su voziti prave automobile s benzinskim motorima – baš poput njihovih tata i mama.
Nappari je odlučio ideju razraditi, te prvi poligon izgraditi u Njemačkoj, a godinu dana kasnije, koncept proširiti kroz franšizu. Danas, Jumicar poligoni postoje u Austriji, Cipru, Velikoj Britaniji, Finskoj, Grčkoj, Maroku, Portugalu, Kataru, Španjolskoj, Turskoj, Ujedinjenim Arapskim Emiratima, ali i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Jumicar, međutim, sada traži i primatelje master franšize u Srbiji i Bosni i Hercegovini.
Primatelj franšize bi trebao osigurati zemljište za stacionarni poligon od najmanje 250 četvornih metara, ali bi idealno bilo od 400 kvadrata. Jumicar bi, kao dio podrške, pomogao pri izboru mjesta za poligon, kao i pri njegovom opremanju. Omogućio bi, također, povoljne nabave svih potrebnih i dodatnih proizvoda za rad.
Neophodna početna investicija, bez operativnih troškova poslovanja, iznosi od 29.000 do 34.000 eura, ovisno o vrsti automobila koji se nabavljaju – novi ili rabljeni. Investicija uključuje pet automobila, licencu za početnih pet godina (1.000 eura po automobilu) i osnovnu opremu – prometne znakove, semafore s upravljanjem, materijal za poligon, ostalu Jumicar opremu i startni paket sa materijalom za marketing.
Svojim budućim partnerima Jumicar može ponuditi višestruke mogućnosti zarade: na stacionarnim poligonima prihod se ostvaruje izdavanjem karata i vozila, pružanjem pratećih usluga i sadržaja za djecu i roditelje, te privlačenjem oglašivača i poslovnih partnera koji bi ovakav koncept mogli iskoristiti za niz promotivnih aktivnosti. U sklopu objekta mogu se prodavati i suveniri (majice, kape, kacige, rukavice ...), a poligoni se mogu najmiti za rođendane i proslave. Mobilne bi poligone, pak, mogli iskoristiti za promotivne potrebe auto-kuća, sajmova, školskih natjecanja u poznavanju prometa i sl.
Jumicar, svakako, računa na ljude koji su poduzetni i spremni s puno entuzijazma razvijati posao sukladno potrebama i odlikama lokalnog tržišta. Sa svoje strane, Jumicar svakom primatelju master franšize jamči teritorijalnu suverenost i konstantnu podršku u poslovanju.
pročitajte članke
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Nakon uspješne internacionalizacije poslovanja te porasta broja zaposlenika, Carwiz International sada ojačava i tim koji će biti zadužen za franšizno poslovanje.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.