Škola matematike računa na poduzetne

Prva Škola matematike 2plus2 otvorena je 2010. u Poljskoj. Časove matematike, fizike i kemije od tada mogu pohađati djeca od 3 do 19 godina starosti, bez obzira da li samo žele usavršiti svoje matematičke vještine ili savladati gradivo u kojem zaostaju. Prije dvije godine, škola je dala i prvu franšizu. Za sada, pod imenom 2plus2 otvoreno je 25 franšiznih centara u Poljskoj, dva u Ukrajini i jedan u Kazahstanu. Predstavnici tvrtke, međutim, traže i poduzetnike zainteresirane za pokretanje ove škole u Hrvatskoj, Sloveniji ili Srbiji.
Marcin Kruszyński, direktor tvrtke BLC, koja je i davatelj franšize, kaže da je za otvorenje centra najbolje ciljati na gradove ili područja s najmanje 15.000 stanovnika. Od svog primatelja franšize očekuju da bude poduzetna, odgovorna i komunikativna osoba, koja će znati ostvariti i održiti dobar odnos s roditeljima djece koja pohađaju školu, ali, također, koja će moći djelotvorno koordinirati timom predavača u školi. Kako kaže, neki od njihovih primatelja franšize su i sami nastavnici matematike, fizike ili kemije - međutim - to nije nužan uvjet za uzimanje franšize i otvorenje ovog edukativnog centra.
Jakub Dąbrowa je jedan od primatelja franšize iz Poljske, koji je u posao ušao kada je shvatio koliko ima potencijala za razvoj u ovom segmentu edukacije. - Po zvanju sam inženjer i ekonomista, i "nauka" mi je uvijek išla od ruke. Isprva sam davao privatne časove, međutim, kada sam vidio koliko ima djece zainteresirane za dodatno podučavanje, odlučio sam otići korak dalje i otvoriti "pravu" školu. Tako sam i došao do franšize Škole matematike 2plus2. Neposredan rad s djecom i osobni kontakt je od suštinske važnosti za uspjeh. Najveća nagrada je kad vidite da se kod učenika promijenio stav prema matematici - kad ona za njih više nije bauk, već gradivo koje se može lako savladati i u kojem se čak može i uživati - objašnjava Jakub Dąbrowa.
Poduzetnik iz Hrvatske koji bi bio zainteresirani otvoriti Školu matematike 2plus2 trebao bi izdvojiti 1.800 eura za kupnju master franšize, čime dobiva ekskluzivno pravo koristiti i dalje širiti brand na teritoriju koji pokriva master franšiza. Primatelj može računati na kompletan know-how, kao i konstantnu podršku u svakom segmentu vođenja škole.
- Obrazovni sustav se konstantno mijenja i unapređuje, kako u Poljskoj, tako i u ostalim zemljama središnje, istočne i jugoistočne Europe. Do sada smo uspjeli otvoriti franšizne centre u Ukrajini, a nedavno i u Kazahstanu, ali željeli bismo pronaći partnere i u ovom dijelu Europe. Da je ova vrsta posla vrlo profitabilna, dokazuje i sve veći broj naših primatelja franšize koji žele otvoriti nove jedinice. Ovo je, zapravo, izravna posljedica podizanja svijesti kod roditelja koji razumiju koliko je važno ulagati u obrazovanje djeteta - zaključuje Marcin Kruszyński.
Više informacija o franšiznom sustavu Škole matematike 2plus2 možete pronaći u našem Katalogu franšiza.
pročitajte članke

Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
„Naša franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvijek, bitne su danas, a biti će bitne i u budućnosti“, istaknuli su Helena i Hrvoje Tkalčić, primatelji master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“
Škola za intelektualni razvoj djece „Malac Genijalac“ osvojila je „Franšiznu nagradu godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.