Dobar potez

Sergio Calderon
Jo Young Kyun, predsjednik južnokorejske korporacije JumpingClay, i Sergio Calderon, primatelj "super master franšize" za regiju Balkana, najavili su nedavno da tvrtka planira otvoriti vlastito postrojenje za proizvodnju gline za modeliranje u Srbiji. Tvornica bi pokrivala tržišta Europske unije, Afrike, Ruske Federacije, Bliskog istoka. Predsjednik korporacije Jo Young Kyun kazao je tom prilikom da bi tvrtka nabavljala u Srbiji sve što joj bude dostupno - od tiskanih materijala, do strojeva i kemijskih supstanci.
Pod markom JumpingClay se, inače, razvija lanac trgovina u kojima se prodaje glina za modeliranje, ali i organiziraju edukativne i kreativne radionice za djecu. Primatelji JumpingClay franšize su zaduženi za vođenje tih trgovina, a kako će se pokretanje proizvodnje u Europi odraziti na njih, kao i koliko će taj potez povećati atraktivnost samog franšiznog sustava, ispričat će nam Sergio Calderon.
Južnokorejska tvrtka JumpingClay odlučila je otvoriti tvornicu u Srbiji. Zašto Srbija?
Srbija ima ugovore o slobodnoj trgovini s Rusijom, Turskom, zemljama CEFTA, a pored toga, uvjeti trgovinske razmjene s Europskom unijom su, također, veoma povoljni. Srbija nudi i konkurentne i fleksibilne troškove rada, te investicijske poticaje. Sa ovom strateškom investicijom naš proizvod će biti konkurentniji, pri čemu će kvaliteta ostati na istoj razini.
Gdje će se tvornica nalaziti i koliko ljudi će zapošljavati?
Planiramo otvoriti tvornicu u blizini Beograda i mislim da će u vrlo kratkom roku biti zaposleno 20 ljudi.
Kako će pokretanje proizvodnje utjecati na franšizoprimce u ovoj regiji, i uopće u Europi. Da li će franšiza postati atraktivnija?
Svakako, franšiza će biti daleko atraktivnija, budući da će vrijeme dostave biti značajno kraće. Zahvaljujući tome primatelji franšize neće više morati držati velike zalihe, a time će i troškovi transporta biti niži. Konačno, kao što sam ranije rekao, naši troškovi proizvodnje će, također, opasti i budući da carina u zemljama CEFTA nema, proizvod će biti daleko konkurentniji.
JumpingClay planira i otvoriti Institut umjetnosti. O čemu je, zapravo, riječ?
JumpingClay Institut umjetnosti je izuzetno važan, budući da je to odjel u kojem se razvijaju novi edukativni programi, kao i dizajn proizvoda. Važan dio djelatnosti tvrtke je obuka instruktora, edukativni programi i razvoj kreativnosti.
Kada smo nedavno razgovarali, bili ste na korak od potpisivanja master ugovora za tržište Bugarske. Da li je ta suradnja realizirana?
Ugovor smo potpisali u travnju i primatelji master franšize tek treba započeti poslovanje. Trenutno rade na pronalaženju dobre lokacije za otvorenje prve trgovine u glavnom gradu - Sofiji.
Recite nam nešto o planovima za ovu godinu, da li ćete potpisati ugovor za još neko tržište?
JumpingClay je nedavno potpisao ugovor za tržište Angole, Turske, Italije, a mi smo, također, dobili nekoliko upita iz drugih zemalja ove regije. Sasvim smo sigurni da će otvorenje tvornice dodatno pogurati razvoj biznisa i povećati interes.
pročitajte članke

„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
U franšiznom sustavu Edukido većina primatelja franšize su žene. Zašto je to tako?
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.