Orkin
![](https://img.franchising.pl/pl/2d2/d96/orkin_logo.png)
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Orkin je tvrtka koja djeluje skoro 120 godina i provodi franšizne aktivnosti diljem cijelog svijeta, na svim kontinentima. Bavi se suzbijanjem štetočina kako u privatnim stanovima, tako i u tvrtkama. Orkin ukupna ima preko 2,1 milijuna kupaca širom svijeta, a pružene usluge su ključne za prehrambenu industriju, zdravstvo, prehrambene usluge, farmaceutsku proizvodnju, supermarkete i mnoge druge. Zahvaljujući reguliranim zakonskim propisima u gore spomenutim industrijama, naša je tvrtka otporna na recesiju.
Broj vlastitih poslovnica
Preko 450 lokacija u SAD-u, Kanadi, Australiji, Velikoj Britaniji i Singapuru.
Broj franšiznih poslovnica
- 130 franšiznih lokacija širom svijeta, od čega 62 u Sjedinjenim Državama i 76 u drugim zemljama.
- Za tekuće i ažurne informacije o međunarodnim lokacijama posjetite www.orkinglobal.com
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Orkin nudi sveobuhvatan program obuke usmjeren na osposobljavanje primatelja franšize da profesionalno predstavljaju našu preko 100 godina star brand. Svake godine ulažemo milijune dolara u najmoderniji centar za obuku kako bi osigurali najvišu razinu obuke.
- Zahvaljujući tome primatelj franšize stječe znanja i vještine u vezi s profesionalnom kontrolom štetočina. Pružamo alate i priručnike koji pomažu našim primateljima franšize da uspješno vode svoje poslovanje. Orkin također pruža pristup marketinškim i prodajnim alatima za potporu radu primatelja franšize.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
Naknada za franšizu varirat će ovisno o vrsti teritorija koji se kupuje primatelj franšize - na upit.
Osnovni zahtjevi sustava
- Orkin traži poduzetnike, investitore ili tvrtke koje trenutno posluju u uslužnoj industriji koji žele proširiti svoju ponudu na tržištu dodavanjem usluga suzbijanja štetočina. Također smo spremni surađivati s postojećim tvrtkama za suzbijanje štetočina koje su zainteresirane za pridruživanje našem međunarodnom brendu.
- Kao tvrtka s dugogodišnjim iskustvom možemo donijeti mnoge prednosti vašem postojećem poslovanju.
- Trenutno tražimo primatelje franšize kako u Hrvatskoj tako i u ostalim zemljama Adriatic regije, odnosno ex-YU.
Informacije o davatelju franšize
Orkin International Inc.
2170 Piedmont Road N.E. Atlanta, Georgia 30324 USA
Kontakt osoba za kandidate
Andrija Čolak (zastupnik branda u Adriatic regiji)
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
![](https://img.franchising.pl/pl/fe1/8b1/mbe_klientka.jpg)
Poznata kurirska služba Mail Boxes Etc. stiže i u Srbiju. Prva je poslovnica otvorena u Beogradu.
Osobe sklone alternativnoj medicini bili bi idealni primatelji franšize centra za biorezonancu Valera Vita. Koje sve još uvjete trebaju ispuniti ako žele otvoriti i voditi franšizni centar pod ovim brandom?
Iz Amerike na tržišta ove regije stiže Signal 88 Security, franšizni sustav specijaliziran za poslove zaštite osoba i imovine. Tko može biti primatelj ove franšize?
Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović
Čak i oni poduzetnici koji odluče kupiti franšizu – dokazani poslovni koncept – ne smiju računati na stopostotni uspjeh. U privatnom biznisu ima tisuću prepreka, ali će uspjeh biti izvjesniji ako se izbjegnu neke od uobičajenih pogrešaka.
![](https://img.franchising.pl/sr/583/6dc/mcdonalds-zajawa.jpg)
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Ovaj Europski etički kodeks ažurna je verzija kodeksa koji je Europska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove posljednje izmjene usvojene su koncem 2016. godine.
Primiti franšizu, opredijeliti se za partnerstvo (agenturu, kako se češće naziva) ili poslovati potpuno samostalno - na svoj način, po vlastitoj ideji i nahođenju? Izbor nije lagan; svaki model ima svoje prednosti i mane.
![](https://img.franchising.pl/sr/fc3/764/prevodjenje_ilustracija.jpg)
Slovenska prevoditeljska agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Tko su poželjni franšizni partneri te koja su tržišta u fokusu za daljnji franšizni razvoj?
Flash Europe, europski lider u pružanju usluga premium transporta, nastavlja franšizno širenje, a od ove godine uvodi i praksu godišnjih skupova franšizne mreže.
Da bi do zračne luke stigli lako i komforno, morali su pokrenuti vlastiti biznis. Tako je nastao GoOpti, tvrtka specijalizirana za putnički prijevoz, koja danas svoje usluge nudi u pet zemalja te namjerava franšiznu mrežu proširiti i izvan ove regije.
ProfitApp International, vlasnik istoimene aplikacije koja se temelji na programu lojalnosti, povezujući tvrtke iz različitih industrija i kupce, prva je crnogorska franšiza koja je započela širenje u regiji.
Signal 88 Security ima više od 350 franšiznih poslovnica, uglavnom u zemljama engleskog govornog područja. Daljnji razvoj franšizne mreže sada pak počinje od Mađarske.
Flash Europe, europski lider u području profesionalnih usluga hitnog transporta, pokreće franšizni program u ovoj regiji. Tko može postati primatelj franšize i što se očekuje od partnera, otkriva franšizni menadžer Frank van Doorn
![](/img-tmp/brand07.png)
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.