TUNAHOLIC fish bar
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Obitelj smo sa preko 29. godina iskustva loveći ribu i ploveći ovim morem. Odlučili smo podići ribarenje na višu razinu te svoje doživljaje i iskustva podijeliti s Vama. Projekt Tunaholic® iznjedrio je nakon toliko godina iskustva u ribarenju, te je pretočen u novu gastro priču osmišljenu do najsitnijih detalja, od pripreme jela, naziva jela, ambalaže, dizajna objekta. Tunaholic fish bar otvoren je 2020. godine, te je u kratkom vremenu iskočio u gastro ponudi Hrvatske. Odmah nakon otvaranja punio je medije, zasipan je pohvalama, a od gastro klijenata i stručnjaka stižu samo pozitivne kritike i riječi hvale.
Tunaholic je postao brend u vrlo kratkom vremenu, zahvaljujući uloženoj ljubavi, znanju, iskustvu i poznavanju takve vrste namirnice, inovativnoj pripremi, spoju tradicionalne kuhinje u modernom ruhu, te želji da naši gurmani budu zadovoljni ponuđenim.
Tunaholic nije običan fish bar, Tunaholic je zdrav i originalan način življenja kroz koji želimo da naše područje bude posebno po onome što mi i jesmo; more, riba i dobri ljudi.
Tunaholic je idealan partner u otvaranju objekta sa gastro ponudom bilo gdje u regiji i šire. Koncept franšize je baziran na entuzijazmu, originalnosti, gastro spoju moderne kuhinje i tradicionalne namirnice, zdravom i glavnom sastojku – ribi.
Koncept objekta je podijeljen u dvije moguće opcije, a optimalna kvadratura objekta je 20 – 40 kvadrata:
- Objekt u starom gradu, centralnom djelu grada / dio zgrade
- Objekt u velikom shopping centru
Nudimo jednostavan partnerski franšizni model koji podrazumijeva potpuni prijenos svih elemenata brenda. Iznimnom pažnjom odabranih sirovina i receptura, upotreba svježih namirnica, poseban način pripreme jela, pažnja na adekvatnoj i personaliziranoj ambalaži garancija su za uspješnost samog brenda. Tunaholic®je zaštićen i registriran brend te se kao takav može koristiti jedino partnerskim odnosom. Prepoznatljiv je i jedinstven i u dizajnerskom i arhitektonskom smislu.
Budući da naš operativni model provjereno i uspješno radi, nudimo Vam već gotovu predivnu riblju priču.
Kompletan proces od trenutka potpisa ugovora pa do realizacije biti će ispraćen i potpomognut od strane našeg kolektiva, koji će partneru – primaocu franšize prenijeti sva stečena iskustva i sistematizirana znanja potrebna za pokretanje i uspješno vođenje posla.
Promocija naših proizvoda i usluga doprinosi stvaranju slike o ugledu Tunaholic brenda, i to nam je važan cilj poslovanja. Koristimo razrađen način promocije i marketinga kroz društvene mreže.
Broj vlastitih poslovnica
1 Poreč
Broj franšiznih poslovnica
5 (Rovinj, Ljubljana, Trogir, Zagreb, Beograd)
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Podrška partneru je višestruka i ogleda se u svim segmentima poslovanja, uključujući:
- Potpisivanje franšiznog ugovora – zajedno
- Odobravanje lokacije – davatelj franšize
- Savjetovanje prilikom uređenja objekta i pribavljanje opreme – davatelj franšize
- Građevinski radovi u objektu – zajedno tj. uz podršku davatelja franšize
- Logistika – organizacija i ugovaranje s dobavljačima, odnosno distributerima - zajedno tj. uz podršku davatelja franšize
- Edukacija partnera o operativnim procedurama – davatelj franšize
- Obuka/trening partnerovih zaposlenika o pripremi i prezentaciji proizvoda – davatelj franšize
- Podrška kroz marketinško ulaganje – zajedno
- Otvaranje lokala – zajedno
- Vođenje posla – primatelj franšize
- Supervizija u vođenju posla – davatelj franšize
Podrška se pruža i proširuje po fazama razvoja projekta.
Partneri od našeg tima imaju pravo na korištenje brenda Tunaholic, na raspolaganju su im sve informacije vezane uz posao, standarde brenda, politike i procedure vezane uz hranu do detalja razrađene u Operativnom priručniku, planski odrađenu godišnju marketinšku strategiju – smjernice za društvene mreže , marketinške grafičke pripreme, Grafičku knjigu standarda i vizualni identitet, Arhitektonsku knjigu standarda – dizajn objekta.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Ulazna franšizna naknada/Entry Fee – 10.000 e
- Franšizna naknada/Royality Fee – 6,5 %
- Marketing tantijem i lokalno oglašavanje – definiraju zajedno davatelj i primatelj franšize
- Mogućnost kupnje Master franšize za određene teritorije - na upit
- Investicija u objekt ovisi o veličini objekta – 50.000 do 80.000 eur
Osnovni zahtjevi sustava
Idealni primatelji franšize trebali bi imati poduzetnički duh, kao i pozadinu iskustva prodaje, marketinga, početni kapital, iskustvo u bavljenju ugostiteljstvom te prvenstveno ljubav prema gastronomiji, moru, ribi.
Potrebna je dobra lokacija u pješačkoj / shopping ili poslovnoj zoni, s mogučnošću blizu atraktivnih turističkih znamenitosti, objekt s ventilacijskim sustavom te minimalno 35 kw električne energije, optimalne veličine objekta 20 – 40 m2 (plus skladišni prostor).
Informacije o davatelju franšize
JASTOG obrt za turizam i ugostiteljstvo
Svetog Eleuterija 6, 52440 Poreč, Istra
+385 98 608 417
Kontakt osoba za kandidate
Vesna Janko Finderle
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira povećati broj restorana na tržištu Velike Britanije.
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.