ZISHA KUĆA ČAJA

Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Čaj je nakon vode najčešće konzumiran napitak u svijetu, a danas tu opojnu tekućinu koriste i mlađe generacije, koje čaj piju i zbog pozitivnog učinka na tijelo i duh. Svoju ljubav prema čaju i priliku na tržištu ZISHA je iskoristila za kreiranje priče o čajdžinici, koja je od početka do danas vođena željom da ponudi veliki i najbolji izbor čajeva, po konkurentnim cijenama.
Stabilan rast tvrtke, kao odraz rastuće potražnje, potiče ih na stalno poboljšanje ponude čaja i podizanje kulture ispijanja čaja u Sloveniji pa i šire. ZISHA je tvrtka koja vidi ogroman potencijal u prodaji čajeva, pa su usmjereni na stalno unapređenje prodajnog programa, marketinga i baze zadovoljnih ljubitelja čaja.
Razvoj ZISHA franšize
Ova franšizna priča počinje 2010. godine kada je nastao brend ZISHA i kada smo odlučili postati najveća i najbolja čajdžinica u regiji. Odabir imena temeljio se na činjenici da nismo željeli biti kao druge kuće čaja koje gotovo nužno u svom nazivu koriste riječ CHA (što na kineskom znači čaj). Inspiraciju smo pronašli u posebnom kineskom glinenom čajniku zvanom Zisha, koji se i danas koristi u tradicionalnom procesu pripreme čaja u Kini.
Nakon osnivanja, posvetili smo se izgradnji brenda, analizi tržišta i trendova u marketingu te povećanju prodaje čajeva i dodataka putem internetske trgovine www.zisha.si, koju smo prvo pokrenuli. U par mjeseci rada ideja je premašila sva očekivanja, prodaja je eksponencijalno rasla, pa smo ponudu čajeva i pribora povećali i biznis dodatno proširili, prvo kućom čaja u centru Ljubljane, a ubrzo potom i prodajnim jedinicama u trgovačkim centrima u Šiški (naselje u Ljubljani) te Mariboru.
Danas kuća čaja Zisha nudi više od 300 kvalitetnih i različitih vrsta čaja, kao i razne dodatke za čaj.
ZISHA je danas i prva slovenska franšiza u području čaja (i jedna od rijetkih u Europi), a poslujemo prema standardima i preporukama Etičkog kodeksa Europske franšizne federacije.
U ponudi imamo 300 različitih vrsta čaja, a svaki od njih je pažljivo odabran na temelju okusa, mirisa i kvalitete. Prilikom odabira i kupnje čaja surađujemo s najboljim čajnim vrtovima iz cijelog svijeta.
Nudimo:
- Različite vrste čajeva (crni, zeleni, bijeli, oolong, rooibos, biljni, voćni, pu-erh, žuti, mate čaj i domaće biljne čajeve);
- Matcha čaj i pribor za pripremu;
- Pribor za čaj (šalice, čajnici, setovi za čaj, cjedila, kutije za čaj...)
- BIO čajeve, koji se mogu naći i među zelenim, crnim, oolong, biljnim i rooibos čajevima
Svi organski čajevi certificirani su od strane Instituta KON-CERT Maribor.
U našoj ponudi čajeva možete pronaći i aromatizirane (s okusima) i nearomatizirane čajeve, a raznoliku ponudu pravih čajeva nadopunjujemo svježim i kvalitetnim proizvodima, vodeći računa o ponudi na tržištu i željama kupaca.
Surađujemo i s nekoliko restorana koji naručuju čajeve po izboru, pa osim maloprodaje nudimo i veleprodaju po konkurentnim cijenama.
Broj vlastitih poslovnica
3 (Slovenija)
Broj franšiznih poslovnica
1 (Slovenija)
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Što uključuje franšizna ponuda:
- Pravo na korištenje žiga ZISHA (ime i logo)
- Teritorijalna ekskluzivnost za franšiznu jedinicu
- Know-how i pravo korištenja ZISHA-inog poslovnog modela
- Pomoć u dizajnu franšizne jedinice i izradi poslovnog plana
- Podrška u odabiru lokacije te najsuvremenije i optimalne opreme
- Operativni priručnik s precizno definiranim procesima (koji detaljno objašnjavaju sve aspekte poslovanja)
- Početni paket podrške (prilikom pokretanja jedinice)
- Program obuke za uspješan početak poslovanja (za ljubitelje ZISHA čaja)
- Podrška prije otvaranja franšizne jedinice i tijekom cijelog trajanja ugovora o franšizi
- Softver potreban za učinkovito poslovanje
- Lanac opskrbe - pažljivo odabrani čajevi iz najboljih čajnih vrtova diljem svijeta
- Razvojne aktivnosti (kontinuirana briga davatelja franšize o razvoju asortimana u skladu s trendovima)
- Prisutnost na web stranici www.zisha.si
- Uključenost jedinice u komunikaciju i sve promocije brenda ZISHA
- Podrška oglašavanju i drugim oblicima promocije na lokalnom tržištu
- Redovita edukacija
- Tim tvrtke ZISHA stoji Vam na raspolaganju za sva pitanja tijekom cijelog trajanja poslovanja ili franšiznog ugovora
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
20.000 – 30.000 EUR, ovisno o kvadraturi prostora
Osnovni zahtjevi sustava
Primatelj franšize treba:
- biti ljubitelj čaja
- imati poduzetnički duh i osnovne poslovne kompetencije
- shvaćati da rad u maloprodaji zahtijeva veliku predanost
- motiviran i dobro organiziran, imati želju za uspjehom i spreman poslovati kao dio ZISHA obitelji
- voliti raditi s ljudima i biti na prvoj liniji prodaje
- imati čvrste etičke i financijske temelje te djelovati s integritetom u odnosu sa svojim kupcima, dobavljačima i partnerima.
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
MARKO LORBER
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije

Studenac je ovim potezom postao prvi domaći trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavaonica.
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Ovaj Europski etički kodeks ažurna je verzija kodeksa koji je Europska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove posljednje izmjene usvojene su koncem 2016. godine.
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.

Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Nakon ukidanja karantene, prvih znakova oporavka poslovanja, ali i inovacija koje su uveli, češki lanac trgovina čaja i kave Oxalis planira proširiti svoju franšiznu mrežu i izvan domaćeg tržišta.
Ljudi koji vole životinje, a žele pokrenuti posao koji će im donijeti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebali bi razmisliti o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Što se sve dobiva ulaskom u ovaj sustav, a što se, pak, očekuje od primatelja franšize?
Kako je Husse „pobijedio“ pandemiju, zašto je ovo dobar posao za obitelji bez previše kapitala i kakvu potporu mogu dobiti od sustava, govori Saša Milutinović, primatelj master franšize za Srbiju i Crnu Goru
Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.