ZISHA KUĆA ČAJA

Podaci o franšiznom sustavu

opis franšiznog sustava

Čaj je nakon vode najčešće konzumiran napitak u svijetu, a danas tu opojnu tekućinu koriste i mlađe generacije, koje čaj piju i zbog pozitivnog učinka na tijelo i duh. Svoju ljubav prema čaju i priliku na tržištu ZISHA je iskoristila za kreiranje priče o čajdžinici, koja je od početka do danas vođena željom da ponudi veliki i najbolji izbor čajeva, po konkurentnim cijenama.

Stabilan rast tvrtke, kao odraz rastuće potražnje, potiče ih na stalno poboljšanje ponude čaja i podizanje kulture ispijanja čaja u Sloveniji pa i šire. ZISHA je tvrtka koja vidi ogroman potencijal u prodaji čajeva, pa su usmjereni na stalno unapređenje prodajnog programa, marketinga i baze zadovoljnih ljubitelja čaja.

Razvoj ZISHA franšize

Ova franšizna priča počinje 2010. godine kada je nastao brend ZISHA i kada smo odlučili postati najveća i najbolja čajdžinica u regiji. Odabir imena temeljio se na činjenici da nismo željeli biti kao druge kuće čaja koje gotovo nužno u svom nazivu koriste riječ CHA (što na kineskom znači čaj). Inspiraciju smo pronašli u posebnom kineskom glinenom čajniku zvanom Zisha, koji se i danas koristi u tradicionalnom procesu pripreme čaja u Kini.

Nakon osnivanja, posvetili smo se izgradnji brenda, analizi tržišta i trendova u marketingu te povećanju prodaje čajeva i dodataka putem internetske trgovine www.zisha.si, koju smo prvo pokrenuli. U par mjeseci rada ideja je premašila sva očekivanja, prodaja je eksponencijalno rasla, pa smo ponudu čajeva i pribora povećali i biznis dodatno proširili, prvo kućom čaja u centru Ljubljane, a ubrzo potom i prodajnim jedinicama u trgovačkim centrima u Šiški (naselje u Ljubljani) te Mariboru.

Danas kuća čaja Zisha nudi više od 300 kvalitetnih i različitih vrsta čaja, kao i razne dodatke za čaj.

ZISHA je danas i prva slovenska franšiza u području čaja (i jedna od rijetkih u Europi), a poslujemo prema standardima i preporukama Etičkog kodeksa Europske franšizne federacije.

U ponudi imamo 300 različitih vrsta čaja, a svaki od njih je pažljivo odabran na temelju okusa, mirisa i kvalitete. Prilikom odabira i kupnje čaja surađujemo s najboljim čajnim vrtovima iz cijelog svijeta.

Nudimo:

  • Različite vrste čajeva (crni, zeleni, bijeli, oolong, rooibos, biljni, voćni, pu-erh, žuti, mate čaj i domaće biljne čajeve);
  • Matcha čaj i pribor za pripremu;
  • Pribor za čaj (šalice, čajnici, setovi za čaj, cjedila, kutije za čaj...)
  • BIO čajeve, koji se mogu naći i među zelenim, crnim, oolong, biljnim i rooibos čajevima

Svi organski čajevi certificirani su od strane Instituta KON-CERT Maribor.

U našoj ponudi čajeva možete pronaći i aromatizirane (s okusima) i nearomatizirane čajeve, a raznoliku ponudu pravih čajeva nadopunjujemo svježim i kvalitetnim proizvodima, vodeći računa o ponudi na tržištu i željama kupaca.

Surađujemo i s nekoliko restorana koji naručuju čajeve po izboru, pa osim maloprodaje nudimo i veleprodaju po konkurentnim cijenama.

Broj vlastitih poslovnica

3 (Slovenija)

Broj franšiznih poslovnica

1 (Slovenija)

Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize

Podrška primatelju franšize

Što uključuje franšizna ponuda:

  • Pravo na korištenje žiga ZISHA (ime i logo)
  • Teritorijalna ekskluzivnost za franšiznu jedinicu
  • Know-how i pravo korištenja ZISHA-inog poslovnog modela
  • Pomoć u dizajnu franšizne jedinice i izradi poslovnog plana
  • Podrška u odabiru lokacije te najsuvremenije i optimalne opreme
  • Operativni priručnik s precizno definiranim procesima (koji detaljno objašnjavaju sve aspekte poslovanja)
  • Početni paket podrške (prilikom pokretanja jedinice)
  • Program obuke za uspješan početak poslovanja (za ljubitelje ZISHA čaja)
  • Podrška prije otvaranja franšizne jedinice i tijekom cijelog trajanja ugovora o franšizi
  • Softver potreban za učinkovito poslovanje
  • Lanac opskrbe - pažljivo odabrani čajevi iz najboljih čajnih vrtova diljem svijeta
  • Razvojne aktivnosti (kontinuirana briga davatelja franšize o razvoju asortimana u skladu s trendovima)
  • Prisutnost na web stranici www.zisha.si
  • Uključenost jedinice u komunikaciju i sve promocije brenda ZISHA
  • Podrška oglašavanju i drugim oblicima promocije na lokalnom tržištu
  • Redovita edukacija
  • Tim tvrtke ZISHA stoji Vam na raspolaganju za sva pitanja tijekom cijelog trajanja poslovanja ili franšiznog ugovora

Procijenjena ukupna vrijednost investicije

20.000 – 30.000 EUR, ovisno o kvadraturi prostora


Osnovni zahtjevi sustava

Primatelj franšize treba:

  • biti ljubitelj čaja
  • imati poduzetnički duh i osnovne poslovne kompetencije
  • shvaćati da rad u maloprodaji zahtijeva veliku predanost
  • motiviran i dobro organiziran, imati želju za uspjehom i spreman poslovati kao dio ZISHA obitelji
  • voliti raditi s ljudima i biti na prvoj liniji prodaje
  • imati čvrste etičke i financijske temelje te djelovati s integritetom u odnosu sa svojim kupcima, dobavljačima i partnerima.

Informacije o davatelju franšize

ZISHA D.O.O

NAZORJEVA ULICA 12

00 386 41 658 400

info@zisha.si

zisha.si

Kontakt osoba za kandidate

MARKO LORBER

Saznajte više

Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno ZISHA KUĆA ČAJA.

Poruka
Ime i prezime *
Mjesto *
Telefon *
E-mail *

pročitajte članke

Najčitanije

Dobra godina unatoč izazovima /02.07.2020

Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.

Dobro došli na čaj i kavu /03.06.2020

Nakon ukidanja karantene, prvih znakova oporavka poslovanja, ali i inovacija koje su uveli, češki lanac trgovina čaja i kave Oxalis planira proširiti svoju franšiznu mrežu i izvan domaćeg tržišta.

Biznis i franšiza „3u1“ /27.05.2020

Ljudi koji vole životinje, a žele pokrenuti posao koji će im donijeti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebali bi razmisliti o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Što se sve dobiva ulaskom u ovaj sustav, a što se, pak, očekuje od primatelja franšize?

Biznis koji ne staje /11.05.2020

Kako je Husse „pobijedio“ pandemiju, zašto je ovo dobar posao za obitelji bez previše kapitala i kakvu potporu mogu dobiti od sustava, govori Saša Milutinović, primatelj master franšize za Srbiju i Crnu Goru

Kad biznis s konopljom procvjeta /29.11.2019

Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.

Jeste li za sushi? /28.10.2019

Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.

PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.