YORTIE
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
YORTIE (ex Icy Bobo) predvodi revoluciju koja će promijeniti način pravljenja sladoleda – uz svježe sastojke na licu mjesta za svakog pojedinačnog kupca, ovaj koncept u potpunosti mijenja dosadašnje poimanje sladoleda. Tečna sladoledna baza izlije se na ledenu ploču gdje se masa sjecka i miješa sve dok tekućina ne postane kremasta. Zatim se dodaju ostali neophodni sastojci, a mješavina se nastavlja sjeckati kako bi postigla kremastu teksturu. Smjesa se potom razmazuje u vrlo tankom sloju po ploči, pa počevši s jedne strane, štapulom se formiraju rolice sladoleda. Rolice se poslažu u čašu za sladoled, dopunjavaju i ukrašavaju različitim preljevima. Uz neograničene kombinacije mješavina, različite sladoledne baze (veganska, mliječna ili jogurtna) krajni proizvod postaje iznimno interesantan i privlači ogromnu pažnju.
Naša prodajna mjesta su mobilne jedinice izrađene od visokokvalitetnog Kerrock materijala (umjetnog kamena), što ih, uz nordijsku mahovinu i razna LED svjetla, čini vrlo atraktivnim.
Koristeći inovativne pristupe i vještine, koncept smo uskladili s najnovijim svjetskim trendovima i zahtjevima današnjeg stila života. Stoga, Icy Bobo rolice sladoleda ne samo da su iznimno ukusne, već su i estetski privlačne – što ih čini najslikanijim sladoledom na svijetu.
Broj vlastitih poslovnica
1 Slovenija
Broj franšiznih poslovnica
1 Slovenija
2 Hrvatska
2 Njemačka
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Dokazan model, testiran na tri tržišta
- Jedinstvena prodajna mjesta koja kombiniraju luksuzni dizajn i funkcionalnost
- Veleprodajne cijene sastojaka
- Marketing i pokrivenost na društvenim mrežama
- Stalna potpora nakon prodaje
- Početna obuka osoblja
- Operativni priručnik s detaljnim instrukcijama i procesima poslovanja
- Detaljne instrukcije i potpora u svakodnevnom poslovanju
- Nabavka premium materijala i sastojaka za sladoled
- Brendirana ambalaža i uniforme
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Franšizna naknada: 2.000 EUR
- Redovita naknada: 6% monthly net
- Očekivan nivo investicija: 15.000 EUR - 230.000 EUR
Osnovni zahtjevi sustava
Primatelj pojedinačne (single-unit) franšize
Primatelj pojedinačne franšize može biti osoba koja tek ulazi u poduzetništvo, bez ikakvog prethodnog iskustva, ali koja je spremna učiti. Primatelj, međutim, može biti i postojeći poduzetnik zainterisiran za franšizni korner (co-branding), budući da već ima biznis i prodajno mjesto.
Primatelj master franšize
Primatelj master franšize treba biti osoba koja već ima biznis, a zainterisirana je razvijati YORTIE brand na lokalnom tržištu.
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
Ms. Larissa Kasar (engleski jezik)
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Franšizni sustav Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, u potpunosti je rebrandiran te se sada širi pod brandom YORTIE.
Franšizni sustav Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, namjerava proširiti mrežu širom Europe. Partnere traže i u ovoj regiji.
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira povećati broj restorana na tržištu Velike Britanije.
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.