YORTIE

Podaci o franšiznom sustavu

opis franšiznog sustava

YORTIE (ex Icy Bobo) predvodi revoluciju koja će promijeniti način pravljenja sladoleda – uz svježe sastojke na licu mjesta za svakog pojedinačnog kupca, ovaj koncept u potpunosti mijenja dosadašnje poimanje sladoleda. Tečna sladoledna baza izlije se na ledenu ploču gdje se masa sjecka i miješa sve dok tekućina ne postane kremasta. Zatim se dodaju ostali neophodni sastojci, a mješavina se nastavlja sjeckati kako bi postigla kremastu teksturu. Smjesa se potom razmazuje u vrlo tankom sloju po ploči, pa počevši s jedne strane, štapulom se formiraju rolice sladoleda. Rolice se poslažu u čašu za sladoled, dopunjavaju i ukrašavaju različitim preljevima. Uz neograničene kombinacije mješavina, različite sladoledne baze (veganska, mliječna ili jogurtna) krajni proizvod postaje iznimno interesantan i privlači ogromnu pažnju.

Naša prodajna mjesta su mobilne jedinice izrađene od visokokvalitetnog Kerrock materijala (umjetnog kamena), što ih, uz nordijsku mahovinu i razna LED svjetla, čini vrlo atraktivnim.  

Koristeći inovativne pristupe i vještine, koncept smo uskladili s najnovijim svjetskim trendovima i zahtjevima današnjeg stila života. Stoga, Icy Bobo rolice sladoleda ne samo da su iznimno ukusne, već su i estetski privlačne – što ih čini najslikanijim sladoledom na svijetu.

Broj vlastitih poslovnica

1 Slovenija

Broj franšiznih poslovnica

1 Slovenija
2 Hrvatska
2 Njemačka

Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize

Podrška primatelju franšize

  1. Dokazan model, testiran na tri tržišta
  2. Jedinstvena prodajna mjesta koja kombiniraju luksuzni dizajn i funkcionalnost
  3. Veleprodajne cijene sastojaka
  4. Marketing i pokrivenost na društvenim mrežama
  5. Stalna potpora nakon prodaje
  6. Početna obuka osoblja  
  7. Operativni priručnik s detaljnim instrukcijama i procesima poslovanja
  8. Detaljne instrukcije i potpora u svakodnevnom poslovanju
  9. Nabavka premium materijala i sastojaka za sladoled
  10. Brendirana ambalaža i uniforme

Procijenjena ukupna vrijednost investicije

  • Franšizna naknada: 2.000 EUR
  • Redovita naknada: 6% monthly net
  • Očekivan nivo investicija: 15.000 EUR - 230.000 EUR

Osnovni zahtjevi sustava

Primatelj pojedinačne (single-unit) franšize

Primatelj pojedinačne franšize može biti osoba koja tek ulazi u poduzetništvo, bez ikakvog prethodnog iskustva, ali koja je spremna učiti. Primatelj, međutim, može biti i postojeći poduzetnik zainterisiran za franšizni korner (co-branding), budući da već ima biznis i prodajno mjesto.

Primatelj master franšize  

Primatelj master franšize treba biti osoba koja već ima biznis, a zainterisirana je razvijati YORTIE brand na lokalnom tržištu.


Informacije o davatelju franšize

MANDALA BRANDS LTD

71-75 Shelton Street Covent Garden London WC2H 9JQ UK

info@yortie.com

yortie.com

Kontakt osoba za kandidate

Ms. Larissa Kasar (engleski jezik)

Saznajte više

Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno YORTIE.

Poruka
Ime i prezime *
Mjesto *
Telefon *
E-mail *

pročitajte članke

Najčitanije

Sushi i za poduzetne Slavonce /29.03.2021

Pandemija nije usporila razvoj mreže Sushi by A'sa, koncepta za pripremu i prodaju suhija „to go“. Prva prodajna jedinica nedavno je otvorena u regiji Slavonije, a planirano je da, kako i nalaže koncept kompanije, poslovanje nakon uhodavanja preuzme primatelj franšize.

Izvući najbolje iz izazova /18.02.2021

Kako je pandemija oblikovala poslovanje i u čemu je snaga franšiznog sustava McDonald'sa, otkriva Radim Foltyn, direktor franšiznog razvoja u tvrtki McDonald's Češka

Pizzerije za poduzetne /05.01.2021

Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Europi – traži primatelje franšize koji bi željeli otvoriti i voditi više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?

U svim glavnim gradovima Europe /30.11.2020

Kako se razvija poslovanje u uvjetima pandemije te gdje se još može očekivati otvaranje franšiznih slastičarnica pod brandom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Straňák

Sigurna dostava hrane /20.11.2020

Minimalni kontakt s klijentima, redovita uporaba dezinficijensa i stalne provjere zdravlja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako jedan franšizni sustav primjenjuje ova načela u praksi?

Licenca za „dobru hranu“ /20.10.2020

Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i slastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regiji, ali i zemljama EU. U mreži imaju već dvije franšizne jedinice.

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.

PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.