YORTIE

Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
YORTIE (ex Icy Bobo) predvodi revoluciju koja će promijeniti način pravljenja sladoleda – uz svježe sastojke na licu mjesta za svakog pojedinačnog kupca, ovaj koncept u potpunosti mijenja dosadašnje poimanje sladoleda. Tečna sladoledna baza izlije se na ledenu ploču gdje se masa sjecka i miješa sve dok tekućina ne postane kremasta. Zatim se dodaju ostali neophodni sastojci, a mješavina se nastavlja sjeckati kako bi postigla kremastu teksturu. Smjesa se potom razmazuje u vrlo tankom sloju po ploči, pa počevši s jedne strane, štapulom se formiraju rolice sladoleda. Rolice se poslažu u čašu za sladoled, dopunjavaju i ukrašavaju različitim preljevima. Uz neograničene kombinacije mješavina, različite sladoledne baze (veganska, mliječna ili jogurtna) krajni proizvod postaje iznimno interesantan i privlači ogromnu pažnju.
Naša prodajna mjesta su mobilne jedinice izrađene od visokokvalitetnog Kerrock materijala (umjetnog kamena), što ih, uz nordijsku mahovinu i razna LED svjetla, čini vrlo atraktivnim.
Koristeći inovativne pristupe i vještine, koncept smo uskladili s najnovijim svjetskim trendovima i zahtjevima današnjeg stila života. Stoga, Icy Bobo rolice sladoleda ne samo da su iznimno ukusne, već su i estetski privlačne – što ih čini najslikanijim sladoledom na svijetu.
Broj vlastitih poslovnica
1 Slovenija
Broj franšiznih poslovnica
1 Slovenija
2 Hrvatska
2 Njemačka
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Dokazan model, testiran na tri tržišta
- Jedinstvena prodajna mjesta koja kombiniraju luksuzni dizajn i funkcionalnost
- Veleprodajne cijene sastojaka
- Marketing i pokrivenost na društvenim mrežama
- Stalna potpora nakon prodaje
- Početna obuka osoblja
- Operativni priručnik s detaljnim instrukcijama i procesima poslovanja
- Detaljne instrukcije i potpora u svakodnevnom poslovanju
- Nabavka premium materijala i sastojaka za sladoled
- Brendirana ambalaža i uniforme
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Franšizna naknada: 2.000 EUR
- Redovita naknada: 6% monthly net
- Očekivan nivo investicija: 15.000 EUR - 230.000 EUR
Osnovni zahtjevi sustava
Primatelj pojedinačne (single-unit) franšize
Primatelj pojedinačne franšize može biti osoba koja tek ulazi u poduzetništvo, bez ikakvog prethodnog iskustva, ali koja je spremna učiti. Primatelj, međutim, može biti i postojeći poduzetnik zainterisiran za franšizni korner (co-branding), budući da već ima biznis i prodajno mjesto.
Primatelj master franšize
Primatelj master franšize treba biti osoba koja već ima biznis, a zainterisirana je razvijati YORTIE brand na lokalnom tržištu.
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
Ms. Larissa Kasar (engleski jezik)
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije

Franšizni sustav Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, u potpunosti je rebrandiran te se sada širi pod brandom YORTIE.
Franšizni sustav Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, namjerava proširiti mrežu širom Europe. Partnere traže i u ovoj regiji.

Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Europi – traži primatelje franšize koji bi željeli otvoriti i voditi više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?
Kako se razvija poslovanje u uvjetima pandemije te gdje se još može očekivati otvaranje franšiznih slastičarnica pod brandom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Straňák
Minimalni kontakt s klijentima, redovita uporaba dezinficijensa i stalne provjere zdravlja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako jedan franšizni sustav primjenjuje ova načela u praksi?
Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i slastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regiji, ali i zemljama EU. U mreži imaju već dvije franšizne jedinice.
Priča o „Jeti fritulama“ iz Makarske dobar je primjer kako se od malog obiteljskog biznisa može napraviti franšiza. Kako se gradio ovaj koncept, što je potrebno za profitabilno poslovanje i tko bi bili poželjni primatelji franšize?

Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Alessandro Lazzaroni, primatelj master franšize branda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih pizzerija u zemlji koja je – „izmislila“ pizzu
Lanac obiteljskih restorana iz Latvije, Steiku Haoss, planira se proširiti izvan granica domaćeg tržišta. Franšiza se nudi i poduzetnicima iz ove regije.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se bazira na pripremi i prodaji sushija „to go“ u okviru trgovačkih lanaca, otvorio je svoje poslovnice u Dubrovniku. Nakon otvaranja i uhodavanja, poslovnice namjeravaju prepustiti – primatelju franšize.
Dobar proizvod i lojalnost kupaca isplaćuju se u teškim vremenima – uvjerili su se u lancu slastičara La Donuteria. Pandemija nije poremetila ni planove za razvoj franšizne mreže.
McDonald’s je odlučio uvrstiti u ponudu restorana u Americi i dva sendviča s piletinom. Pitanje je da li bi se to dogodilo da nije bilo ozbiljnog „pritiska“ njegovih brojnih primatelja franšize.

PROFIT franchise services, kao deo grupacije PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), kao izdavač Franchising.hr vas obavještava da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt (kontakt forma). Sve informacije unesene u kontakt formu šalju se e-poštom organizatoru franšiznog (partnerskog) sustava, kako je naveden u Katalogu. Sustav koji prima poslane informacije će ih koristiti za pružanje više informacija o vlastitom poslovanju. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podatke iz kontakt forme je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu bilo kakvih osobnih podataka.