odjeća i obuća
Franšiza za dućan donjeg rublja
Brand Esotiq & Henderson planira ulazak na tržište Hrvatske. Što je potrebno za otvaranje franšizne trgovine?
Brand Esotiq & Henderson planira ulazak na tržište Hrvatske. Što je potrebno za otvaranje franšizne trgovine?
Jeans i franšiza
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Između zatvorenih vrata i online prodaje
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Nova franšizna tržišta za H&M
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Brand koji osvaja
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Franšiza za poklonike dobrog stila
Bugarski brand Brutale, koji krasi elegantna muška odijela šivana po mjeri, kreće u širenje u Europi. Primatelje franšize traže i među poduzetnim ljudima iz ove regije.
Novo tržište za Tiffany
Modna tvrtka Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvorenjem prve franšizne trgovine.
Brže s franšizom
Modni brand Exterra iz Srbije širi svoju maloprodaju otvorenjem vlastitih, ali i franšiznih trgovina na domaćem tržištu i zemljama regije – u Crnoj Gori i BiH.
Moda sa sjevera osvaja svijet
LPP, poljska modna tvrtka koja u vlasništvu ima brandove Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi maloprodajnu mrežu i na Balkanu. Najavljuje ulazak i na novo tržište ove regije.
Univerzalna moda Zemlje Izlazećeg Sunca
Uniqlo, japanski modni brand koji sve više osvaja svijet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem vlastitih trgovina, ali i kroz franšize. Ove godine, fokus je na tržištima u Europi.
Na liniji franšiznog razvoja
CCC, poljski lanac prodavaonica obuće, pokreće novu fazu poslovanja u Ukrajini. Za razvoj maloprodajne mreže od sada će biti zadužene dvije tvrtke.
Taktički potez
Military Shop, koncept srbijanske tvrtke Militaria, nastao je prije više od dva desetljeća. Pored razvoja online prodaje taktičke i zaštitne opreme na tržištima u regiji, razvili su i maloprodajnu partnersku mrežu.
Franšiza sa stilom
Modni brand za muškarce Giovanni Galli kreće u snažniju ekspanziju u Europi. Partnere za razvoj franšizne mreže traže i u zemljama ove regije.
Zlatna godina za Levi’s
Levi Strauss & Co. ove godine planira otvoriti 100 novih trgovina. Optimizam potiču dobri rezultati iz zadnjeg kvartala 2017. godine.
Košulje za cijelu regiju
BJN, primatelj franšize modnog branda Tudors za balkansku regiju, nastavlja širiti prodajnu mrežu. Nova je trgovina otvorena u Bugarskoj.
Po svjetskim standardima
U Beogradu su nedavno otvorene dvije redizajnirane trgovine košuljama turskog branda Tudors. Sugestije za novi koncept – došle su i od lokalnog primatelja franšize.
Moda sa „sjevera“
Baltika Group, internacionalni maloprodavač modnih brandova iz Estonije, ušao je nedavno na tržište Srbije. Zainteresirani su i za ostala tržišta u regiji.
Benetton mijenja strategiju
Talijanski modni brand uvodi "poboljšanu verziju" franšizinga. Što će biti točke oslonca nove strategije?
Franšizing u fokusu?
Britanski modni brand Marks & Spencer najavljuje zatvaranje svojih trgovina u 10 zemalja. Franšize ovoga branda, međutim, iznenađujuće dobro posluju.
Cortefiel i u Tirani
Španjolski modni brand Cortefiel ima više od 470 trgovina u 35 zemalja, a odnedavno, ponovno i u glavnom gradu Albanije.
Tržište diktira poslovne modele
Zašto su počeli davati pojedinačnu franšizu za brand Tudors, koje poslovne modele nude te kakve partnere traže, govori Bojan Mitić, vlasnik tvrtke BJN