poslovne usluge i internet
Zaradi na uštedi
Nakon Hrvatske, najveća svjetska tvrtka za upravljanje troškovima Expense Reduction Analysts nudi franšizu i u drugim zemljama ove regije.
Poslastica za male poduzetnike
Business Café je jedinstvena poslovna priča koja omogućuje malim poduzetnicima da se sretnu, razmjene iskustva i sklope poslove. Razvojem partnerske mreže, proširio se u gotovo svim zemljama regije.
Neizlječivi poduzetnici
Biljana i Milomir Ždrale oduvijek su u poslovima u kojima je zarada ovisila samo o njihovom učinku. Tako su i postali partneri te primatelji franšize nekoliko svjetskih brandova.
Još jedno tržište za Ticket Com
Nakon Hrvatske, francuski franšizni sustav Ticket Com, koncept oglašavanja na poleđini fiskalnih računa, posluje od ove godine i u Sloveniji.
Biznis na fiskalnim računima
Ticket Com, koncept oglašavanja lokalnih tvrtki na poleđini fiskalnih računa, razvija franšizu i u Hrvatskoj.
Dobar početak potiče optimizam
Kako reagiraju oglašivači na Ticket Com franšizu, postoji li interes za ovu vrstu posla, i što primatelje najviše zanima, odgovara nam Damir Jurković
Malo skladište za franšizu
Iako je iznajmljivanje malih skladišta tipično za stanovnike SAD, prostora za ovu vrstu usluge ima i u Europi. Na samo za pokretanje posla, već i za razvoj franšize.
Računaju na partnere
Nakon zemalja iz ove regije, slovenska računovodstvena tvrtka Unija širi poslovanje i na tržište Poljske.
Ideja vrijedna »kopiranja«
Kako je slovenski Printbox unio revoluciju u uslugu kopiranja, skeniranja i printanja, što su postigli i čemu se nadaju, reći će nam Luka Jarc.
Kriza mijenja pravila
Zašto je kao primatelj master franšize Dama Service za Hrvatsku inzistirao promijeniti koncept poslovanja i kako je na to reagirao davatelj franšize, reći će nam Nikola Oršanić.
Unija za sve
Kako su proširili poslovanje na čitavu regiju, zašto su ušli u franšizing i što sada mogu ponuditi primateljima franšize, reći će nam Miran Pikovnik iz računovodstvene kuće Unija.
Prva računovodstvena franšiza
Računovodstvena tvrtka Unija uspješno je uspostavila prvu franšiznu jedinicu. Cilj je širenje i uspostava franšizne mreže u svim zemljama regije.
Svakom poslu je potrebna promocija
Zašto treba ulagati u online oglašavanje, zbog čega ne treba zanemariti tradicionalne medije i kako popularisati franšizing, razgovaramo sa Jovom Srećom.
Štedjeti kroz franšizu
Da je štednja "u modi" potrvđuje i tvrtka Modus International. Koncept štedne kartice, koja obezbjeđuje popuste u najrazličitijim trgovinama, uspješno razvijaju i kroz franšizu.
Poklon kartice u franšizi
Inovativni koncepti ponekad nastaju na talasu propuštenih šansi. Američka tvrtka Gift Card Monkey izgradila je čitav franšizni biznis na - neiskorištenim poklon karticama.
Kroz franšizu do željene destinacije
My Destination, putnički online vodič za više od 90 destinacija na svijetu, traži novog primatelja master franšize koji bi nastavio razvijati mrežu na teritoriju Hrvatske.
Luksuz bez konkurenta
Miloš Nešić već godinu dana u Češkoj vodi specijalizirani portal Luxuspraha.cz, uspješno poslujući pod franšizom tvrtke Mini Studio Publishing Group.
Još jedno mjesto za reciklažu
Treća poslovnica franšiznog sustava Cartridge World otvorena je početkom ovog mjeseca u glavnom gradu Srbije.
Luksuzni portal u Crnoj Gori
Tvrtka Mini Studio Publishing Group odskora ima franšizu i u Crnoj Gori - pokrenula je portal koji se bavi modom, kolekcijama, glamurom i luksuzom.
Kako zaposliti i otpustiti
Kako izabrati najbolje radnike, kako izbjeći "pogrešne korake" prilikom otpuštanja i zapošljavanja, da li postoje razlike između muških i ženskih radnika, reći će nam Mina Čandrlić