USLUGE

svijet | 06.12.2018

Kad je pomoć najpotrebnija

Agnieszka Wojewoda iz Poljske pronašla je ideju za pokretanje vlastitog posla na Sajmu franšiza u Varšavi. Već godinu dana vlasnica je centra za pomoć ženama „Žena i razvod“. Zašto se odlučila za ovu franšizu?

Agnieszka Wojewoda iz Poljske pronašla je ideju za pokretanje vlastitog posla na Sajmu franšiza u Varšavi. Već godinu dana vlasnica je centra za pomoć ženama „Žena i razvod“. Zašto se odlučila za ovu franšizu?

intervju tjedna | 27.11.2018

Društvene mreže u službi franšize

Društvene mreže nam koriste i za promicanje samih usluga koje pružamo, ali i za promicanje našeg poslovnog i franšiznog koncepta, kaže Miroslav Samardžić, osnivač „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“

svijet | 14.11.2018

Slatko, uz zrno soli

Zanimljiva poslovna inicijativa udružila je dva američka franšizna sustava – lance za prodaju sladoleda Dippin' Dots te prodaju kokica Doc Popcorn. Kako ove dvije franšize rade „rame uz rame“?

moja franšiza | 06.11.2018

„Kliker“ za franšizu

U Banja Luci već godinu i pol dana radi franšiza škole programiranja – „Kliker centar“. Primatelj master franšize namjerava mrežu proširiti diljem Bosne i Hercegovine.

regija | 05.11.2018

Trening za um

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ za kratko je vrijeme razvila franšiznu mrežu u Srbiji. Koncept se sada nudi i zainteresiranim poduzetnicima iz Hrvatske, također kroz franšizni model suradnje.

regija | 30.10.2018

Za Dan sendviča – u Subway

Iako je riječ o neformalnom prazniku, Subway svake godine na prikladan način obilježava Dan sendviča. Tako će ove godine biti i u Subwayu u Hrvatskoj.

regija | 30.10.2018

Ljepota uređenog koncepta

Mađarski lanac biosolarija KiwiSun ima franšizne poslovnice diljem Europe. I poduzetnici iz zemalja ove regije mogu postati primatelji ove franšize.

svijet | 26.10.2018

Više od ljubavi prema pivu

Opuštanje i kupanje u pivu? Iako se doima kao fantazija, ovaj koncept doista postoji. Uz svoje vrhunske pivske kupke, češki Original Beer Spa od ove godine nudi i franšizu.

intervju tjedna | 23.10.2018

Idemo dalje

Rezultati poslovanja su dobri. Očekuje se otvorenje drugog restorana Subway u Zagrebu. Planovi za širenje nepromijenjeni – Hrvatska ima potencijala za mnogo više restorana – kaže Vladimir Hanula, primatelj Subway franšize

svijet | 22.10.2018

Strateško prepuštanje poslovanja

Starbucks namjerava prepustiti upravljanje razvojem na četiri tržišta zapadne Europe dugogodišnjem partneru iz Latinske Amerike, tvrtki Alsea.

regija | 19.10.2018

Jeste li za vending biznis?

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.

regija | 18.10.2018

Programirano za poduzetne

Potražnja za IT vještinama raste, a kao odgovor na to, pojavile su se brojne škole programiranja. Među njima je i slovenska SmartNinja, koja je već proširila svoju mrežu u 11 zemalja.

regija | 12.10.2018

Istra u rukama franšiznih partnera

Direct Booker, agencija za iznajmljivanje privatnog smještaja, ima dva nova primatelja franšize za teritorij Istre.

regija | 08.10.2018

Na legendarnoj surferskoj plaži

Surf'n'Fries, brand iz Rijeke poznat po krumpirićima, otvorio je prvi franšizni objekt u Australiji.

regija | 04.10.2018

CHIX stiže u Sofiju

Koncept CHIX, u čijoj je osnovi oblikovanje obrva koncem, započinje poslovanje u Bugarskoj – franšizna je jedinica otvorena početkom listopada u Sofiji.

regija | 27.09.2018

Premium segment viši od prosjeka

Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.

regija | 26.09.2018

Samoposlužno pranje, kao svuda u svijetu

Prva franšizna praonica rublja LG Laundry Lounge otvorena je u Beogradu. Potencijala za pokretanje ovog koncepta ima i u drugim gradovima Srbije.

regija | 24.09.2018

Obrazovanje za budućnost

Multidisciplinarna škola School & School, koja je razvila dvadesetak inovativnih obrazovnih programa, djeluje u BiH već četiri godine, a od ove godine, putem franšize, i u Srbiji. Proširenje franšizne mreže planira se i za iduću godinu.

intervju tjedna | 13.09.2018

Budimo realni – i nemoguće je moguće

Kako je stvorio i izvozio prvu jugoslavensku franšizu, što ga je dovelo do novog projekta te zašto je za njega franšizing ozbiljan, ali osjetljiv posao, govori Dušan Radović

2
3
4
5
sledeća  
zadnji