USLUGE

intervju tjedna | 19.02.2019

Lako uz Semilac

– Popularnost hibridnih lakova za nokte raste, a Semilac je vodeći brand u Poljskoj – kaže Paulina Patelka, direktorica franšiznog razvoja, ističući da franšizne partnere traže širom Europe te da su od zemalja ove regije posebno zainteresirani za Sloveniju

– Popularnost hibridnih lakova za nokte raste, a Semilac je vodeći brand u Poljskoj – kaže Paulina Patelka, direktorica franšiznog razvoja, ističući da franšizne partnere traže širom Europe te da su od zemalja ove regije posebno zainteresirani za Sloveniju

regija | 12.02.2019

Brzo čitanje osvaja regiju

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“, franšizni koncept namijenjen uglavnom djeci koja žele naučiti brzo čitanje te tehnike učenja i pamćenja, stiže u Hrvatsku.

regija | 30.01.2019

Lako do restorana

Kao što im je i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primatelje franšize.

regija | 25.01.2019

Reklama s naslovnica

Različite stvari mogu poslužiti kao „prostor za reklamu“, potrebno je samo malo kreativnosti – kažu u španjolskoj tvrtki Grupo Overnews, koja odnedavno nudi franšizu i poduzetnicima iz ove regije.

intervju tjedna | 24.01.2019

Programirano za budućnost

Zašto bi i tvrtke iz ove regije trebale uzeti u obzir poljsku franšizu škole programiranja Coders Lab, otkriva Grzegorz Morawski, zadužen za franšizni razvoj ovog koncepta

regija | 16.01.2019

Novi primatelj s novim ciljem

Za širenje mreže restorana Burger Kinga u Hrvatskoj od 2017. zadužena je firma „Kraljevi Restorani“, a početak „velike ekspanzije“ obilježeno je otvaranjem restorana u Splitu i Zagrebu.

regija | 11.01.2019

Skok za profit

Jump Planet, poljski koncept zabavnog parka s trampolinama, nudi franšizu i u zemljama ove regije. Što se očekuje od primatelja franšize?

intervju tjedna | 26.12.2018

Bez ozbiljnog pristupa, nema uspješne priče

Kako usluge njege ljepote mogu prerasti u ozbiljan biznis, tko je idealni primatelj CACAO franšize te zašto su razvili novi format i podbrand, govori Nemanja Čalija, vlasnik franšiznog koncepta CACAO

svijet | 24.12.2018

Kap po kap

S tri nove kafeterije, koje će biti uređene i otvorene do kraja 2018. godine, broj Starbucksa na mađarskom tržištu povećat će se na 27.

moja franšiza | 14.12.2018

Započeti posao bez straha

Kao primatelj franšize, Matej Varga pet je godina vodio četiri Subway restorana u Bratislavi. U isto vrijeme, bio je i razvojni agent ovog branda za tržišta Slovačke i Hrvatske. Što su dobre strane višestrukog franšizinga te zašto je lakše raditi pod okriljem „velikog branda“?

svijet | 06.12.2018

Kad je pomoć najpotrebnija

Agnieszka Wojewoda iz Poljske pronašla je ideju za pokretanje vlastitog posla na Sajmu franšiza u Varšavi. Već godinu dana vlasnica je centra za pomoć ženama „Žena i razvod“. Zašto se odlučila za ovu franšizu?

svijet | 03.12.2018

Po mjeri lokalnog tržišta

Taco Bell, franšizni lanac poznat po meksičkim specijalitetima, ima 92 restorana u sedam europskih zemalja. Ovih je dana otvorio prvi restoran u Londonu.

svijet | 27.11.2018

Stotina restorana u godinu dana

Od povratka na tržište Francuske, američki fast food lanac Burger King ne odustaje od ambicioznih planova širenja. Cilj – doći do 500 restorana u najkraćem mogućem roku.

intervju tjedna | 27.11.2018

Društvene mreže u službi franšize

Društvene mreže nam koriste i za promicanje samih usluga koje pružamo, ali i za promicanje našeg poslovnog i franšiznog koncepta, kaže Miroslav Samardžić, osnivač „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“

svijet | 14.11.2018

Slatko, uz zrno soli

Zanimljiva poslovna inicijativa udružila je dva američka franšizna sustava – lance za prodaju sladoleda Dippin' Dots te prodaju kokica Doc Popcorn. Kako ove dvije franšize rade „rame uz rame“?

moja franšiza | 06.11.2018

„Kliker“ za franšizu

U Banja Luci već godinu i pol dana radi franšiza škole programiranja – „Kliker centar“. Primatelj master franšize namjerava mrežu proširiti diljem Bosne i Hercegovine.

regija | 05.11.2018

Trening za um

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ za kratko je vrijeme razvila franšiznu mrežu u Srbiji. Koncept se sada nudi i zainteresiranim poduzetnicima iz Hrvatske, također kroz franšizni model suradnje.

regija | 30.10.2018

Za Dan sendviča – u Subway

Iako je riječ o neformalnom prazniku, Subway svake godine na prikladan način obilježava Dan sendviča. Tako će ove godine biti i u Subwayu u Hrvatskoj.

regija | 30.10.2018

Ljepota uređenog koncepta

Mađarski lanac biosolarija KiwiSun ima franšizne poslovnice diljem Europe. I poduzetnici iz zemalja ove regije mogu postati primatelji ove franšize.

2
3
4
5
sledeća  
zadnji