kozmetika, nakit, pokloni
Blago iz plodova podneblja
U maloj se radionici All Nut već devet godina ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljive i drugog voća. Osim dućana u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi se mogla proširiti i u druge zemlje regije.
U maloj se radionici All Nut već devet godina ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljive i drugog voća. Osim dućana u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi se mogla proširiti i u druge zemlje regije.
Poduzetne krasi predanost
Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?
Kad mali biznis „dobro miriše“
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Kutak za bolje poslovanje
Franšizni korneri pogodni su za trgovce koji žele obogatiti postojeću ponudu. Dobar primjer daju dvije poduzetnice iz Srbije koje su u svoje dućane dodale "kutak" za nakit Dvije šmizle.
Od ideje do parfumerije
Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
„Fine note“ za uspjeh franšize
Franšizni sustav L’Arome se u proteklih godinu dana proširio na nekoliko tržišta. Zainteresiranima se nudi više franšiznih formata te dobri uvjeti suradnje.
Wycon „plijeni“ srbijansko tržište
Wycon, talijanski franšizni koncept i brand dekorativne kozmetike, dobio je drugo prodajno mjesto u Beogradu.
Za partnere – sve najbolje
Iako se daju kao mali, ali nezaobilazan znak pažnje, čestitke su, zapravo, veliki biznis. To potvrđuje i švedska tvrtka Card Group, s prodajnom mrežom u čak 45 zemalja. Franšizu sada žele razviti i u Sloveniji.
Nove „Dvije šmizle“
Dvije poduzetnice iz Srbije odlučile su svoje višegodišnje iskustvo ponovno uložiti u privatni posao – postale su primateljice franšize te otvorile dućane nakita pod brandom Dvije šmizle.
Biznis za energične i predane
Brosh je za sada otvorio dvije franšizne trgovine nakita, a Marina Erhartič, vlasnica koncepta, otkriva profil idealnog kandidata za primatelja i u kojim bi mjestima otvorili franšize
Novi član „Brosh“ obitelji
Nakon samo nekoliko mjeseci od otvorenja prve franšize u Leskovcu, „Brosh“ je sredinom ožujka otvorio franšiznu trgovinu i u Beogradu.
Prvi u nizu
Samo prije nekoliko mjeseci Brosh iz Novog Sada ponudio je franšizu. Prvu franšiznu trgovinu nakita i modnih dodataka dobili su nedavno u Leskovcu.
Desetljeće u franšizi
Suzana Daković iz Banjaluke prvi je primatelj franšize "Dvije šmizle". Sljedeće godine, slavi deset godina poslovanja.
Uvijek u trendu
Izgradili smo prepoznatljiv brand na tržištu i ljudi znaju što mogu očekivati od "Dvije šmizle". Poslu, kandidatima i primateljima prilazimo jako iskreno, ističe Milica Gavrilović, vlasnica "Dvije šmizle"
Franšiza „s mašnom“
Pod brandom Brosh prodaju se nakit i modni dodaci u dvije trgovine u Novom Sadu. Odnedavno nude i – franšizu.
Iskustvo je dragulj franšize
Kako su postali primatelji franšize i kako danas posluju? Marko i Ivana Ognjenović već tri godine vode trgovinu nakita "Dvije šmizle".
Ponijeti nešto lijepo sa sobom
Radovi nekoliko desetaka dizajnera, kreativaca, umjetnika, smjestili su se u zagrebački dućan "Take me home" koji namjerava proširiti poslovanje i kroz franšizu.
Iz svijeta luksuza i profinjenosti
Pod brandom L`ARÔME danas se diljem Hrvatske prodaju parfemi visoke kvalitete po prihvatljim cijenama. Mreža prodajnih jedinica procvjetala je zahvaljujući franšizi.
Novi pristup za nova tržišta
Lanac trgovina nakita „Dvije šmizle“ poslovanje želi proširiti i na inozemna tržišta. Jedan od prvih koraka bit će internet trgovina.
Franšiza za svako mjesto
Kako se razvijala franšiza Trafike, koji su uvjeti za primatelje franšize, te kakvu potporu dobijaju, govori Dragomir Stanković iz srbijanske tvrtke GrafArt
Čudesno putovanje do Aque
Osim suvenira, Ekaterina Stankevič je s Jadrana „ponijela“ i želju otvoriti franšizu branda Aqua. Prvi je dućan ubrzo osvanuo na Krimu, da bi se biznis – nakon nedavnih previranja – preselio u Bugarsku.