Kad kava postane više od užitka
Brand Meron osnovao je tim investitora iz rumunjskog grada Cluja prije šest godina, kada je i otvorena prva kafeterija pod ovim imenom. Osim što su željeli ugoditi ljubiteljima specialty kave, osnivači su od početka imali ambiciju proširiti koncept i na druga tržišta svijeta. Trenutačno, u Rumunjskoj posluje 19 kafeterija – od toga, devet je u rukama primatelja franšize. Prema najavama iz sjedišta tvrtke, sada je vrijeme za širenje franšizne mreže i izvan granica domaćeg tržišta. Primatelje franšize Meron traži i u Hrvatskoj, kao i Sloveniji.
Poduzetnici koji svoju budućnost vide u sektoru ugostiteljstva, a posebno u ponudi vrhunske, svježe pržene kave, trebali bi, prije svega, imati vrlo pozitivan stav prema ovom globalno popularnom piću. Na taj bi se način, ističu u tvrtki, lako uklopili u tim ljubitelja kave koji razvijaju Meron. – Naša je misija promoviranje industrije specialty kave – kave najviše razine kvaliteta, i to u svim segmentima njenog stvaranja. Pržimo kavu. Pijemo kavu. Učimo o kavi. Dijelimo kavu. Našu strast prema specialty kavi dijele i farmeri koji pomno prate i kontroliraju sve faze uzgoja, berbe i prerade zrna kave – kaže Crina Ciocian, franšizna menadžerica tvrtke.
Ljubav i poduzetništvo
Za pokretanje posla i otvaranje Meron kafeterije, primatelji bi franšize trebali biti spremni uložiti između 100 i 120 tisuća eura. Pristupanjem franšiznoj mreži, primatelji će, pak, dobiti potporu po svim pitanjima poslovanja, a podrška neće biti ograničena samo na početak suradnje.
Primatelj može računati na pomoći u odabiru odgovarajuće lokacije za kafeteriju, dizajnu i uređenju lokala, obuci menadžera i cjelokupnog tima zaposlenika. Svakako, zagarantiran je i prijenos cjelokupnog know-how-a, a primatelj će dobiti i Operativni priručnik, kao skup smjernica i uputa za sve procese u svakodnevnom poslovanju.
Kad razmišljaju o profilu idealnog franšiznog partnera, u Meronu vjeruju da nije dovoljno samo voljeti kavu. Primatelji bi franšize trebali imati izražene liderske vještine te sposobnost motiviranja i upravljanja timom zaposlenika. Što, svakako, zahtijeva i određene komunikacijske vještine. Kao i u svakom franšiznom sustavu, od primatelja se franšize očekuje da je voljan slijediti smjernice, postupke i procedure koje je odredio davatelj franšize.

pročitajte članke

Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ove regije.
Zašto je Salad Box gastro koncept skrojen po mjeri modernog potrošača, koliki je njegov poslovni potencijal te tko može uzeti ovu franšizu, otkriva jedan od osnivača Radu Lupaş
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiznoj mreži koncepta Husse upravo su se pridružila dva nova franšizera – iz Splita i Zagreba. Širenje mreže nastavlja se diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Kao rezultat franšizne suradnje, Mlinar je u pakistanskom gradu Lahoreu otvorio dosad najveći Mlinar Caffe.
Cilj franšiznih udruga jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na regulaciji i implementaciji opće prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja s razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davatelja franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne udruge.
Popularno na forumu
Zaradi na jeftinoj kavi
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Japanska kuhinja u malom formatu
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Riblje delicije i franšiza
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
Fetućinima do slave
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO”, NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO ALFREDO” – “ALFREDO DI...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?