Meron
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Priča o brendu Meron započela je 2015. godine, kada je tim investitora iz Cluja stvorio jedinstveni koncept prodaje speciaty kave u Rumunjskoj, čime je stvorena prva poslovnica ovoga lanca, koji će se potom razviti u mrežu i franšizni lanac.
Naš koncept polazi od grčke riječi "Meron", što znači "dani". Zbog toga vam želimo dati poticaj za sjajan i nevjerojatan dan: nevjerojatne okuse, divno društvo i brzi podsjetnik da je život BAŠ SADA, i u OVOM TRENUTKU.
Kultura kave je uvjerenje kojim se svakodnevno vodimo, a zbog toga više pažnje posvećujemo načinima pripreme kave (espresso i kuhana), ali i najnovijim trendovima u opremi i priboru koji su toliko potrebni strastvenom baristi.
Naša je misija promovirati industriju specialty kave (kave najviše razine kvaliteta, i to u svim segmentima njenog stvaranja). Pržimo kavu. Pijemo kavu. Učimo kavu. Dijelimo kavu. Našu strast prema specialty kavi dijele farmeri koji pomno prate i kontroliraju sve faze uzgoja, berbe i prerade zrna kave.
Otvorili smo Meron Roastery u ime bolje specialty kave. Naša pržionica poslastica je za ljubitelje kave, pravo iskustvo za one koji peku kavu, prilika za prbati jedinstvenu kavu. Otkrijte svježe pržena zrna iz Transilvanije!
Broj vlastitih poslovnica
10 u Rumunjskoj
Broj franšiznih poslovnica
9 u Rumunjskoj
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Meron pruža početnu i trajnu podršku primateljima franšize. To uključuje: poslovanje, razvoj, marketing, obuku / ljudske resurse, lanac opskrbe, osiguranje kvalitete, financijske, kao i upravljačku i poslovnu strategiju.
- Podrška i savjeti u odabiru i najmu prostora
- Dizajn kafića
- Simulacije profitabilnosti, poslovni plan s financijske točke gledišta
- Savjetovanje u obavljanju djelatnosti
- Oprema i pribor za šank/kuhinju
- Obuka menadžera i tima - prije, tijekom i nakon otvaranja
- Knjiga brendiranja, marketinški postupci
- Sustav revizije - tekuće aktivnosti
- Sustav upravljanja i prodaje (vlastiti upravljački panel)
- Franšizni priručnik (radni postupci, recepti, jelovnici, sustav bonusa za ocjenu zaposlenika, itd.)
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
100 000 eur - 120 000 eur
Osnovni zahtjevi sustava
Uspješni primatelji franšize trebali bi imati, ali ne nužno:
- liderske vještine, uključujući sposobnost nadahnuća, motiviranja i usmjeravanja ljudi prema zajedničkom cilju,
- komunikacijske vještine,
- sposobnost uskladiti se sa uređenim sustavima i njihovim procesima, biti u stanju slijediti procedure,
- biti vrlo motiviran i usmjeren,
- ustrajnost,
- ljubav prema kavi i spremnost da nauči sve o njoj.
Informacije o davatelju franšize
Five Coffee Roasters SRL
Horea St, no.5, Cluj-Napoca, Romania
+40 753848471
Kontakt osoba za kandidate
Crina Ciocian (engleski jezik)
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ove regije.
Zašto je Salad Box gastro koncept skrojen po mjeri modernog potrošača, koliki je njegov poslovni potencijal te tko može uzeti ovu franšizu, otkriva jedan od osnivača Radu Lupaş
Poduzetni ljubitelji kave koji imaju želju i ambiciju voditi premium kafeteriju od sada mogu razmisliti i o franšizi koncepta Meron. Koje sve uvjete trebaju ispuniti budući primatelji ove franšize?
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira povećati broj restorana na tržištu Velike Britanije.
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
Nagrada za globalno najistaknutiju franšizu, dodijeljena u okviru Međunarodne konvencije o franšizingu u San Diegu (SAD), ove je godine pripala australskom brendu Boost Juice.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.