Meron

Podaci o franšiznom sustavu

opis franšiznog sustava

Priča o brendu Meron započela je 2015. godine, kada je tim investitora iz Cluja stvorio jedinstveni koncept prodaje speciaty kave u Rumunjskoj, čime je stvorena prva poslovnica ovoga lanca, koji će se potom razviti u mrežu i franšizni lanac.

Naš koncept polazi od grčke riječi "Meron", što znači "dani". Zbog toga vam želimo dati poticaj za sjajan i nevjerojatan dan: nevjerojatne okuse, divno društvo i brzi podsjetnik da je život BAŠ SADA, i u OVOM TRENUTKU.

Kultura kave je uvjerenje kojim se svakodnevno vodimo, a zbog toga više pažnje posvećujemo načinima pripreme kave (espresso i kuhana), ali i najnovijim trendovima u opremi i priboru koji su toliko potrebni strastvenom baristi.

Naša je misija promovirati industriju specialty kave (kave najviše razine kvaliteta, i to u svim segmentima njenog stvaranja). Pržimo kavu. Pijemo kavu. Učimo kavu. Dijelimo kavu. Našu strast prema specialty kavi dijele farmeri koji pomno prate i kontroliraju sve faze uzgoja, berbe i prerade zrna kave.

Otvorili smo Meron Roastery u ime bolje specialty kave. Naša pržionica poslastica je za ljubitelje kave, pravo iskustvo za one koji peku kavu, prilika za prbati jedinstvenu kavu. Otkrijte svježe pržena zrna iz Transilvanije!

Broj vlastitih poslovnica

10 u Rumunjskoj

Broj franšiznih poslovnica

9 u Rumunjskoj

Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize

Podrška primatelju franšize

Meron pruža početnu i trajnu podršku primateljima franšize. To uključuje: poslovanje, razvoj, marketing, obuku / ljudske resurse, lanac opskrbe, osiguranje kvalitete, financijske, kao i upravljačku i poslovnu strategiju.

  • Podrška i savjeti u odabiru i najmu prostora
  • Dizajn kafića
  • Simulacije profitabilnosti, poslovni plan s financijske točke gledišta
  • Savjetovanje u obavljanju djelatnosti
  • Oprema i pribor za šank/kuhinju
  • Obuka menadžera i tima - prije, tijekom i nakon otvaranja
  • Knjiga brendiranja, marketinški postupci
  • Sustav revizije - tekuće aktivnosti
  • Sustav upravljanja i prodaje (vlastiti upravljački panel)
  • Franšizni priručnik (radni postupci, recepti, jelovnici, sustav bonusa za ocjenu zaposlenika, itd.)

Procijenjena ukupna vrijednost investicije

100 000 eur - 120 000 eur


Osnovni zahtjevi sustava

Uspješni primatelji franšize trebali bi imati, ali ne nužno:

  • liderske vještine, uključujući sposobnost nadahnuća, motiviranja i usmjeravanja ljudi prema zajedničkom cilju,
  • komunikacijske vještine,
  • sposobnost uskladiti se sa uređenim sustavima i njihovim procesima, biti u stanju slijediti procedure,
  • biti vrlo motiviran i usmjeren,
  • ustrajnost,
  • ljubav prema kavi i spremnost da nauči sve o njoj. 

Informacije o davatelju franšize

Five Coffee Roasters SRL

Horea St, no.5, Cluj-Napoca, Romania

+40 753848471

crina@meron.coffee

meron.coffee

Kontakt osoba za kandidate

Crina Ciocian (engleski jezik)

Saznajte više

Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno Meron.

Poruka
Ime i prezime *
Mjesto *
Telefon *
E-mail *

pročitajte članke

Najčitanije

Pizzerije za poduzetne /05.01.2021

Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Europi – traži primatelje franšize koji bi željeli otvoriti i voditi više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?

U svim glavnim gradovima Europe /30.11.2020

Kako se razvija poslovanje u uvjetima pandemije te gdje se još može očekivati otvaranje franšiznih slastičarnica pod brandom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Straňák

Sigurna dostava hrane /20.11.2020

Minimalni kontakt s klijentima, redovita uporaba dezinficijensa i stalne provjere zdravlja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako jedan franšizni sustav primjenjuje ova načela u praksi?

Licenca za „dobru hranu“ /20.10.2020

Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i slastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regiji, ali i zemljama EU. U mreži imaju već dvije franšizne jedinice.

Od fritula do franšize /26.09.2020

Priča o „Jeti fritulama“ iz Makarske dobar je primjer kako se od malog obiteljskog biznisa može napraviti franšiza. Kako se gradio ovaj koncept, što je potrebno za profitabilno poslovanje i tko bi bili poželjni primatelji franšize?

Zvijezda s Jadrana na američkom tržištu /22.09.2020

Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.

PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.