Zdrava hrana, dobra investicija
Zasićeni jednom te istom ponudom „brze hrane“, četiri prijatelja iz Rumunjske – Dan Isai, Radu Lupaş, Daniel Lar i Vlad Lupaş – odlučuju uložiti u novi gastronomski koncept te 2012. lansiraju Salad Box. Ideja je bila vrlo jednostavna: ponuditi potrošačima u Rumunjskoj zdraviju alternativu tipičnoj brzoj hrani – jela koja će se brzo pripremati, ali koja će biti nutritivno bogata i bazirana na svježim sastojcima. Sve to, po pristupačnim cijenama.
Prvi restoran otvoren je u Cluju, drugom po veličini gradu u Rumunjskoj. Vrlo se brzo pokazalo da su dobro detektirali goruću potrebu na tržištu. Salat Box postao je toliko popularan da je tvrtka u roku od godinu dana otvorila još 12 lokacija – pri čemu su tri restorana bila otvorena pod franšizom.
Naime, brzi razvoj franšize i afirmacija suradnje s drugim poduzetnicima zainteresiranima za ovaj koncept dodatno su ubrzali širenje lanca na lokalnoj i međunarodnoj razini. Danas, pod brandom Salad Box posluje više od 70 restorana – u Rumunjskoj, Mađarskoj, Francuskoj, Malti, Bugarskoj, Italiji, Sloveniji, Češkoj, Velikoj Britaniji, Irskoj, Sjedinjenim Državama, Kanadi i Alžiru.
Govoreći o ciljevima i vizijama tvrtke, Radu Lupas, suosnivač Salad Boxa, kaže da su svjesni da potreba za jednim ovakvim konceptom postoji na gotovo svim tržištima svijeta. Stoga su i usmjereni na međunarodnu ekspanziju, a u ovoj su fazi razvoja uglavnom okrenuti tržištima Istočne Europe. Zainteresirani su i za tržišta ove regije.
– Tražimo franšiznog partnera koji ima liderske vještine, koji ima kapacitet slijediti pravila uređenog sustava, poslovne procese i procedure koje takav sustav podrazumijeva. Kandidat treba biti motiviran, uporan i spreman usredotočiti se na razvoj ovog posla. Naravno, podrazumijeva se da je ljubitelj zdrave hrane te da želi konstantno napredovati na ovom području – opisuje Lupaş profil idealnog primatelja franšize.
PODRŠKA PRIMATELJIMA FRANŠIZE
Prije otvaranja:
- Savjetovanje i podrška
- Posredovanje u svim upitima između primatelja franšize i odjela za podršku
- Definiranje rokova za sprovođenja zadataka, prema GANTT-u
- Tjedni sastanci
- Posjeta partneru
Otvaranje:
- Obuka za vlasnika i menadžera
- Obuka za zaposlenike/podrška pri otvaranju
- 2D planovi (uključujuće i sve neophodne izmjene predloženog plana)
- 3D renderi (građevinski planovi)
- Detaljni plan opremanja
- Profesionalna podrška u procesu građevinskih radova na uređenju prostora
- Procjena investicije
- Opskrba proizvodima
- Organizacija dostave i preuzimanja
- Tehnička podrška - prije samog otvaranja
Tekuća podrška:
- Ažuriran asortiman proizvoda
- Specifikacije i detalji za sve proizvode
- Operativni priručnik koji uključuje recepte i upute za zaposlenike
- Online digitalni materijali
- Dizajn i proizvodnja marketinškog materijala
- Društvene mreže
- Istraživanja tržišta
- Prijedlozi za marketinški miks
- E-mail adrese
- Lokalna domena
- Izrada web-stranice
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
70.000 - 50.000 eura, ovisno o lokaciji

pročitajte članke

Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Zašto je Salad Box gastro koncept skrojen po mjeri modernog potrošača, koliki je njegov poslovni potencijal te tko može uzeti ovu franšizu, otkriva jedan od osnivača Radu Lupaş
Poduzetni ljubitelji kave koji imaju želju i ambiciju voditi premium kafeteriju od sada mogu razmisliti i o franšizi koncepta Meron. Koje sve uvjete trebaju ispuniti budući primatelji ove franšize?
Franšizni sustav Donuterie zainteresiran je razviti mrežu svojih slastičarnica i na tržištu Hrvatske. Koliko treba uložiti u ovu franšizu?
Najčitanije

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
DepilConcept, međunarodni brend estetskih centara, u travnju je proslavio četiri godine poslovanja na tržištu Srbije.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
Fetućinima do slave
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO”, NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO ALFREDO” – “ALFREDO DI...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?