Caffé na tri kotača

Franšizni koncept jednostavne mobilne kafeterije, koja "na tri kotača" kruži gradom i ljubiteljima kave nudi posebnu mješavinu s aromom i okusom pravog talijanskog espressa, izvorno je nastao u Velikoj Britaniji, ali se brzo proširio po Sjedinjenim Državama, i planira da stigne u sve dijelove svijeta. BikeCaffe je, uostalom, i osmišljen tako da se može postaviti bilo gdje.
Ovisno o prometu, vremenskim uvjetima ili osobnim potrebama, vlasnik BikeCaffe-a može birati gdje će, kada i koliko dugo raditi, pripremati i posluživati kavu. To je samo jedna od prednosti ovog koncepta.
Druga odlika kojom se BikeCaffe ponosi je odnos prema okolišu. Snaga okretanja pedala je, kako kaže konstruktor BikeCaffe-a 100 posto ekološki rad, a tvrtka se može pohvaliti da "ne ostavlja nikakav otisak", osim "dobrog dojma i velikog broja zadovoljnih kupaca". BikeCaffe isključivo koristi kavu iz organskog uzgoja i služi je u biorazgradivoj ambalaži.
Za ulaznu naknadu i najjednostavniji model BikeCaffe-a treba izdvojiti oko 30.000 eura. Primatelj franšize ne mora imati iskustva u ovoj branši, jer prolazi detaljnu obuku tijekom koje će naučiti ne samo kako pripremiti kavu, nego i kako voditi posao i ostvariti profit. Primatelj dobiva i početne zalihe kave, čaše i sav pribor potreban za pripremanje napitaka iz ponude.
Prvi BikeCaffe je 2007. ulicama Stratford na Avon "provozao" Will Shakesheff, idejni tvorac i konstruktor ove mobilne kafeterije. Tri godine kasnije, Shakesheff je čitav koncept prodao američkom poduzetniku Ralphu Massetiju, koji je zatim osmislio i razvio franšizni sistem. Sjedište tvrtke se nalazi u Denveru, u Coloradu.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?