Rastemo i učimo kroz igru

Davne 1984. Helen Doron je osmislila i razvila svoju metodu ranog učenja engleskog jezika, koji je danas u svijetu, jednostavno, poznat kao Helen Doron Early English. Znanje koja je prenosila djeci i znanje koje je stekla vodeći svoju školu jezika pretočila je kasnije u uspješan poslovni model, koji je odlučila drugima prenijeti - kroz franšizu. Prvi franšizni Helen Doron centar je otvoren u Austriji 1997. godine, a samo dvije godine kasnije, primatelj master frašize za teritoriju Srbije postala je i tvrtka Bee Beep iz Beograda.
Od 1999. do danas u Srbiji otvoreno je 19 Helen Doron Early English centara. Franšizni centri se nalaze u Beogradu (na 12 lokacija), Novom Sadu (3 lokacije), u Subotici, Bečeju, Zrenjaninu i Pančevu (po 1 lokacija).
Tatjana Petković, vlasnica tvrtke Bee Beep, kaže da se za Helen Doron franšizu odlučila jer je sustav rada u potpunosti odgovarao njenim potrebama i interesima. - Oduvijek sam željela raditi s djecom, a Helen Doron sustav je obuhvatio sve što me interesira - djecu, jezik, glazbu, pa čak i ples u izvjesnoj mjeri - kaže Petković.
Ono što ju je posebno privuklo je bio dobro organiziran sustav i metoda koja je jamčila uspjeh. - U Helen Doron centrima sve je sistematizirano, pozitivno, temeljito razvijeno od strane stručnjaka, uz visokokvalitetnu obuku na svim razinama - objašnjava Petković.
Iako su financijski uvjeti i potrebne investicije za pokretanje ove franšize dio poslovne tajne, na internetskim stranicama tvrtke se može pronaći podatak da primatelji franšize plaćaju jednokratnu ulaznu naknadu koja se ne plaća po obnavljanju ugovora. Sama činjenica da već 14 godina posluju u Srbiji dovoljno svjedoči o uspješnosti sustava. - Rastemo iz godine u godinu - kaže Peković. - To očekujemo i u sljedećoj godini - dodaje ona.
Dio poslovnog plana je da se ove godine Helen Doron centri otvore i u gradovima u središnjoj Srbiji.
Inače, u svijetu danas postoji više od 700 centara u više od 30 zemalja, a više od milijun djece se može pohvaliti da je engleski jezik naučilo na zabavan način - kroz igru i u prijateljskom okruženju Helen Doron centara.
pročitajte članke

Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
„Naša franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvijek, bitne su danas, a biti će bitne i u budućnosti“, istaknuli su Helena i Hrvoje Tkalčić, primatelji master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“
Škola za intelektualni razvoj djece „Malac Genijalac“ osvojila je „Franšiznu nagradu godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.