Rastemo i učimo kroz igru

Davne 1984. Helen Doron je osmislila i razvila svoju metodu ranog učenja engleskog jezika, koji je danas u svijetu, jednostavno, poznat kao Helen Doron Early English. Znanje koja je prenosila djeci i znanje koje je stekla vodeći svoju školu jezika pretočila je kasnije u uspješan poslovni model, koji je odlučila drugima prenijeti - kroz franšizu. Prvi franšizni Helen Doron centar je otvoren u Austriji 1997. godine, a samo dvije godine kasnije, primatelj master frašize za teritoriju Srbije postala je i tvrtka Bee Beep iz Beograda.
Od 1999. do danas u Srbiji otvoreno je 19 Helen Doron Early English centara. Franšizni centri se nalaze u Beogradu (na 12 lokacija), Novom Sadu (3 lokacije), u Subotici, Bečeju, Zrenjaninu i Pančevu (po 1 lokacija).
Tatjana Petković, vlasnica tvrtke Bee Beep, kaže da se za Helen Doron franšizu odlučila jer je sustav rada u potpunosti odgovarao njenim potrebama i interesima. - Oduvijek sam željela raditi s djecom, a Helen Doron sustav je obuhvatio sve što me interesira - djecu, jezik, glazbu, pa čak i ples u izvjesnoj mjeri - kaže Petković.
Ono što ju je posebno privuklo je bio dobro organiziran sustav i metoda koja je jamčila uspjeh. - U Helen Doron centrima sve je sistematizirano, pozitivno, temeljito razvijeno od strane stručnjaka, uz visokokvalitetnu obuku na svim razinama - objašnjava Petković.
Iako su financijski uvjeti i potrebne investicije za pokretanje ove franšize dio poslovne tajne, na internetskim stranicama tvrtke se može pronaći podatak da primatelji franšize plaćaju jednokratnu ulaznu naknadu koja se ne plaća po obnavljanju ugovora. Sama činjenica da već 14 godina posluju u Srbiji dovoljno svjedoči o uspješnosti sustava. - Rastemo iz godine u godinu - kaže Peković. - To očekujemo i u sljedećoj godini - dodaje ona.
Dio poslovnog plana je da se ove godine Helen Doron centri otvore i u gradovima u središnjoj Srbiji.
Inače, u svijetu danas postoji više od 700 centara u više od 30 zemalja, a više od milijun djece se može pohvaliti da je engleski jezik naučilo na zabavan način - kroz igru i u prijateljskom okruženju Helen Doron centara.
pročitajte članke

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedna je od rijetkih domaćih franšiznih mreža koja već godinama uspješno odolijeva svim izazovima i stalno raste.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.