Mnogo više od igre i zabave

Sergio Calderon
Prije no što je ušao u franšizning, Sergio Calderon je radio kao konzultant za međunarodno poslovanje na Balkanu. Naime, dok je razvijao jedan od svojih projekata i tražio klijente iz Španjolske koje bi doveo na ovo područje, naišao je na franšizu JumpingClay koja ga je oduševila. - Najviše me je oduševio sam proizvod - glina, ali i edukativni sustav koji su razvili. Kontaktirao sam centralu i nakon što sam dobio sve detalje o njihovom proizvodu i sustavu, počeo sam istraživati ima li potencijala i kakava je konkurentnost na ovim prostorima. Rezultati istraživanja su pokazali da je JumpingClay jedinstven, ne samo zbog proizvoda - bez sumnje najbolje, polimer gline na svijetu - već i zbog pristupa obrazovanju. Kvaliteta i poslovni model su jedinstveni - objašnjava Calderon.
Sergio Kalderon je tako postao, kako njegov ugovor definira, primatelj "super master franšize" za regiju Balkana. Njegov cilj je franšiznu mrežu, koja trenutno posluje samo u Srbiji i Crnoj Gori, razviti u cijeloj regiji, prije svega dajući master franšize za svaku zemlju pojedinačno, nakon čega bi bilo omogućeno širenje mreže kroz single unit franšizu. - Franšizni uvjeti ovise o veličini tržišta i ekonomskog razvoja zemlje - ističe on.
Koncept JumpingClay potječe iz Južne Koreje, a podrazumijeva da se unutar jednog prodajnog mjesta može kupiti glina, ali i pohađati tečaj modeliranja i pravljenja figurica, koji su prije svega namijenjeni djeci, ali i tinejdžerima i odraslima. Takva mjesta u JumpingClayu nazivaju "trgovine-akademije". JumpingClay glina ne ostavlja mrlje, suši se na zraku, i prošla je rigorozne testove u kojima je tretirana kao hrana, upravo zbog toga što je namijenjena djeci.
Za pokretanje posla neophodno je osigurati prostor od tridesetak četvornih metara koji bi, kako preporučuju davatelji, bio u blizini škole, vrtića, bolnica... - Primatelji franšize prolaze kroz obuku, a dobivaju ekskluzivnost u svojoj oblasti. Mi kao davatelji razvijamo marketing i nove proizvode, te edukativne programe, priručnike i slično. Naša franšiza je jedna od najjeftinijih u svijetu, a cijena ovisi o broju stanovnika koji određena oblast pokriva i razvoja zemlje - objašnjava Calderon.
Trenutno, u Beogradu posluju četiri trgovine. Za tržište Crne Gore je data master franšiza i prva trgovina je otvorena u Podgorici. - Planiramo se proširiti na ostatak Srbije, a prioritet nam je naći primatelje u Novom Sadu i Nišu. Također, želimo naći i primatelje master franšize u Hrvatskoj, Sloveniji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini. Za tržište Bugarske ćemo potpisati ugovor o master franšizi do kraja ovog mjeseca - kaže Calderon.

Sergio Calderon kaže da bez obzira što je JumpingClay izvorno iz Južne Koreje, plan je da se u skorijoj budućnosti otvori tvornica za proizvodnju u Europi. - To će omogućiti da se proizvodi dostavljaju brže i pod povoljnijim uvjetima, što će biti prednost ne samo za primatelje franšize, već i njihove mušterije. Također, želio bih približiti JumpingClay edukativnom sustavu svake države kao što se to događa u drugim zemljama poput Koreje, Španjolske, Portugala, Velike Britanije. U tim zemljama postoji suradnja škola i našeg sustava, a u cilju učenja kroz igru - objašnjava Calderon.
On kaže da, i pored teške gospodarstvene situacije u Srbiji, raste broj trgovina koje otvaraju, a tako i broj klijenata. - Roditeljima se dopada ovaj sustav, čak možda i više nego djeci, tako da su oni naši najbolji marketing partneri jer nas preporučuju drugim roditeljima - kaže Calderon.
JumpingClay franšiza posluje od 2001. godine i prisutna je u 34 zemlje diljem svijeta s više od 500 centara i 5.000 instruktora.
pročitajte članke

„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
U franšiznom sustavu Edukido većina primatelja franšize su žene. Zašto je to tako?
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.