I Tuzla na Helen Doron karti

Senka Kreso Hasanović prvi se put susrela s metodom Helen Doron kada je njena nećakinja Ajša pohađala tu školu engleskog jezika u Sarajevu. – Oduševili smo se radom škole i cijelokupnom metodom rada s djecom, te smo se počeli više informirati o franšizi – kaže Kreso Hasanović.
Na odluku o uizmanju Helen Doron franšize mnogo je utjecala i činjenica da je ovaj mladi bračni par okrenut kulturi i obrazovanju.
– Kultura i obrazovanje moraju biti temelj svakog društva – ističe Senka Kreso Hasanović.
Ovakav stav ne čudi. Naime, prije nego što su postali primatelji franšize studirali su književnost i teatrologiju. Senka Kreso Hasanović je magistra teatrolog, a zvanje je stekla na Masarikovom sveučilištu u Brnu (Češka), dok je Jasmin Hasanović magistar komparativne književnosti i bibliotekarstva Sveučilišta u Sarajevu. – Mi smo, može se reći, doslovno iz školskih klupa uskočili u privatni posao nemajući niti kakvog prethodnog iskustva u poduzetništvu. Pored odlično uređenog franšiznog sustava, najviše nas je privukla ideja o radu s djecom –kažu Hasanovići.
Dosadašnjim poslovanjem vrlo su zadovoljni, a zahvaljujući ljubavi prema radu s djecom obveze im ne padaju teško. To što iza sebe imaju davatelja franšize te niti u jednom trenutku nisu sami, daje im, kako kažu, dodatni motiv i snagu koja ih vuče naprijed. – Ako "iza leđa" imate korporaciju i prepoznatljiv brend, jasno je da je poslovanje uvelike olakšano. Biti dio ove velike obitelji nosi posebnu draž. U svakom trenutku znate da se možete osloniti na prvog kolegu iz susjednog centra. Naravno, uspjeh ne bi bio moguć da nismo imali izuzetno jaku volju i upornost da uspijemo u poslovanju – objašnjava Senka Kreso Hasanović.
Kada je poduzetništvo u pitanju, briga, kako kažu, nikada ne manjka. Konstantno razmišljaju nekoliko koraka unaprijed. – Svjesni smo da moramo biti pripremljeni na sve i ni u što ne možemo biti sigurni, posebno što država vrlo malo olakšava, da ne kažemo otežava, poduzetnicima. Međutim, trudimo se ne razmišljati o tim stvarima. Čvrsto vjerujemo da ukoliko se posao obavlja sa stopostotnim zalaganjem i trudom, sve nedaće će se prevladati. S obzirom da smo na samom početku poslovanja, do sada nismo imali negativnih iskustava – ističe Senka Kreso Hasanović.
Helen Doron škola u Tuzli radi tek godinu dana, no, vlasnici su zadovoljni odzivom polaznika. Upite su imali i prije otvaranja jer su mnogi roditelji bili upoznati s metodom rada i jedva čekali početak nastave. – Djeca uče i roditelji su jako zadovoljni. U narednoj godini planiramo nastaviti pozitivan trend učenja. Cilj je da što veći broj Tuzlaka upozna Helen Doron metodu, a samim tim se poveća broj mališana u centru. Zadovoljni roditelji pokazali su nam da su naš način rada i jedinstvena metoda odličan recept za podučavanje engleskom jeziku. Nema razloga zašto i ove godine ne bismo s osmijehom učili i uživali s malim Tuzlacima i Tuzlankama – kaže Senka Kreso Hasanović.
pročitajte članke

Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.