Fish Delish
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Fish Delish brand predstavlja moderan i inovativan koncept street food restorana koji priprema i poslužuje orginalna jela čija je osnovna namirnica riba, a isključivi i beskompromisni uvjet kvaliteta namirnica. Prateći svjetske gastro trendove i uočivši manjak ovakve ponude na tržištu, nastala je ideja za formiranjem inovativnog pristupa vezanog uz pripremu, obradu i kombinaciju ribljih namirnica, a kao rezultat nastala su ukusna te vizualno atraktivna i upadljiva riblja jela koja privlače na prvi pogled, a kušanjem stvaraju želju za ponovnim posjetom. Cijela riblja priča zaokružena je prepoznatljivim vizualnim identitetom branda, loga i uređenja, zvučnim i lako pamtljivim imenom, uz standardizaciju svake etape u pripremi i posluživanju jela.
Ideja o Fish Delish brandu precizno je razvijana od strane davatelja franšize, koji je u oblikovanju istoga upotrijebio svo svoje prethodno znanje i iskustvo stečeno u poslovanju vezanom uz otkup ribe i veleprodaju, pri čemu je imao priliku izabrati najbolje namirnice iz široke ponude proizvoda te detaljno analizirati tržište, navike kupaca i trendove. Temeljem cjelokupnog iskustva davatelj franšize oblikovao je Fish Delish brand koji je u kratkom vremenu postao tržišno prepoznatljiv među širokim krugom zadovoljnih kupaca, kao mjesto ukusnih, zdravih i modernih ribljih jela.
U svojoj ponudi imamo 14 ribljih jela kao što su burger od tune, burger od lososa, topli i hladni sendviči od kozica, tune i hobotnice, salata od sirove tune i lososa, hladni miks tune, hobotnice, lososa, kozica, burate i maslina na plati, te pržene lignje, gavuni ili kozice u tempuri. Svako jelo nosi svoj orginalni naziv, njihova završna priprema je brza i jednostavna, a konzumiranje prilagođeno usputnoj šetnji ili uživanju u ugodnoj atmosferi našeg objekta. Uz kvalitetna i ukusna jela, u svojoj ponudi imamo i kvalitetan izbor pića.
Fish Delish brand osmišljen je ponajprije kao take out koncept, uz jednokratnu ambalažu i bez usluge posluživanja, što organizaciju i samo poslovanje čini jednostavnijim i učinkovitijim.
Primatelj franšize početkom poslovanja u svoje ruke uzima već gotov proizvod i potpuno razrađen način poslovanja u svakom njegovom segmentu, koji je provjereno uspješan, tržišno konkurentan i, najvažnije, prepoznat od strane kupaca. Pri tome, primatelj franšize dobiva set poslovnih alata i dokumenata koji ga upoznaju s konceptom branda, vode kroz svaki poslovni pothvat, objašnjavaju svaki segment poslovanja i daju podršku u budućem poslovanju. Budući da je proces pripreme pojedinog jela standardiziran i detaljno pojašnjen, primatelju franšize bit će jednostavno pristupiti svakom dijelu poslovnog procesa, a davatelj franšize u svakom trenutku će biti dostupan za pomoć i potrebnu podršku.
Objekt našeg Fish Delish branda je mobilna jedinica čija je prednost prilagodljivost i mogućnost postavljanja na raznim visoko frekventnim lokacijama, od gradova i njihovih trgova, do turističkih mjesta i njihovih šetnica, riva i plaža.
Uz prepoznatljiv brand, provjeren i uspješan tržišni model poslovanja, standardizirane procese i pomoć vezanu uz odabir lokacije i edukaciju zaposlenika, Fish Delish model poslovanja idealna je prilika da se osjećaš kao riba u vodi i postaneš dijelom naše Fish Delish obitelji!
Broj vlastitih poslovnica
2 (Murter, Zagreb)
Broj franšiznih poslovnica
1, Vodice
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- prava korištenja vezana uz Fish Delis brand
- verifikaciju lokacije
- dobivanje priručnika upravljanja i knjige recepata
- dobivanje knjige standarda branda i vizualne komunikacije
- dobivanje knjige standarda uređenja
- trening osoblja i managementa
- potpunu logističku podršku (nabava i dostava do lokacije svih potrebnih sirovina)
- marketinšku podršku
- cjelovitu pomoć i podršku tijekom poslovanja
Kao dodatnu pogodnost i mogućnost vezanu uz naš franšizni oblik poslovanja, davatelj franšize nudi koncept temeljen na načelu „ključ u ruke“, što proces ulaska u poslovanje primatelju franšize čini još jednostavnijim i lakšim. To znači da kupnjom franšize, primatelju iste nudimo mobilnu jedinicu koja je u potpunosti opremljena sa svom potrebnom profesionalnom opremom i uređena u skladu s vizualnim identitetom, i kao takva spremna za početak rada.
Također, budući da je Fish Delish utemeljen na ideji pripreme i posluživanja pomno odabranih, posebnih i točno određenih namirnica vrhunske kvalitete, primateljima franšize osigurali smo potpunu i cjelovitu logističku podršku u pogledu nabavke tih namirnica, što uvelike olakšava početak poslovanja i njegov lagodan nastavak.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Od 50 000 eura – uključuje uređeni objekt s cjelokupnom potrebnom opremom i ulazni franšizni tantijem te je uključena procjena troška uređene terase od 30 m2.
- Potreban prostor za Fish Delish objekt je minimalno 20 m2. Preporuča se i terasa u sklopu objekta, u tom slučaju idealan potreban prostor je od 50 m2 do 80 m2 ukupno.
Osnovni zahtjevi sustava
Idealni primatelj franšize Fish Delish je energičan i karizmatičan poduzetnik sa željom da na postojeće tržište donese novi koncept kako bi dao svoj doprinos u izgradnji uspješnog Fish Delish branda.
To je osoba koja je odgovorna, motivirana, ima istaknute organizacijske i voditeljske sposobnosti te osoba koja zna motivirati zaposlenike.
Od primatelja franšize se očekuje da osobno sudjeluje u treningu i edukaciji, nakon čega mu se ostavlja mogućnost da sam ili preko treće osobe izvršava direktno poslovanje. Nije uvjet osnivanje novog trgovačkog društva, no nužno je knjigovodstveno odvajanje poslovanja unutar postojećeg trgovačkog društva radi potrebe praćenja i provjere istoga.
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
Stefano Petrović
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira povećati broj restorana na tržištu Velike Britanije.
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Nagrada za globalno najistaknutiju franšizu, dodijeljena u okviru Međunarodne konvencije o franšizingu u San Diegu (SAD), ove je godine pripala australskom brendu Boost Juice.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.