EASY WINE
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
- Ideja koncepta Easy Wine je da svakom gostu pruži udoban i prijatan ambijent s velikim izborom kvalitetnih vina, izvrsnom hranom i najmodernijim tehnologijama koje se primjenjuju u svetu barova i restorana - sve to praćeno tradicionalnom prvorazrednom uslugom i odnosom prema gostima.
- Kao biznis, Easy Wine je kreiran tako da omogući dobre prihode sa stabilnim rastom, ali i da, istodobno, bude posao koji se vodi s lakoćom. Dok većinu ugostiteljskih biznisa obilježavaju visoki troškovi zaposlenika i osoblja, u Easy Wine-u su ti troškovi na minimalnoj razini, uz očuvanje visoke razine usluge za goste. Dostatno je imati jednog do dva zaposlenika u kuhinji i isto toliko u baru. Kao dio franšiznog paketa, našim partnerima pružamo sve potrebne alate, materijale, obuku za bar, kuhinju i odnose s gostima, i to za sve njihove ključne zaposlenike.
- Profitabilnost i održivost biznisa je izvjesna, zahvaljujući konstantno jakom interesu za vinima, diljem Europe i svijeta, te dobrim marginama.
- Easy Wine tehnologija omogućuje kontroliranje doziranja vina na šanku te tako održava stabilnu stopu profitabilnosti. Točilice za vino povezane su s vinskim hladnjacima u kojima se vina čuvaju na odgovarajućoj temperaturi, čime se čuva optimalni okus. Većina boca vina u Easy Wine-u popije se za manje od sedam dana.
- Razvili smo inovativni vlasnički software i integrirali ga s POS blagajnom, te smo time omogućili plaćanje gotovinom i karticama, ali i kontrolu potrošnje i upravljanje loyality programima. Software je tako razvijen da potrošnju i prihode možete kontrolirati s bilo kojeg mjesta, putem interneta ili smartphona. Software upravlja i POS blagajnama te točilicama vina. Moguće su nadogradnje i unapređenja sustava, tako da ćete uvijek imati najažurniju verziju.
- Upravljanje barom i restoranom može biti vrlo složeno, s hrpom podataka i kalkulacija – nabavne cijene, zalihe, marketing, zaposlenici, profitne stope – kojima se morate baviti. Easy Wine je pripremio sve ove kalkulacije i obračune, testirao ih više puta, i time vam omogućio lakše poslovanje te dao sve potrebne smjernice, čime ćete maksimizirati profitabilnost.
- Dat ćemo vam financijski model kako biste mogli unijeti svoje (procijenjene) poslovne podatke i time predvidjeti troškove, prihode i vrijeme potrebno za povrat ulaganja.
- Naši sommelieri su sada i vaši sommelieri. Ne morate zaposliti stručno osoblje, inače vrlo skupo, za ove namjene. Naši će vam sommelieri pomoći da, osim odabranih internacionalnih vina, napravite najbolju selekciju lokalnih vina iz vaše vinarske regije.
- Želimo da vam maksimalno olakšamo poslovanje i osiguramo profitabilan te uspješan biznis.
Broj vlastitih poslovnica
2 (Riga, Latvija)
1 (Tbilisi, Georgia)
Broj franšiznih poslovnica
-
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Easy Wine je dostupan u tri različita i fleksibilna formata:
- Bar/restoran u popularnim turističkim područjima
- Bar/restoran u trgovačkim centrima i zračnim lukama (bez bašte)
- Bar/restoran na prometnim lokacijama, za domaće goste (s manje sezonskih utjecaja, s prilagođenim menijem)
Više opcija za biznis suradnju:
- Prostor veličine od 150 do 500m2
- Franšiza poslovnog formata (dostupna i opcija franšize konverzije – kada se postojeći biznis, bar-restoran pretvori u franšizni)
- Jedinična franšiza, više jedinica ili area development.
Easy Wine Franšizni paket uključuje:
- Početna obuka za ključne zaposlenike
- Sveobuhvatni Operativni priručnik
- Knjiga vizualnih standarda (fotografije, grafike, logo, fontovi, boje...)
- Detaljan financijski model za svaku od opcija biznis suradnje
- Evaluacija i odobravanje lokacije i prostora
- Lokalizacija menija i karte pića
- Principi politike cijena i merchandisinga
- Easy Wine tehnologije i software
- Projekt (dizajn)
- Moderna oprema za točilice i software za kontrolu, po posebnim, povoljnijim uvjetima kupnje koji su namjenjeni isključivo primateljima franšize
- Opcija leasinga opreme
- Dobavljači (nameštaja, opreme, itd). po povoljnijim uvjetima
- Templates za website i internet domeni
- Redovita potpora i kontrola
- Potpora u marketingu i alati za marketing
- Redovito ažuriranje menija (recepti i uputstva)
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
Investicije
- Visina ukupnih investicija ovisi o nizu faktora, uključujući i: uređenje prostora, depozit za zakup, itd.
- Tipičan Easy Wine bar/restoran zahtjeva ulaganje od oko 150.000 EUR (uključujući opremu i software od oko 80.000 EUR). Dostupne su i opcije leasinga opreme. Više o tome na upit.
- Procijenjeni period za povrat investicije: 14-30 mjeseci.
- Franšizni ugovor: 10 godina (s opcijom produženja)
Franšizne naknade
- Ulazna naknada: 23.750 EUR
- Iznos ulazne naknade manji je za prve primatelje u novoj zemlji, ali i za primatelje s više jedinica.
- Redovita naknada naplaćuje se od četvrtog mjeseca poslovanja.
Area Development
- Uvjeti za area developere su predmet posebnih dogovora. Javite se.
Osnovni zahtjevi sustava
Ne trebate imati posebna znanja ili iskustva u vođenju barova ili restorana. To ćemo vam MI dati. Potrebna vam je ljubav i strast za vinom i dobrom hranom, te društvene vještine, tako da možete napraviti pravi ambijent za svoje goste.
Naravno, morate imati dovoljno financijskih sredstava za investiranje.
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
Juris Roganovs (kontakt jezik: engleski)
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Originalni koncept usluge po kojoj se prepoznaju restorani EasyBeer i EasyWine posebno je zanimljiv gostima, a njihova profitabilnost, pak, poduzetnicima koji su zainteresirani za franšizu.
Kako je moguće voditi restoran a ne zaposliti mnogo ljudi? Otvorite Easy Beer ili Easy Wine – poručuje franšizni menadžer ovih gastro barova. U čemu je „tajna“?
Kao što im je i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primatelje franšize.
Easy Beer i Easy Wine su jednostavni, inovativni i profitabilni koncepti - kaže Juris Roganovs, franšizni menadžer ovih ugostiteljskih franšiza iz Latvije. S kime bi podijelili tajnu uspjeha?
Već nekoliko godina ugostiteljski koncepti Easy Wine i Easy Beer prava su atrakcija za stanovnike i turiste glavnog grada Latvije. Što ovu franšizu čini tako posebnom?
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira povećati broj restorana na tržištu Velike Britanije.
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.