EASY WINE

Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
- Ideja koncepta Easy Wine je da svakom gostu pruži udoban i prijatan ambijent s velikim izborom kvalitetnih vina, izvrsnom hranom i najmodernijim tehnologijama koje se primjenjuju u svetu barova i restorana - sve to praćeno tradicionalnom prvorazrednom uslugom i odnosom prema gostima.
- Kao biznis, Easy Wine je kreiran tako da omogući dobre prihode sa stabilnim rastom, ali i da, istodobno, bude posao koji se vodi s lakoćom. Dok većinu ugostiteljskih biznisa obilježavaju visoki troškovi zaposlenika i osoblja, u Easy Wine-u su ti troškovi na minimalnoj razini, uz očuvanje visoke razine usluge za goste. Dostatno je imati jednog do dva zaposlenika u kuhinji i isto toliko u baru. Kao dio franšiznog paketa, našim partnerima pružamo sve potrebne alate, materijale, obuku za bar, kuhinju i odnose s gostima, i to za sve njihove ključne zaposlenike.
- Profitabilnost i održivost biznisa je izvjesna, zahvaljujući konstantno jakom interesu za vinima, diljem Europe i svijeta, te dobrim marginama.
- Easy Wine tehnologija omogućuje kontroliranje doziranja vina na šanku te tako održava stabilnu stopu profitabilnosti. Točilice za vino povezane su s vinskim hladnjacima u kojima se vina čuvaju na odgovarajućoj temperaturi, čime se čuva optimalni okus. Većina boca vina u Easy Wine-u popije se za manje od sedam dana.
- Razvili smo inovativni vlasnički software i integrirali ga s POS blagajnom, te smo time omogućili plaćanje gotovinom i karticama, ali i kontrolu potrošnje i upravljanje loyality programima. Software je tako razvijen da potrošnju i prihode možete kontrolirati s bilo kojeg mjesta, putem interneta ili smartphona. Software upravlja i POS blagajnama te točilicama vina. Moguće su nadogradnje i unapređenja sustava, tako da ćete uvijek imati najažurniju verziju.
- Upravljanje barom i restoranom može biti vrlo složeno, s hrpom podataka i kalkulacija – nabavne cijene, zalihe, marketing, zaposlenici, profitne stope – kojima se morate baviti. Easy Wine je pripremio sve ove kalkulacije i obračune, testirao ih više puta, i time vam omogućio lakše poslovanje te dao sve potrebne smjernice, čime ćete maksimizirati profitabilnost.
- Dat ćemo vam financijski model kako biste mogli unijeti svoje (procijenjene) poslovne podatke i time predvidjeti troškove, prihode i vrijeme potrebno za povrat ulaganja.
- Naši sommelieri su sada i vaši sommelieri. Ne morate zaposliti stručno osoblje, inače vrlo skupo, za ove namjene. Naši će vam sommelieri pomoći da, osim odabranih internacionalnih vina, napravite najbolju selekciju lokalnih vina iz vaše vinarske regije.
- Želimo da vam maksimalno olakšamo poslovanje i osiguramo profitabilan te uspješan biznis.
Broj vlastitih poslovnica
2 (Riga, Latvija)
1 (Tbilisi, Georgia)
Broj franšiznih poslovnica
-
Fotografija jedinice sustava

Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Easy Wine je dostupan u tri različita i fleksibilna formata:
- Bar/restoran u popularnim turističkim područjima
- Bar/restoran u trgovačkim centrima i zračnim lukama (bez bašte)
- Bar/restoran na prometnim lokacijama, za domaće goste (s manje sezonskih utjecaja, s prilagođenim menijem)
Više opcija za biznis suradnju:
- Prostor veličine od 150 do 500m2
- Franšiza poslovnog formata (dostupna i opcija franšize konverzije – kada se postojeći biznis, bar-restoran pretvori u franšizni)
- Jedinična franšiza, više jedinica ili area development.
Easy Wine Franšizni paket uključuje:
- Početna obuka za ključne zaposlenike
- Sveobuhvatni Operativni priručnik
- Knjiga vizualnih standarda (fotografije, grafike, logo, fontovi, boje...)
- Detaljan financijski model za svaku od opcija biznis suradnje
- Evaluacija i odobravanje lokacije i prostora
- Lokalizacija menija i karte pića
- Principi politike cijena i merchandisinga
- Easy Wine tehnologije i software
- Projekt (dizajn)
- Moderna oprema za točilice i software za kontrolu, po posebnim, povoljnijim uvjetima kupnje koji su namjenjeni isključivo primateljima franšize
- Opcija leasinga opreme
- Dobavljači (nameštaja, opreme, itd). po povoljnijim uvjetima
- Templates za website i internet domeni
- Redovita potpora i kontrola
- Potpora u marketingu i alati za marketing
- Redovito ažuriranje menija (recepti i uputstva)
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
Investicije
- Visina ukupnih investicija ovisi o nizu faktora, uključujući i: uređenje prostora, depozit za zakup, itd.
- Tipičan Easy Wine bar/restoran zahtjeva ulaganje od oko 150.000 EUR (uključujući opremu i software od oko 80.000 EUR). Dostupne su i opcije leasinga opreme. Više o tome na upit.
- Procijenjeni period za povrat investicije: 14-30 mjeseci.
- Franšizni ugovor: 10 godina (s opcijom produženja)
Franšizne naknade
- Ulazna naknada: 23.750 EUR
- Iznos ulazne naknade manji je za prve primatelje u novoj zemlji, ali i za primatelje s više jedinica.
- Redovita naknada naplaćuje se od četvrtog mjeseca poslovanja.
Area Development
- Uvjeti za area developere su predmet posebnih dogovora. Javite se.
Osnovni zahtjevi sustava
Ne trebate imati posebna znanja ili iskustva u vođenju barova ili restorana. To ćemo vam MI dati. Potrebna vam je ljubav i strast za vinom i dobrom hranom, te društvene vještine, tako da možete napraviti pravi ambijent za svoje goste.
Naravno, morate imati dovoljno financijskih sredstava za investiranje.
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
Juris Roganovs (kontakt jezik: engleski)
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije

Originalni koncept usluge po kojoj se prepoznaju restorani EasyBeer i EasyWine posebno je zanimljiv gostima, a njihova profitabilnost, pak, poduzetnicima koji su zainteresirani za franšizu.
Kako je moguće voditi restoran a ne zaposliti mnogo ljudi? Otvorite Easy Beer ili Easy Wine – poručuje franšizni menadžer ovih gastro barova. U čemu je „tajna“?
Kao što im je i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primatelje franšize.
Easy Beer i Easy Wine su jednostavni, inovativni i profitabilni koncepti - kaže Juris Roganovs, franšizni menadžer ovih ugostiteljskih franšiza iz Latvije. S kime bi podijelili tajnu uspjeha?
Već nekoliko godina ugostiteljski koncepti Easy Wine i Easy Beer prava su atrakcija za stanovnike i turiste glavnog grada Latvije. Što ovu franšizu čini tako posebnom?

Prva franšizna jedinica u Bosni i Hercegovini sarajevskog restorana CHIPAS otvara se u Visokom.
Pandemija nije usporila razvoj mreže Sushi by A'sa, koncepta za pripremu i prodaju suhija „to go“. Prva prodajna jedinica nedavno je otvorena u regiji Slavonije, a planirano je da, kako i nalaže koncept kompanije, poslovanje nakon uhodavanja preuzme primatelj franšize.
Kako je pandemija oblikovala poslovanje i u čemu je snaga franšiznog sustava McDonald'sa, otkriva Radim Foltyn, direktor franšiznog razvoja u tvrtki McDonald's Češka
Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Europi – traži primatelje franšize koji bi željeli otvoriti i voditi više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?
Kako se razvija poslovanje u uvjetima pandemije te gdje se još može očekivati otvaranje franšiznih slastičarnica pod brandom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Straňák

Minimalni kontakt s klijentima, redovita uporaba dezinficijensa i stalne provjere zdravlja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako jedan franšizni sustav primjenjuje ova načela u praksi?
Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i slastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regiji, ali i zemljama EU. U mreži imaju već dvije franšizne jedinice.
Priča o „Jeti fritulama“ iz Makarske dobar je primjer kako se od malog obiteljskog biznisa može napraviti franšiza. Kako se gradio ovaj koncept, što je potrebno za profitabilno poslovanje i tko bi bili poželjni primatelji franšize?
Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Alessandro Lazzaroni, primatelj master franšize branda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih pizzerija u zemlji koja je – „izmislila“ pizzu
Lanac obiteljskih restorana iz Latvije, Steiku Haoss, planira se proširiti izvan granica domaćeg tržišta. Franšiza se nudi i poduzetnicima iz ove regije.

PROFIT franchise services, kao deo grupacije PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), kao izdavač Franchising.hr vas obavještava da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt (kontakt forma). Sve informacije unesene u kontakt formu šalju se e-poštom organizatoru franšiznog (partnerskog) sustava, kako je naveden u Katalogu. Sustav koji prima poslane informacije će ih koristiti za pružanje više informacija o vlastitom poslovanju. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podatke iz kontakt forme je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu bilo kakvih osobnih podataka.