farmacija i zdravlje
Dentalna oprema i franšiza
Gruppo Dam, talijanska tvrtka specijalizirana za proizvodnju i distribuciju dentalne opreme, traži franšizne partnere u Hrvatskoj i Sloveniji koji bi razvili distributivnu mrežu za fresissima® proizvode ove tvrtke. Koje uvjete trebaju ispuniti budući partneri?
Gruppo Dam, talijanska tvrtka specijalizirana za proizvodnju i distribuciju dentalne opreme, traži franšizne partnere u Hrvatskoj i Sloveniji koji bi razvili distributivnu mrežu za fresissima® proizvode ove tvrtke. Koje uvjete trebaju ispuniti budući partneri?
Brand s neslućenim potencijalom
Španjolski Naturhouse, lanac centara specijaliziranih za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, sada ima više od 2.200 jedinica. Franšizna se mreža i dalje širi.
Savjet dostupan i kroz franšizu
Franšizing je moguć čak i u „osjetljivim“ područjima poput psihoterapije. Potvrđuje to i primjer Psihološkog savjetovališta Centar iz Beograda.
Dobitna kombinacija za SpinaliS
Prodajna mreža slovenskog branda SpinaliS u Poljskoj se razvija kroz franšizu. Partnerima se nude dvije licence – „zlatna“ i „srebrna“.
Zadovoljan klijent je najveća nagrada
Zašto su usluge nutricionista sve traženije i što je najveća dobit za primatelje Naturhouse franšize, otkriva Jan Gonda, primatelj master franšize za Češku i Slovačku
Nove franšize za španjolski lanac
Naturhouse, lanac specijaliziran za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, franšiznu mrežu odnedavno širi i na Malti.
Nova uloga u franšizi
Za područje se dijetetike odlučila jer je to voljela. Primateljica Naturhouse franšize postala je jer je to bio najbolji izbor, riječi su Radke Tabačekove iz Slovačke.
I dalje među najboljima
Naturhouse, španjolski lanac specijaliziran za prodaju dijetetskih proizvoda i savjetovanje o zdravoj prehrani, ponovno se našao na listi 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu.
Cilj – dvjesto jedinica
Primatelj master franšize španjolskog koncepta Naturhouse za teritoriju Češke i Slovačke procjenjuje da na ovim tržištima ima potencijala za dvije stotine poslovnica.
SpinaliS osvaja Poljsku
Osmišljena i napravljena u Sloveniji, ergonomska stolica SpinaliS danas se može kupiti diljem Europe. Da bi proširio prodajnu mrežu u Poljskoj, ekskluzivni distributer za to tržište – daje i franšize.
Naturhouse nastavlja širiti mrežu
Nova tržišta, rast broja poslovnica te dobiti – obilježit će kraj godine španjolskog lanca za prodaju prirodnih preparata za mršavljenje i dodataka prehrani.
Novo tržište za Naturhouse
Naturhouse, tvrtka specijalizirana za prodaju dijetetskih preparata i dodataka prehrani, proširila je međunarodnu mrežu franšiza otvorivši poslovnicu u Litvi.
Franšize za primjer
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Iz Europe – u svijet
Skinial, njemački koncept za sigurno uklanjanje tetovaža, nastavlja s globalnom ekspanzijom. Primatelje franšize traže i u Hrvatskoj.
"Kuća" na novim tržištima
Jedan od najuspješnijih španjolskih franšiznih sustava Naturhouse nastavlja širiti međunarodnu mrežu. Primatelja master franšize traži i u Hrvatskoj.
Ideja za posao? Ljekarna!
Nisu farmaceuti, a ipak vode ljekarnu. Što su tražili i kako su kupili "apotekarsku" franšizu, reći će nam Katarzyna Kwiatkowska iz Poljske
Zdrava prehrana u temelju franšize
Španjolski Naturhouse, najveći i najuspješniji franšizni sustav na polju dijetetike i nutricionizma u Europi, namjerava franšizu razvijati i u Srbiji.
Biznis na čvrstim nogama
Čini se da je franšizing u medicini rijetka pojava. Primjer poljskog sustava Podologia.pl pokazuje da se franšiza može uspješno razvijati i u ovom području.
Šansa na novim tržištima
E Rejuvenation, hrvatska franšiza zdravstvenog i wellness centra, razvija nove programe i sprema se za ulazak na nova tržišta.
Na redu su manji gradovi
Španjolski lanac dijetetsko-nutricionističkih centara Naturhouse ima 200 poslovnica samo u Poljskoj. Pošto su pokrili sve velike gradove, sada planiraju ući u manja mjesta.
Prirodnim putem do franšize
Izvorno španjolski koncept dijetetsko-nutricionističkih centara Naturhouse prisutan je i u Hrvatskoj šireći se kroz franšizu. Pored poslovnica u Zagrebu i Zadru, planiraju se proširiti i u druge gradove.