Biznis na zdravoj dijeti

Aleksandra Rybak, direktorica franšiznog koncepta "Na Zdrowie"
Priprema zdravih, dijetalnih obroka i dostava na kućnu adresu pokazala se kao dobra poslovna ideja. Aleksandra Rybak je 2008. s malim, probranim timom, pokrenula pilot-projekt – dijetalni catering "Na Zdrowie", pružajući uslugu samo na teritoriju Gdanjska. Danas, "Na Zdrowie" ima podružnice u još dva grada, a nadaju se da će u budućnosti pokriti teritorij cijele Poljske. Zapravo, broj onih koji bi se zdravo hranili, te onih koji usljed zdravstvenih problema moraju paziti na prehranu – neprestano raste. Ovom je biznisu to otvorilo mnoga vrata. S porastom potražnje, pak, rodila se i potreba za razvojem franšize.
Čini se da trend povratka zdravom načinu života utječe i na sektor gastronomije...
Da, i mislim da je to val koji će nas tek zapljusnuti. Prvo je sa Zapada do nas došla moda brze prehrane. Sada, tas na vagi preteže na drugu stranu i do nas dopiru trendovi koji propagiraju zdrav način života i svijest o važnosti zdrave prehrane. Uostalom, ljudi se danas trude, i u privatnom i u profesionalnom životu, ostaviti što bolji dojam i svojim izgledom. Stoga, mi pripremamo obroke i za ljude koji žele izgubiti na težini, ali i za one koji nemaju takvu potrebu, no, koji se žele hraniti zdravo. Ponudu zato prilagođavamo potrebama klijenata, uzimajući u obzir i cilj koji žele postići, zdravstveno stanje ili ono što vole jesti. Na temelju razgovora i savjetovanja s našim nutricionistom, za klijenta se priprema dnevni meni od pet obroka koji se svakodnevno dostavlja na rečenu adresu, kod kuće ili na poslu.
Koliko franšiznih podružnica za sada imate?
U ovome trenutku imamo četiri franšize: dvije u Varšavi, jednu u Gdanjsku i jednu u Katowicama. Ova posljednja otvorena je ove godine. Nijedna od naših lokacija nije zatvorena. Moramo, međutim, priznati da potencijalni primatelji franšize vrlo oprezno ulaze u nove investicije. To je izravna posljedica ekonomske krize. Danas, ljudi koji žele ulagati u posao, mnogo duže razmišljaju prije nego odaberu koncept na koji će potrošiti novac. Ipak, nadamo se da ćemo sljedeće godine otvoriti najmanje pet novih franšiznih prodajnih mjesta.
U kojim je mjestima najisplativije otvoriti franšize?
Najatraktivniji su veliki gradovi s više od 100 tisuća stanovnika. Šansa za razvoj profitabilnog posla u takvim je mjestima vrlo velika. To, naravno, ne znači da smo isključili manje gradove. Centrala pomaže i sugerira što sve primatelj franšize može napraviti kako bi privukao klijente. A kako će zadovoljiti potrebe pojedinačnog kupca, to je, međutim, u rukama primatelja franšize.
Koliko je novca potrebno za pokretanje ovog franšiznog koncepta?
Ukupan iznos investicije za uređenje i opremanje prostora kreće se oko 11.600 eura, što je 50.000 zlota. Za ulaznu naknadu treba izdvojiti još oko 2.500 eura, a primatelj franšize ima i obvezu mjesečno plaćati redovitu naknadu, što iznosi 4% prihoda, i fiksne administrativne troškove u iznosu od 230 eura. Povrat investicije može se očekivati nakon 6 do 12 mjeseci poslovanja.
Izvor: Franchising.pl
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?