Niske cijene dižu promet

Uvriježeno je mišljenje da kvalitetna hrana i niske cijene rijetko kad idu ruku pod ruku. Vlasnici koncepta Poe Poe su, pak, 25 godina stjecali iskustvo u gastronomiji diljem SAD i Italije, da bi došli do svoje formule za restoran brze prehrane. Danas se u ovim lijepim, čistim i moderno opremljenim restoranima nudi standardni, ali probrani meni – pizze, hot-dogovi, rolnice, lazanje. Svaki se obrok, međutim, priprema od svježih namirnica provjerene kvalitete, odmah pred kupcem. – Svjesni smo da u Europi ima malo onih koji su se odlučili za ovakav model poslovanja – ponuditi kvalitetnu i ukusnu hranu, a ipak, po vrlo pristupačnim cijenama. I ne samo to. Mi smo razvili i dobar poslovni model – koncept koji je fokusiran na promet, i koji našim primateljima franšize jamči najbolju nabavnu cijenu sirovina od provjerenih dobavljača. Naš koncept, tako, postaje biznis s brzim povratom investicije – kaže Martin Kovářík, suvlasnik tvrtke Industriale Food, koja stoji iza lanca restorana Poe Poe.
Iako rade tek oko godinu dana, uspjeli su otvoriti četiri lokala u Češkoj. Veliki interes za franšizu vlada još otkako su otvorili prvi restoran u Brnu, koji je trebao testirati te dokazati održivost koncepta. Restoran je, kako kaže Kovářík, vrlo brzo stekao popularnost, i to u iznimno konkurentnom ambijentu – rame uz rame s velikim svjetskim brandovima poput McDonald’sa, KFC-a, Subwaya i Starbucksa. Drugi je restoran otvoren u Uherskom Hradištu, a u Zlinu i Hodonínu i – prve franšize.
Broj bi restorana svake godine trebao da raste. Vlasnici koncepta računaju da će uz pomoć novih primatelja franšize do kraja 2017. uspjeti otvoriti bar još tri poslovnice. – U narednih pet godina, pak, željeli bismo pokriti sve veće gradove u Češkoj, što uključuje i otvorenje nekoliko restorana u Pragu. Zbog fokusa na prometu, zainteresirani smo samo za top lokacije – pješačke zone s velikim protokom ljudi. To, istina, može biti jedina prepreka, jer je takvih lokacija malo – objašnjava Martin Kovářík te dodaje da čak razmišljaju o širenju na inozemnim tržištima. – Planiramo otvoriti restorane u Slovačkoj i Hrvatskoj – precizira Kovářík.
Za pokretanje franšize u Češkoj treba izdvojiti od 90.000 do 185.000 eura, što ovisi o veličini i tipu restorana. Povrat investicije može se očekivati za dvije do tri godine.
Konkurencije se ne plaše. Do sada, kaže Kovářík, na domaćem tržištu nisu pronašli koncept sa sličnom filozofijom i strategijom. – Pogledajte, pizza promjera 30 centimetara prodaje se za 56 kruna, što je oko 2 eura. Također, 200g pomfrita možete dobiti za 19 kruna, ili 70 centi, a lazanju od 350g za 59 kruna. Pored toga, svi proizvodi s menija se pripremaju od kvalitetnih svježih namirnica, odmah pred kupcem. Kod pečenja pizze koristimo najnoviju tehnologiju koja značajno smanjuje udio ljudskog rada. To, između ostalog, omogućuje i jamči konstantnu kvalitetu proizvoda, ali i niske cijene – objašnjava Martin Kovářík.
Osim „slanih“ jela, svaki od Poe Poe restorana ima i „slatki bar“ koji nudi palačinke, vafle, kave, smoothije.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?