Made in Italy – za cijeli svijet
Raffaele Madeo, predsjednik grupacije Pizzaman International, na Sajmu franšiza, financijskih i konzultantskih usluga u Opatiji
Otkako su otvorili lokal u Firenci 2001, vlasnici koncepta Pizzaman žele samo jedno – „izgraditi ime“ tako što će ponuditi najbolje od najpopularnijeg talijanskog specijaliteta – pizze. Osim tradicionalnog menija koji uključuje, kako kažu, jednostavne pizze s nekoliko sastojaka, popularnost su stekli i svojim nesvakidašnjim pizzama – bez glutena. Godine 2015. na Europskom prvenstvu u pravljenju bezglutenskih pizza odnijeli su pobedu upravo svojom varijantom. Danas, čak 40% ukupnog prometa ovog firentinskog lanca ostvari se prodajom bezglutenskih pizza.
– Naše pizze, u suštini, jesu tradicinalne i prilično jednostavne, peku se u peći na drva, ali ono što ih izdvaja jest – nesumnjiva kvaliteta sastojaka. Koristimo samo najbolje talijanske proizvode i to je čvrsta garancija da se radi o autentičnom „made in Italy“ konceptu. Kada smo kvalitetu proizvoda spojili s razumnom cijenom, dobili smo i dobar poslovni koncept, s odličnim izgledima na uspjeh, bez obzira na kome se meridijanu posluje – kaže Raffaele Madeo, predsjednik grupacije Pizzaman International.
Na matičnom tržištu, koncept se razvija pod brandom Pizzaman, a do sada su otvorili sedam prodajnih mjesta. Kada su, međutim, počeli razmišljati o širenju izvan Italije, odlučili su nastupiti pod nešto drukčijim imenom – Pizza Firenze by Pizzaman. Brand je sada geografski „obojen“, ali on i treba asocirati na podrijetlo proizvoda te kvalitetu koja s tim dolazi, objašnjava Madeo.
Prva Pizza Firenze otvorena je prošle godine u Londonu. Najavljuje se otvorenje još jedne pizzerije u glavnom gradu Velike Britanije, a Madeo kaže da bi brand željeli vidjeti u svim većim gradovima Europe. U međuvremenu, potpisali su ugovor o master franšizi za Japan, a interes postoji i za Ujedinjene Arapske Emirate. „Premijeru“ su imali i na ovim prostorima – u lipnju 2017. koncept je predstavljen na FEC-u – Sajmu franšiza, financijskih i konzultantskih usluga u Opatiji. Tako su i poduzetnicima iz ove regije, koji bi bili spremni kupiti franšizu i razviti koncept na lokalnom tržištu, otvorili vrata za suradnju.
Foto: Pizza Firenze
Zainteresiranima se nude dva formata – „take away“ pizzerija i restoran punog formata. Iznos ukupne investicije ovisi o mnogo faktora, napominje Madeo, ali dodaje da je ključna – veličina prodajnog prostora. Za početnu investiciju primatelj franšize treba izdvojiti od 125.000 do 250.000 funti, što ovisi o formatu za koji se odluči. Poput većine ugostiteljskih objekata ovoga tipa, poželjno je da Pizza Firence bude smještena na prometnoj lokaciji – u centru grada, trgovačkom centru, u blizini turističkih atrakcija, fakulteta, studenskih domova... – U prilici smo našim partnerima ponuditi vrlo visoke marže i za jednostavne, klasične pizze poput Margherite, ali i za pizze s „bogatijim“ nadjevima. Zbog toga je moguće otvoriti pizzeriju i na tzv. premium lokacijama – objašnjava Madeo.
Još jedna prednost je u tome što primatelj franšize ne mora imati iskustva ili znanja iz ove branše. Zahvaljujući obuci u specijaliziranim akademijama i pomoći pizza-majstora – poznatijih kao Pizzaioli – partner će dobiti sva potrebna znanja i vještine. – To ne uključuje samo znanja za pripremu naših nadaleko poznatih pizza, već i znanja iz područja menadžmenta te upravljanja restoranom. Obuku prolaze i vlasnici franšize i njihovi menadžeri – pojašnjava Madeo.
Na potporu tima iz Firence, primatelj franšize može računati po svim ključnim pitanjima poslovanja. – Razvili smo i djelotvoran biznis plan koji omogućuje da se svaka pojedinačna pizzerija prilagodi potrebama i zahtjevima lokalnog tržišta, a potpora s naše strane podrazumijeva i konstantnu brigu o brandu te marketingu – kaže Raffaele Madeo.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Uniqlo, japanski modni brand koji sve više osvaja svijet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem vlastitih trgovina, ali i kroz franšize. Ove godine, fokus je na tržištima u Europi.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?