Made in Italy – za cijeli svijet

Tržište pizza vrhunske kvalitete još uvijek nije zasićeno. Pizza Firenze u tome vidi svoju šansu.

Raffaele Madeo, predsjednik grupacije Pizzaman International, na Sajmu franšiza, financijskih i konzultantskih usluga u Opatiji
Četvrtak
19.10.2017
Jeste li spremni učiti od najboljih? Nagrađivani talijanski koncept Pizza Firence by Pizzaman namjerava ući i na tržišta ove regije. Zainteresiranima za franšizu, vrata su širom otvorena.
 

Otkako su otvorili lokal u Firenci 2001, vlasnici koncepta Pizzaman žele samo jedno – „izgraditi ime“ tako što će ponuditi najbolje od najpopularnijeg talijanskog specijaliteta – pizze. Osim tradicionalnog menija koji uključuje, kako kažu, jednostavne pizze s nekoliko sastojaka, popularnost su stekli i svojim nesvakidašnjim pizzama – bez glutena. Godine 2015. na Europskom prvenstvu u pravljenju bezglutenskih pizza odnijeli su pobedu upravo svojom varijantom. Danas, čak 40% ukupnog prometa ovog firentinskog lanca ostvari se prodajom bezglutenskih pizza.

Naše pizze, u suštini, jesu tradicinalne i prilično jednostavne, peku se u peći na drva, ali ono što ih izdvaja jest nesumnjiva kvaliteta sastojaka. Koristimo samo najbolje talijanske proizvode i to je čvrsta garancija da se radi o autentičnom „made in Italy“ konceptu. Kada smo kvalitetu proizvoda spojili s razumnom cijenom, dobili smo i dobar poslovni koncept, s odličnim izgledima na uspjeh, bez obzira na kome se meridijanu posluje – kaže Raffaele Madeo, predsjednik grupacije Pizzaman International.

Na matičnom tržištu, koncept se razvija pod brandom Pizzaman, a do sada su otvorili sedam prodajnih mjesta. Kada su, međutim, počeli razmišljati o širenju izvan Italije, odlučili su nastupiti pod nešto drukčijim imenom – Pizza Firenze by Pizzaman. Brand je sada geografski „obojen“, ali on i treba asocirati na podrijetlo proizvoda te kvalitetu koja s tim dolazi, objašnjava Madeo.

Prva Pizza Firenze otvorena je prošle godine u Londonu. Najavljuje se otvorenje još jedne pizzerije u glavnom gradu Velike Britanije, a Madeo kaže da bi brand željeli vidjeti u svim većim gradovima Europe. U međuvremenu, potpisali su ugovor o master franšizi za Japan, a interes postoji i za Ujedinjene Arapske Emirate. „Premijeru“ su imali i na ovim prostorima – u lipnju 2017. koncept je predstavljen na FEC-u – Sajmu franšiza, financijskih i konzultantskih usluga u Opatiji. Tako su i poduzetnicima iz ove regije, koji bi bili spremni kupiti franšizu i razviti koncept na lokalnom tržištu, otvorili vrata za suradnju.

Foto: Pizza Firenze

Zainteresiranima se nude dva formata – „take away“ pizzerija i restoran punog formata. Iznos ukupne investicije ovisi o mnogo faktora, napominje Madeo, ali dodaje da je ključna – veličina prodajnog prostora. Za početnu investiciju primatelj franšize treba izdvojiti od 125.000 do 250.000 funti, što ovisi o formatu za koji se odluči. Poput većine ugostiteljskih objekata ovoga tipa, poželjno je da Pizza Firence bude smještena na prometnoj lokaciji – u centru grada, trgovačkom centru, u blizini turističkih atrakcija, fakulteta, studenskih domova... – U prilici smo našim partnerima ponuditi vrlo visoke marže i za jednostavne, klasične pizze poput Margherite, ali i za pizze s „bogatijim“ nadjevima. Zbog toga je moguće otvoriti pizzeriju i na tzv. premium lokacijama – objašnjava Madeo.

Još jedna prednost je u tome što primatelj franšize ne mora imati iskustva ili znanja iz ove branše. Zahvaljujući obuci u specijaliziranim akademijama i pomoći pizza-majstora – poznatijih kao Pizzaioli – partner će dobiti sva potrebna znanja i vještine. – To ne uključuje samo znanja za pripremu naših nadaleko poznatih pizza, već i znanja iz područja menadžmenta te upravljanja restoranom. Obuku prolaze i vlasnici franšize i njihovi menadžeri – pojašnjava Madeo.

Na potporu tima iz Firence, primatelj franšize može računati po svim ključnim pitanjima poslovanja. – Razvili smo i djelotvoran biznis plan koji omogućuje da se svaka pojedinačna pizzerija prilagodi potrebama i zahtjevima lokalnog tržišta, a potpora s naše strane podrazumijeva i konstantnu brigu o brandu te marketingu – kaže Raffaele Madeo.