Specijalitet pukovnika Sandersa

Darko Jakić, direktor tvrtke AmRest u Srbiji
Primatelj franšize KFC-a je tvrtka AmRest koja ima bogat portfelj, prije svega, restorana brze usluge i neformalnog objedovanja. Među njima su Rodeo Drive, Pizza Hut, Burger King, Starbucks, La Tagliatelle, Blue Frog, Kabbe. U njihovom sastavu se, dakle, nalazi osam brandova - ili 683 restorana raspoređenih u 13 zemalja. Tvrtka zapošljava 16.000 radnika.
Sa tvrtkom YUM!, vlasnikom branda KFC, imaju ugovor o franšiznom poslovanju, tj. imaju pravo koristiti sve što franšiza podrazumijeva - ime branda, logotip, kao i know-how. Darko Jakić, direktor tvrtke AmRest za Srbiju, međutim, kaže da nemaju pravo daljnjeg davanja franšize, već mrežu mogu razvijaju isključivo samostalno.
Najvažniji standardi na kojima davatelj franšize inzistira su poštovanje kvalitete proizvoda i usluge, jer svaki gost u bilo kom dijelu svijeta treba imati isti doživljaj.
Jakić kaže da su im prvih pet godina poslovanja u Srbiji bile nevjerojatno iskustvo. - Prošli smo kroz brojne situacije, kako ugodne tako i neugodne. Naša očekivanja su svakako ispunjena, imamo pet lijepih i uspješnih restorana, i na temelju komentara naših gostiju vidimo da su zadovoljni brandom, proizvodima i razinom usluge koji pružamo u Srbiji - kaže Jakić. Unatoč izazovnim vremenima, bilježe stalan rast i sve je veći broj zadovoljnih gostiju.
Prvi KFC restoran u Srbiji otvoren je 1. studenog 2007. u trgovačkom centru Delta City u Beogradu. Za sada ih ima pet - četiri u Beogradu, jedan u Novom Sadu.
Darko Jakić kaže da će o otvaranju novih restorana odlučiti "raspoloživost atraktivnih lokacija". Ipak, njihov fokus ove godine bit će, kako kaže, gostima omogućiti pristupačne cijene, visoku razinu usluge, kao i besprijekoran ukus i kvalitetu proizvoda.
KFC je najpoznatiji svjetski lanac koji služi specijalitete od pilećeg mesa. Prepoznatljiv je i po tome što se piletina priprema u specijalnoj mešavini začina i bilja, koju je još davne 1942. napravio osnivač KFC-a, pukovnik Harland Sanders. - Moram da istaknem da u naše restorane svakog dana stiže svježa piletina sa domaćih farmi iz Srbije, koja se zatim ručno marinira i panira neposredno prije služenja. Našim gostima isporučujemo samo domaću, svježu piletinu. Začini se proizvode centralizirano u Engleskoj za sve KFC restorane u svijetu - objašnjava Jakić.
Od zemalja iz regije, KFC djeluje i u Bugarskoj, Rumunjskoj, Mađarskoj i Hrvatskoj.
Darko Jakić kaže da svako tržište ima svoje specifičnosti, kako u pogledu makroekonomskih okolnosti, tako i stupnja razvoja branda. - Međutim, potrebe i ukusi gostiju su u velikoj mjeri slični, te je i ponuda naših restorana u zemljama u okruženju dosta ujednačena - kaže on.
Za sada nemaju namjeru dovoditi još neki poznati brand restorana na tržište Srbije - cilj im je razvijati KFC brand.
Sjedište KFC restorana nalazi se u Louisvillu u američkoj državi Kentucky. Dnevno se u njihovim restoranima u 109 zemalja usluži oko 12 milijuna ljudi, podaci su sa službenog portala tvrtke. U Sjedinjenim Američkim Državama ima više od pet tisuća restorana, dok ih je diljem svijeta oko 15.000. U vlasništvu su tvrtke YUM! zajedno s brandovima Pizza Hut i Taco Bell.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?