
Iako kriza ne jenjava, u novčarski se uvijek nađe novca za kriglu piva, pa čak i onog kvalitetnog. I skupljeg. Budući da je "sok od ječma" jedno od najomiljenijih alkoholnih pića u Srbiji, četiri njemačka proizvođača premium piva su se zainteresirala za ulazak na srbijansko tržište. Nijemci rijetko griješe kad su u pitanju biznis prilike, što pokazuje i snaga njihove privrede, čak i u ekonomski turbuletnim vremenima. Tvrtke Karmeliten Brauerei, Eder & Heylands Brauerei, Feldschlosschen i Dinkelacker - Schwabenbraeu AG iz Štutgarta smatraju da bi se njihovo pivo u Srbiji dobro pilo, pa su u potrazi za dobavljačima.
I na nedavno održanom trećem Oktobarfestu u Beogradu, Srbi su pokazali koliko im prija pivo. Rijeka ljudi je čekala ispred šanka da bi došla do kvalitetnog bavarskog napitka.
Zašto onda bar u glavnom gradu zemlje nema nijednog svjetskog lanca pivnica?! Kao što smo već pisali, u Hrvatskoj, čuvena pivnica Belgian Beer Caffe već ima dva franšizna lokala - u Rijeci i Zagrebu. Ne bi se moglo reći da je količina popijenog piva uzrok ovomu, je se U Hrvatskoj popije svega 15 litara piva više po glavi stanovnika no kod susjeda u Srbiji. Sudeći po interesovanju poduzetnika s kojima je Franchising.hr razgovarao, interes za svjetskim franšiznim lancima postoji i u Srbiji.
Jovan Todorović, vlasnik pivnica "Cigla bar" kaže da bi i sam volio da postane vlasnik franšize neke od poznatih pivnica.
- Ulazak nekog svjetskog lanca pivnica u Srbiju bi bio odličan za potrošače, jer se pokazalo da vole poznate brendove iz svijeta ugostiteljstva. Ljudi u Srbiji žele probati i piju dobro, kvalitetno pivo koje bi takve pivnice mogle ponuditi - kaže Todorović za naš portal.
Da potražnja ne bi bila zanemariva, Todorović pokušava dokazati statistikom.
- U mojoj pivnici, u ukupnoj prodaji alkoholnih pića pivo sudjeluje 80 posto - kaže on.
Slično je i kod Đorđa Popovića, vlasnika pivnice "Queen 'Pub".
- Potrošnja piva u našoj pivnici sudjeluje sa 70 posto u odnosu na ostale proizvode. Kriza nije utjecala na promet i prodaja je čak skočila u posljednje dvije do tri godine - tvrdi Popović.
Obojica se raduju dolasku novih i to kvalitetnih piva na tržište.
- Pivare koje su najavile ulazak zaista imaju vrhunska piva kakva se u Srbiji ne toče. Njihov dolazak bi svakako obogatio ponudu i obradovao konzumente- kaže Todorović.
Ova dva vlasnika nisu razmišljala o franšiznom širenju. Prvi, jer je u posao ušao relavitno skoro, a drugi, jer postojeći prostor još uvijek ne zadovoljava dizajnerske zahtjeve vlasnika. Zapravo, za razliku od rakije, koja se kroz "Rakia bar" širi franšizno već i u inozemstvu, nitko iz "svijeta piva" još nije počeo širiti mrežu na ovaj način.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?