Novo ime za novo doba

(Foto: Minipani.com)
Do rujna ove godine potrošači Srbije su uživali u Fornettiju. S jeseni je došlo doba Mini panija.
Naime, tvrtka Fornetti doo iz Subotice bila je vlasnik master franšize za tržište Srbije mađarskog brenda Fornetti. Poslije deset godina u tvrtki su odlučili da se osamostale i razviju vlastiti brend Mini pani. Maloprodaju rebrendiranog peciva širiće franšizno.
Kornelia Šild, rukovoditelj direkcije prodaje i marketinga u tvrtki Mini pani doo, kaže da su se na takav poslovni potez odlučili jer nisu željeli zavisiti od drugih.
– U nekim segmentima, a posebice u razvoju proizvoda smo bili ograničeni, te smo odlučili pratiti vlastiti tempo – kaže Šild.
Proizvodi će suštinski ostati isti, ali će nova tehnologija, prema njenim riječima, doprinijeti na kvaliteti. Tjesta punjena filovima raznih okusa i dalje će do potrošača stizati iz subotičke tvornice. Šild navodi da je potraga za primateljima franšize, pre svega, usmjerena na tržište Beograda.
– Najvažnije je da primatelji franšize imaju prodajno mjesto na promjetnoj lokaciji. Od nas dobivaju na korišćenje pećnicu i vitrinu za izlaganje, kao što i proizvode naručuju iz naše fabrike u Subotici. Pored toga, naš tim će im pružiti tehničku, tehnološku i marketinšku podršku na terenu – kaže Šild.
Primatelji franšize treba da izdvoje i novčani ulog od 1.250 evra koji predstavlja osiguranje za uredno izvršenje ugovorenih obveza.
– Taj iznos vraćamo po raskidu ugovora – kaže Šild.
Ona kaže da novo ime nije dovelo do značajnijih promjena u franšiznoj mreži.
– Nismo osetili značajnije promene, niti u potrošnji, niti u potražnji za franšizama – kaže Šild.
Prema podacima Agencije za privredne registre, većinski vlanik tvrtke Mini pani, baš kao i nekadašnjeg Fornettija, mađarski je državljanin Gabor Kovač sa udjelom od 74, 84 posto. U maloprodajnoj mreži se nalazi oko 400 franšiznih jedinica u skoro svim gradovima Srbije.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?