Američke krafne diljem Europe

Prema riječima Granta Bensona, financijskog direktora i potpredsjednika za franšizno poslovanje tvrtke Dunkin’ Brands, tempo širenja lanca na tlu Europe ispunio je sva očekivanja. Nove jedinice otvorene su u Austriji, Njemačkoj, Španjolskoj, Švedskoj i Velikoj Britaniji, a prvi put, Dunkin’ Donuts se tijekom 2015. pojavio i u Danskoj, Gruziji, Islandu i Poljskoj. Tvrtka je prošle godine potpisala i ugovor o master franšizi za teritorij Švicarske, a franšizni se partner obvezao da će otvoriti najmanje 30 Dunkin’ Donuts restorana na ovom tržištu.
Potencijalne primatelje franšize američki lanac u ovom trenutku traži i na tržištima Belgije, Finske, Francuske, Nizozemske, Norveške te Turske.
Poput većine velikih sustava koji se šire franšizno, Dunkin’ Donuts traži jakog i pouzdanog partnera –primatelja franšize – koji će biti zadužen za razvoj mreže na lokalnom tržištu. To bi, stoga, trebali biti poduzetnici ili tvrtke koje dobro poznaju tržište i navike potrošača, imaju iskustva (te dokazane rezultate) u područjima maloprodaje i ugostiteljstva. Kandidat, pored toga, treba imati i snažnu financijsku zaleđinu, pošto se obvezuje da će u roku od nekoliko godina otvoriti između 20 i 35 restorana.
Prvi Dunkin’ Donuts otvoren je 1950. u Quincyju, u američkoj državi Massachusetts. Prvu su franšizu dali 1955, a danas, lanac ima više od 11.700 jedinica diljem svijeta. Poznat je po širokoj ponudi krafni i kava, peciva i sendviča. Matična tvrtka, vlasnik Dunkin’ Donuts branda, jeste tvrtka Dunkin’ Brands Inc, koja također razvija i lanac prodavaonica sladoleda Baskin-Robbins. Ova dva koncepta katkada nastupaju skupa – pod istim krovom.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?