svijet

Tko je u franšiznom vrhu?
Ovogodišnja lista portala FranchiseDirect pokazuje da su američke franšize daleko najuspješnije i najzastupljenije u svijetu, a među njima je najviše sustava iz područja gastronomije i ugostiteljstva.

Prilika za domaće franšize i u Parizu
Bliži se najveći europski sajam franšiza – Franchise Expo Paris. Organizatori ove godine pripremaju poseban paviljon za koncepte iz Središnje i Istočne Europe. Prilika se nudi i franšiznim sustavima iz ove regije.

I želja i potreba
Analiza ovogodišnje liste 500 najuspješnijih američkih franšiza, koju priređuje i objavljuje magazin Entrepreneur, pokazuje da biznisi povezani s hranom ostaju među najpoželjnijim franšizama.

Rast Taco Bella u Rumunjskoj
Za samo dve godine, na tržištu Rumunije otvoreno je 10 restorana američkog lanca brze hrane Taco Bell.

Dodatni posao ili strast?
Bez obzira jesu li u pitanju potrebe, želje, mogućnosti ili ambicije, primatelji franšize sami određuju koliko će i kako biti angažirani u vođenju posla. Važno je samo da odaberu koncept „po svojoj mjeri”.

Spremni za Katowice?
Peti Regionalni sajam franšiza „Ideje za biznis“ održat će se krajem ožujka u Katowicama u Poljskoj.

Parče tržišta za čuvene picerije
Pizza Hut počinje širiti franšiznu mrežu u Centralnoj Europi. Što je potrebno za otvaranje restorana te koliko košta raditi pod ovim brandom?

Kad biznis s konopljom procvjeta
Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.

Biznis bez ostatka
Originalni koncept usluge po kojoj se prepoznaju restorani EasyBeer i EasyWine posebno je zanimljiv gostima, a njihova profitabilnost, pak, poduzetnicima koji su zainteresirani za franšizu.

S programiranjem u svijet
Poljska škola programiranja Coders Lab nastavlja širiti franšiznu mrežu na inozemnim tržištima. Zainteresirani su i za zemlje Balkana.

Licenca za juhu u jestivoj ambalaži
Ukrajinski lanac Soup Culture, poznat po pripremi i prodaji juhe u jestivoj čaši, ima franšize u sedam zemalja te planira širenje mreže širom Europe.

200 ideja za poduzetne
Za tri dana Sajma franšiza u Varšavi 7.000 posjetitelja imalo je priliku birati između 200 franšiznih brandova. Što je specifično za ovaj sajam te zašto se kaže da je pravljen „po mjeri poduzetnika“?

Rast hotelskih franšiza i u Europi
Veliki hotelski lanci u Europi sve više pribjegavaju franšiznom modelu poslovanja, navodi se u izvješću „Hotel Franchising in Europe 2019“ konzultantske kuće HVS.

Pronađite franšizu u Poljskoj!
Sajam franšiza u Varšavi ove se godine održava od 17. do 19. listopada. Čitatelji portala mogu se registrirati za besplatne ulaznice!

U susret sajmu u Varšavi
Najveći franšizni sajam u Centralnoj i Istočnoj Europi održava se sredinom listopada u Varšavi. Prilika da se sretnu i upoznaju „dvije strane“ franšiznog biznisa – tvrtke koje daju franšizu i poduzetnici koji bi kupili provjeren poslovni koncept.

Sigurnost uz iskusnog partnera
Signal 88 Security ima više od 350 franšiznih poslovnica, uglavnom u zemljama engleskog govornog područja. Daljnji razvoj franšizne mreže sada pak počinje od Mađarske.

U Varšavu po franšizu i savjet
Sajam franšiza u Varšavi najveći je i najvažniji franšizni događaj u Središnjoj i Istočnoj Europi te predstavlja idealnu priliku za upoznavanje s ovim modelom poslovanja, uvjetima i ponudom na tržištu franšiza.

Franšiza na štapiću
„Željeli smo stvoriti mjesto gdje će svakoga dana biti ljeto“ – kažu vlasnici branda Anjuna, mađarskog koncepta za prodaju sladoleda na štapiću. Uz franšizu, koncept žele prenijeti i na druga tržišta.

Ukrajina otvorena za franšize
PROFIT system, jedna od najvećih europskih konzultantskih tvrtki specijaliziranih za franšizing, potpisala je ugovor o suradnji s Franchise Groupom, liderom u području franšiznog savjetovanja u Ukrajini.

Provjeri i popravi
Koje bi sastojke trebala imati te kako treba izgledati „savršena“ Domino's pizza? Umjetna inteligencija zna odgovor.