Bistro u modi
Tvrtka Mex Polska je došla na ideju razviti lanac svojih Pijalnia Wodka i Piwa ("Pijaonica" votke i piva) po modelu nekadašnjih bistroa, koji bi mogao biti zanimljiv i turistima. Po karakterističnoj gastronomskoj ponudi, specifičnom interijeru i izvanrednoj atmosferi bistro bi trebao "povesti" mušterije na izlet kroz vrijeme, do 70-ih godina XX stoljeća i socijalističke Poljske. Ideja je da se 24 časa dnevno, po vrlo povoljnim cijenama, služe pića i tipičan jednostavan meni tog doba, kao hladna predjela od mesa, haringe ili tripice. Čašica votke, recimo, košta 4 zlota (1 euro), a porcija haringi 8 zlota (2 eura).
Od travnja 2011. do danas otvoreno je sedam Pijalnia i uspostavljena najveća mreža te vrste ugostiteljskih lokala u Poljskoj. Koncept je vrlo brzo postao popularan, i privukao pažnju inozemnih posjetitelja - u jednom od prosinačkih izdanja britanskog Guardiana objavljen je članak pod naslovom The best bars in the world (Najbolji barovi na svijetu), gdje se preporučuje i "uvijek prepuna" Pijalnia Wodka i Piwa iz Varšave.
Nakon uspjeha na tržištu, tvrtka je odlučila Pijalniu proširiti i kroz franšizu.
Za opremanje i pokretanje bistroa potrebno je između 35.000 i 50.000 eura i prostor od 80 do 120m2. Međutim, prije sklapanja franšiznog ugovora, kandidat prolazi kroz ozbiljan proces regrutacije i edukacije, koji obuhvaća i teorijsku i praktičnu obuku za vođenje restorana.
- Čak i potraga za prikladnim prostorom je proces koji može potrajati i do šest mjeseci - objašnjava Piotr Mikolajczyk, potpredsjednik kompanije Mex Polska. - Pošto tvrtka već ima bogato iskustvo u upravljanju raznim vrstama restorana, svojim partnerima jamčimo svaku vrstu pomoći u poslovanju - dodaje Mikolajczyk.
Ideja je da se 24 sata dnevno, po vrlo povoljnim cijenama, služe pića i tipičan jednostavan meni tog doba, kao hladna predjela od mesa, haringe ili tripice - čašica votke, recimo, košta 4 zlota (1 euro), a porcija haringi 8 zlota (2 eura) |
Tvrtka Mex Polska, inače, vodi četiri ugostiteljske mreže unutar koje posluje 18 restorana. Svaki od njih se razlikuje po ponudi i uobičajenim mušterijama. Osim spomenutog "malog formata", tvrtka vodi i "Browar de Brasil" koji nudi veliki izbor piva i specijalitete brazilske kuhinje - churrasco. "Klub Myzyczny" je uređen u orijentalnom stilu i pažljivo bira glazbeni repertoar. "The Mexican", kao što mu i samo ime kaže, specijaliziran je za meksički izbornik, a interijer prilagođen autentičnom ambijentu restorana Latinske Amerike. Za sada, franšizno šire dva koncepta, "Pijalnia Wodka i Piwa" i "The Mexican".
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?