Ludi za tacosima

Kako je nedavno najavljeno iz sjedišta tvrtke, Taco Bell planira povećati broj restorana do 2022. – od sadašnjih 6.500 do 9.000, te ostvariti 15 milijardi dolara prihoda od prodaje. Ovaj lanac brze usluga, poznat po meksičkim specijalitetima, namjerava proširiti mrežu u Brazilu, Kanadi, Kini i Indiji, dok će na domaćem tržištu, u Sjedinjenim Državama, uglavnom otvarati restorane novog formata – tzv. Taco Bell Cantina – restorane bez drive-thru opcije, ali posve novog dizajna, u kojem se, za razliku od klasičnog formata, poslužuju i alkoholna pića.
Ambiciozni planovi i entuzijazam s kojim posljednjih godina brand nastupa na tržištu, doprinijeli su rastu prodaje, ali i rastu – interesa za suradnju, što je dovelo i do povećanja broja primatelja Taco Bell franšize. To se pozitivno odrazilo i na poziciju koju je brand ove godine zauzeo na prestižnoj Entrepreneurovoj listi najuspješnijih američkih franšiza – prvi se put nakon 2003. Taco Bell ponovno našao među deset najuspješnijih, na 8. mjestu.
Dobri rezultati zasigurno su rezultat dosljednog ulaganja u poboljšanje kvalitete obroka i usluge. Meni se, pritom, konstantno osvježava novim, "maštovitijim i zabavnim" obrocima, koji, u određenim slučajevima, uključuju i crni rižoto, čips od avokada ili jalapeno papričice... Zanimljivo je da primatelji Taco Bell franšize ove promjene usvajaju bez mnogo strepnje. – Naši su primatelji prihvatili da je ono što je jučer bilo uspješno, ne mora nužno biti u budućnosti. Stoga s velikom strašću uče, prihvaćaju nove ideje, rade na povezivanju s mladima – kažu u tvrtki.
Iza tog entuzijazma, međutim, stoje stvarne brojke koje ga posve opravdavaju – nove stavke na meniju, zapravo, drastično utječu na rast prodaje. Tako je 2012. godine, kada je Taco Bell uveo Doritos Locos Taco, prosječna prodaja po restoranu za ovu stavku iznosila 1,3 milijuna dolara. Prošle je godine prodaja na pojedinim obrocima dostizala vrijednost od 1,6 milijuna dolara – pri čemu je u 10% restorana prodaja premašila 2 milijuna dolara. Iako je po broju restorana daleko manji od svojih "bratskih brandova" (KFC i Pizza Hut), koji su također u vlasništvu YUM! Brandsa, Taco Bell je posljednjih godina bio profitabilniji od njih – što dokazuje i operativna marža od 11%, koja je, usporedbe radi, kod Pizza Huta iznosila 7%, a KFC-a 5%.
Od zemalja Europe, Taco Bell restorani se za sada mogu naći u Velikoj Britaniji, Nizozemskoj, Finskoj, Grčkoj, Islandu, Poljskoj, Rusiji, Španjolskoj, a od prošle godine i u Rumunjskoj.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?